معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه

چگونه می‌توان فروش بیشتری داشت و مشتریانی وفادار به دست آورد؟ جیم کت کارت، کارآفرین، سخنران و نویسنده آمریکایی در خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه که درواقع نسخه شنیداری سمیناری از اوست، درمورد نحوهٔ ایجاد ارتباط با مشتری و تأثیرگذاری بیشتر صحبت می‌کند.

درباره خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه:

آیا می‌دانید معامله ارتباطی چه معنی دارد؟ به نظر شما اصلاً لازم است با مشتری ارتباط تجاری برقرار کرد؟

اگر یک فروشنده بتواند از دیدگاه مشتریان خود به فعالیتش نگاه کند، می‌تواند به یک مشاور و کارشناس مورد اعتماد و یک منبع اطلاعاتی موثق تبدیل شود. اکثر افراد دوست دارند معامله و تجارت را با فروشنده‌ای انجام دهند که به‌راحتی بتوانند با او ارتباط برقرار کنند و در هر زمانی امکان رجوع به آن‌ها وجود داشته باشد.

جیم کت کارت عقیده دارد همین موضوع که رابطه مشتری و فروشنده چیزی بیش از یک قرارداد به نظر بیاید، به سود شماست. او در سخنرانی خود به اسم تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه، به شما می‌گوید همه دوست دارند فروشنده‌ای به نظر بیایند که به مشتریان خود کمک می‌کند تا به نتیجه موردنظرش برسد.

این نویسنده و سخنران برجسته پیش‌ازاین در کتابش به اسم روابط فروش در عصر جدید (Relationship selling) درمورد این موضوع به شکل مفصل‌تری توضیح داده است. حالا در این سمینار سعی کرده مهم‌ترین نکات درمورد موضوع ارتباط با مشتری را برایتان بازگو کند. با شنیدن این فایل صوتی یاد می‌گیرید به‌عنوان یک فروشنده نسبت به عکس‌العمل‌های ذهنی مشتری‌هایتان حساسیت بیشتری به خرج دهید.

با درک این موضوع که مشتری شما در زمان مکالمه تلفنی یا حضوری چه احساسی دارد، می‌توانید تنش‌های موجود را تا حد زیادی کاهش دهید و اعتماد مشتری را بیشتر از پیش کنید. در این صورت است که فروش بیشتری نیز برای شما حاصل می‌شود؛ بنابراین اصطلاح «معامله ارتباطی» درواقع ترکیبی از معامله و ارتباط سازنده با مشتری است که هر دوی این‌ها چیزی جدایی‌ناپذیر در امر فروش به شمار می‌آیند.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کنندهٔ ویدئوها و خلاصه کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعهٔ فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه مناسب چه کسانی است؟

اگر به‌عنوان فروشنده یا مدیر یک کسب‌وکار به دنبال جذب هرچه بیشتر مشتری و تبدیل آن‌ها به مشتری دائم هستید، شنیدن این سمینار می‌تواند نکات آموزنده‌ای برایتان داشته باشد.

با جیم کت کارت بیشتر آشنا شویم:

این کارآفرین، سخنران و نویسنده آمریکایی تا به حال چندین کتاب در حوزه فروش و ارتباط با مشتری نوشته و در سمینارهای زیادی سخنرانی کرده است. او در تدتاک نیز سخنرانی داشته و به عنوان مشاور استراتژیک به کسب‌وکارها کمک می‌کند. جیم کت کارت (Jim Cathcart) در سال 2012 به دلیل یک عمر فعالیت در حوزه فروش به تالار مشاهیر فروش و بازاریابی راه یافت.

جوایز و افتخارات جیم کت کارت:

- دریافت مدرک لیسانس افتخاری علوم در رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه High Point در کارولینای شمالی (2021)
- کسب عنوان یکی از 5 سخنران برتر در زمینهٔ فروش و خدمات مشتری توسط Speaking.com
- کسب عنوان یکی از 50 فروشنده تأثیرگذار در جهان توسط Top Sales World

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه می‌شنویم:

معاملهٔ ارتباطی اولین رفتار رو به‌عنوان یک دوست تجاری شخص در بر می‌گیره و زمانی که شما این کارو انجام میدین، حالا چه وارد داد و ستد بشین و چه نشین، اگر بتونین براشون یه دوست بازرگانی بشین، اونا برای جواب سوالاتشون به شما مراجعه می‌کنن و همینطور برای راه‌حل مشکلاتشون. پس شما برای مشتری تبدیل به یک کارشناس شدین و بعد از مدتی که یک کارشناس باقی موندین برای اونا تبدیل به یک منبع موثق خواهید شد.

این ماهیت معاملهٔ ارتباطیه. حالا سوالی که پیش میاد اینه که وقتی با کسی معامله می‌کنید، ترجیح میدن از دید مشتری کدوم یکی باشین؟ کسی که می‌خواد با صحبت کردن وادارشون کنه خرید کنن یا شریکی که بهشون کمک میکنه تا به نتیجهٔ دلخواهشون دست پیدا کنن. خب تقریبا جواب همهٔ ماها اینه که من مسلما ترجیح میدن شریک باشم.

اما آیا اونا اینو درک می‌کنن که شما شریکشون باشین؟ تفاوت بزرگیه درسته؟ این موضوعی نیست که شما قصدشو داشته باشین؛ بلکه چیزیه که اونا تجربش می‌کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
64 دقیقه
تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویمسعود خواجه وند
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه

مهدی خلیلی
۱۴۰۲/۵/۱۴
بعنوان کسی که سالها در کار فروش و مذاکره و مربی گری فعالیت و مطالعه دارم. نکته تازه‌ای برای گفتن نداره.
محمد صبوری
۱۴۰۱/۲/۳
کوتاه، دوتا مثال اجتماعی زد نویسنده که خوب بود
بقیشم که آماده سازی مبحث برای اون دو مثال صرف شد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.