معرفی و دانلود خلاصه کتاب همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید

عکس جلد خلاصه کتاب همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید

مارک منسون در میکروکتاب همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید که یکی از آثار پرفروش نیویورک تایمز است شما را با حقایقی درباره‌ی امیدواری، رنج و هرگز نرسیدن‌ها آشنا می‌کند که با شنیدن آن‌ها متعجب خواهید شد.

شما هم فکر می‌کنید که زندگی بدون امیدواری بی‌معناست و امید لازمه زندگی ماست؟ در میکروکتاب همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید (Everything is f*cked: a book about hope)، مارک منسون به شما یادآوری می‌کند که در اشتباه هستید. حتی شاید بیشتر مشکلات و نگرانی‌هایی که در مورد آینده خود دارید به خاطر همین امید باشد. در کل امید چیز عجیبی است!! مارک منسون در این میکروکتاب با اتکا به افلاطون و علم فلسفه به شما ثابت می‌کند که نباید امیدوار باشید، فقط کافی است در لحظاتی که زندگی می‌کنید بهترین خود باشید. منسون تعاریف ما از شادی، آزادی، ایمان و امید را نقض می‌کند.

مارک منسون (Mark Manson) در این کتاب با حس شوخ‌طبعی لطیف خود سعی دارد به جای مطرح کردن نتیجه‌گیری و پاسخ‌های قطعی و متعصبانه، سؤالات صحیح را برای شما ارائه نماید و نتیجه‌گیری را بر عهده خودتان بگذارد. اینکه آیا بدون داشتن امید، قادر به زندگی هستید؟ چطور داشتن امید می‌تواند زندگیمان را در مسیری صحیح قرار دهد و از ما انسان‌های بهتری بسازد؟

تمام پیش‌فرض‌های کتاب همه چیز به فنا رفته، مطابق مطالعات و مشاهدات علمی و اندیشه‌های متفکران بزرگ تاریخ است. بدون شک یکی از علت‌های اصلی موفقیت کتاب‌های مارک منسون، همین دقت نظر و توجه به شعور شما به عنوان مخاطب است که منجر شده اولین کتابش به عنوان پرفروش‌ترین آثار جهان شناخته شود.

وقتی مطالعه این کتاب را آغاز می‌نمایید دیگر دلتان نمی‌خواهد آن را زمین بگذارید و برای خواندن آن لحظه شماری می‌کنید. این اثر، کتاب زندگی است و تفکرات اندیشمندان بزرگی چون نیچه، کانت و افلاطون را در معرض قضاوت شما قرار می‌دهد.

مارک منسون را بیشتر بشناسیم:

او در رشته‌ی مدیریت مالی تحصیل نموده اما علاقه‌ی اصلی مارک منسون (Mark Manson) به رشته روانشناسی بوده و در این زمینه مطالعات زیادی کرده است. دقیقا زمانیکه هیچ کس او را نمی‌شناخت اولین کتابش را منتشر کرد و در کمتر از 1 سال توانست 15 هزار نسخه از آن بفروشد.

نکوداشت‌های کتاب همه چیز به فنا رفته:

- کتاب همه چیز به فنا رفته، فراخوانی است برای مشارکت در ساخت دنیایی بهتر و تنها همین کتاب، برای رسیدن به این مقصود، کافی است. (رایان هالیدی، نویسنده دو کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز)

- مارک منسون، در تحریک ذهن و نوعی درون‌بینی غیرمعمول و خاص خودش استاد است. ساده‌نویسی او در این کتاب وادارتان می‌کند ساعت‌ها به طور ناخودآگاه، آن را ورق بزنید. (جیمز کلیر، نویسنده کتاب پرفروش خرده عادت‌ها)

همه ما از شرارت‌های دنیا در هراسیم و مارک به ما نشان می‌دهد که چه‌طور از وجه تاریک خود دوری کنیم. کتابی پر از بصیرت و شوخ‌طبعی که همه ما باید در اولین فرصت، آن را بخوانیم. (شان پاریش، بنیانگذار Famam street)

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از کتاب همه چیز به فنا رفته می‌خوانیم:

اگر کارمند استارباکس بودم، به جای اسم مردم، روی فنجان آن‌ها می‌نوشتم: «شما و همه عزیزان‌تان روزی می‌میرید و فقط بخش کوچکی از کارها یا حرف‌هایتان برای تعداد اندکی از مردم اهمیت خواهد داشت. آن هم تنها برای یک زمان کوتاه. تمام آنچه انجام می‌دهید یا فکر می‌کنید فقط فرار زیرکانه‌ای از این واقعیت است که ما غبارهایی بی‌اهمیت هستیم. دنیای بزرگی را تصور می‌کنیم و اهدافی برای خودمان تعیین می‌کنیم اما راستش هیچی نیستیم. پس از قهوه لعنتی‌ات لذت ببر!»

