معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم

چگونه می‌توان کاری کرد که کارمندان در شرکت بمانند و از فضای کاری راضی باشند؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم با ارائه راهکارهایی به شما یاد می‌دهد اعضای خوب تیم کاری خود را حفظ کنید و سازمان موفقی داشته باشید. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم:

شاید تابه‌حال برایتان پیش‌آمده باشد که کارمند خیلی خوبی داشته باشید اما او پس از مدتی تصمیم می‌گیرد شرکت شما را ترک کند. لابد این سؤال در ذهنتان مطرح شده که دلیل رفتن او چه بوده است؟ شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار باید بدانید که حفظ کارکنان خوب چقدر برای نجات سازمان مهم و ضروری است.

همکاری با کارکنان خوب باعث می‌شود سرمایه‌گذاری شما با موفقیت پیش رود و موفقیت تضمینی را در پیش رویتان داشته باشید. البته شرط اصلی داشتن این نوع کارمندان این است که کارهایی را بر عهده آن‌ها بگذاریم که مناسب موقعیت شغلی‌شان باشد. اگر کارهایی را به آن‌ها بدهیم که انگیزه‌شان را کم کند، محیط کار برایشان به جایی آزاردهنده تبدیل خواهد شد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم به شما یاد می‌دهد در جهت حفظ کارمندانی که کارشان را خوب بلدند بکوشید و به بهره‌وری هرچه بیشتر تیم‌تان کمک کنید. با شنیدن این فایل صوتی می‌توانید عواملی را که باعث ثمربخشی بیشتر می‌شوند، شناسایی کرده و آن‌ها را در جهت رشد و ترقی سازمانتان به کار گیرید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

در این مجموعه باارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و مفیدی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تألیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تأثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسب‌تان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار و شرکت دوست دارید شانس باقی‌ماندن کارکنان و کارمندانتان در مجموعه بالا برود، به توصیه‌ها و راهکارهایی که در این فایل صوتی ارائه می‌شوند، گوش کنید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم می‌شنویم:

کارکنان باید دائماً بازخوردهای مرتبطی درباره محل کارشان، عادات کاری‌شان و دیگر ویژگی‌های شغلی که برای موفقیتشان در شرکت شما ضروری است، دریافت کنند. اینکه کارمند شما نداند کیفیت عملکردش از نظر شما چگونه است ممکن است به ناامیدی، ناراحتی و دلخوری و نبود احساس امنیت منجر شود. کارکنانی که فکر می‌کنند بهتر از چیزی که هستند کار می‌کنند، نه‌تنها انگیزهٔ کمی برای اصلاح معایبشان دارند، بلکه زمانی که در نهایت کم و کاستی‌هایشان به آن‌ها گوشزد می‌شود، احساس ناراحتی می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.