البته همه این‌ها روی یک فنجان جای نمی‌شود و حتی اگر خیلی ریز بنویسم هم صف قهوه صبحگاهی احتمالا تا 2 میدان پایین‌تر می‌رود. اصلا شاید برای همین است که استارباکس هرگز استخدامم نکرد. در این جهان گسترده، مهم نیست که بچه‌تان دانشگاه قبول نشده یا کدام حزب برنده انتخاب شده است، این شما هستید که اهمیت دارید. این شما هستید که به چیزهای دیگر اهمیت می‌دهید، چون نمی‌خواهید قبول کنید که همه چیز هستی، غیرقابل فهم است. این کار را می‌کنید چون به شما امید می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
حقیقت ناخوشایند
فصل اول: چطور می‌توانم کمک‌تان کنم؟
تضاد در پیشرفت
فصل دوم: خویشتن‌داری خیال خام است
همه چیز با یک سردرد شروع شد
فرض کلاسیک
شما دو ذهن دارید و آنها واقعا با هم صحبت می‌کنند
ماشین دلقکی
فصل سوم: قانون احساسات نیوتن
قانون اول احساسات نیوتن
قانون دوم احساسات نیوتن
قانون سوم احساسات نیوتن
جاذبه احساسی
فصل چهارم: چگونه رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید؟
چگونه آیین خاص خود را پایه‌گذاری کنید؟
چگونه آیین خاص خود را پایه‌گذاری کنید؟
قدم سوم: هر نوع انتقاد و تردیدی را از پیش نامعتبر و باطل تلقی کنید
قدم چهارم: مراسم قربانی کردن به زبان ساده، آنقدر ساده که هر کس بتواند انجامش دهد
قدم پنجم: قول بهشت را بدهید و جهنم را ناچیز بدانید
قدم ششم: پیام‌رسانی برای سودرسانی!
فصل پنجم: امید به فنارفته
تاریخچه جهان از نگاه نیچه
جعبه پاندورا
فصل ششم: اوضاع خیلی خراب است
فرمول انسانیت
نحوه بزرگ شدن
چگونه فرد بالغی شویم؟
چرا بزرگ نمی‌شویم؟
قانونی برای زندگی
بحران بلوغ مدرن
فصل هفتم: رنج، عنصر ثابت جهانی است
سفر با سرعت رنج
تنها انتخاب در زندگی
رنج یک ارزش است
فصل هشتم: اقتصاد احساسات
احساسات باعث گذاران جهان می‌شوند
آزادی حقیقی
پیش‌بینی افلاطون
فصل نهم: آیین نهایی
ما الگوریتم بدی هستیم
اگر شهامت داشته باشم
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید
نویسنده
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات229
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید

یه کی
۱۴۰۱/۸/۱۱
ترجمه چنتا غلط املایی داشت
ولی ترجمه‌ی خوبی داشت
محتوای کتابم خیلی خوبه
مهدی یزدی
۱۴۰۱/۳/۲۷
کتاب خیلی خوبی بود نظرم نسبت به بحث امیدواری رو خیلی بهتر کرد
Debora
۱۴۰۲/۸/۱۶
کتاب خیلی خوب و مفیدی بود ولی خیلی غلط تایپی داشت!
گلاره راد
۱۴۰۱/۲/۲۸
کتابیه که پرِ از نکات برای بهبود بخشیدن به زندگیتونه.
rominna ice queen
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
جداً میتومم بگم بهم امید داد و از افسردگی نجاتم داد
Bahare Jalaii
۱۴۰۰/۱۰/۹
واقعا کتاب خوبیه من خیلی بهره بردم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید

برای دریافت خلاصه کتاب همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.