معرفی و دانلود خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21

عکس جلد خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21

آیا می‌توانیم با وجود بحران‌های اقتصادی حاکم بر جوامع، کسب‌وکار شخصی خودمان را دایر کنیم؟ رابرت کیوساکی، نویسنده و سرمایه‌دار مشهور، در خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21 با بررسی تحولاتی که به دنبال ظهور بازاریابی شبکه‌ای در قرن 21 رخ داده است، به این پرسش پاسخ می‌دهد. او در این کتاب راهکارهایی برای موفقیت در تجارت و در هر شرایط اقتصادی به شما ارائه می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21

رابرت کیوساکی (‏‫Robert Kiyosaki) نویسنده‌ی کتاب مشهور و پرفروش پدر پول‌دار، پدر بی‌پول، سال‌هاست که در زمینه‌ی آموزش مالی و بهبود کسب‌وکار فعالیت دارد. او حاصل تجربه‌ها و آموزه‌های خود را در کتاب کسب و کارهای قرن 21 (The Business of the 21st Century)، جمع‌آوری کرده و در اختیار علاقه‌مندان به کار در حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای و هر تجارت مستقل دیگری قرار داده است.

در کتاب کسب و کارهای قرن 21، رابرت کیوساکی، سرمایه‌دار و نویسنده آمریکایی به پرسشی مهم پاسخ می‌دهد: آیا می‌توان با وجود بحران‌های اقتصادی امروز در دنیا و شرایط غیرقابل‌پیش‌بینی حاکم بر اقتصاد قرن 21، ما نیز همچون سرمایه‌داران کسب‌وکاری برای خود داشته باشیم؟ کتاب کسب و کارهای قرن 21 به شیوه‌ای کاربردی و ساده به معرفی روش جدید کسب درآمد در دنیای مدرن امروز، یعنی بازاریابی شبکه‌ای می‌پردازد. از نظر رابرت کیوساکی، روش‌های سنتی کسب درآمد در عصر فناوری اطلاعات، دیگر به شکل سابق کارآمد نیست. او معتقد است سخت کارکردن لزوماً برابر با ثروتمند شدن نیست؛ پس باید متناسب با تغییرات دنیای امروز، شیوه‌ی کسب درآمد نیز تغییر کند.

رابرت کیوساکی در کتاب کسب و کارهای قرن 21 به شما به شکلی عملی، راه‌های فعالیت در دنیای بازاریابی شبکه‌ای را توضیح می‌دهد. به‌علاوه، آموزه‌های این کتاب در مورد کسب‌وکارهای دیگر و نیز افراد فعال در حوزه‌ی بورس و اوراق بهادار و... نیز بسیار مفید است. رابرت کیوساکی در این کتاب آموزه‌هایی درباره‌ی روش‌های سرمایه‌گذاری جانبی، کسب درآمد به شکلی مستقل از تجارت شخصی و برنامه‌ریزی مالی آورده است.

کتاب کسب و کارهای قرن 21 شامل سه فصل اصلی است. در فصل اول کیوساکی دیدگاهش را راجع به ناکارآمدی مشاغل اداری و سیستم‌های کارمندی در قرن 21 بیان می‌کند. او معتقد است که بازنشستگی و داشتن شغلی دائم، دیگر پاسخگوی شرایط اقتصادی در قرن حاضر نیست. هم چنین در این بخش نویسنده درباره‌ی کارآفرینی و ویژگی کارآفرینان توضیحاتی ارائه می‌دهد.

در بخش‌های دوم و سوم کتاب نیز به بررسی بازاریابی شبکه‌ای و ارتباطش با اقتصاد امروز جهان می‌پردازد. همچنین درباره‌ی حداقل سرمایه و دارایی برای شروع یک تجارت شخصی توضیح می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ی میکروکتاب

میکروکتاب‌ها در واقع چکیده‌ای کاربردی از کتاب‌ها هستند که در حجمی کمتر، مطالب اصلی یک کتاب را در بر دارند. زندگی در دنیای مدرن و پرسرعت امروز، از بسیاری افراد فرصت مطالعه و کتاب خواندن را گرفته است. اما شما با خواندن یک میکروکتاب یا گوش‌دادن به نسخه‌ی صوتی آن، در کمتر از یک ساعت می‌توانید با گزیده‌ای از مطالب اصلی آن کتاب آشنا شوید. گروه سبکتو میکروکتاب‌های متنوعی در موضوعات و زمینه‌های مختلف برای مطالعه‌ی کتاب‌های ارزشمند زیر یک ساعت ارائه داده است. مطالعه‌ی میکروکتاب، علاوه بر افزایش تعداد کتاب‌های مفیدی که در طول زمان خواهید خواند، به افزایش ساعات کتاب‌خوانی و عادت به مطالعه نیز کمک می‌کند.

از جمله میکروکتاب‌های مجموعه‌ی سبکتو می‌توان به میکروکتاب «حافظه نامحدود»، «هنر اغواگری»، «حس ششم»، «خودِ مقدس شما» و ... اشاره کرد.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21

  • این کتاب در واقع یک پیام امیدوارکننده برای تمام افرادی است که به دنبال ایجاد امنیت مالی در این دوره از گذار اقتصادی جهانی هستند. (پاول کمپ)
  • کتاب بسیار مفیدی برای شناخت بازاریابی شبکه‌ای و کسب‌و‌کار است؛ چراکه متاسفانه آموزش مالی در سیستم آموزشی ما وجود ندارد. خواندن این کتاب برای همه واجب است. (سایت آمازون)

خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21 مناسب چه کسانی است؟

اگر کارمند هستید و به فکر داشتن تجارتی برای خود، یا اگر دوست دارید کسب‌وکار کوچکتان را ارتقا دهید؛ مطالعه میکروکتاب کسب‌وکارهای قرن 21 به شما پیشنهاد می‌شود.

با رابرت کیوساکی بیش‌تر آشنا شویم

رابرت کیوساکی، هشتم آپریل 1974 در آمریکا متولد شد. اغلب ما اسم او را بر جلد کتاب مشهورش یعنی کتاب «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول» دیده‌ایم. خانواده‌ی کیوساکی از لحاظ طبقه‌ی اقتصادی در سطح متوسط قرار داشتند؛ اما او با ابتکار عمل خود توانست به یک میلیونر خودساخته و کارآفرین موفق در آمریکا تبدیل شود.

کیوساکی اولین‌بار تجربه‌های خود در زمینه‌ی تجارت را در کتاب پدر پول‌دار، پدر بی‌پول نوشت. کتاب نامبرده به‌سرعت به یکی از پرفروش‌ترین آثار در سطح جهان تبدیل شد و بیش از شش سال در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. پس از موفقیت کتاب پدر پول‌دار، پدر بی‌پول، کیوساکی سال‌ها به آموزش مهارت‌های کسب درآمد و آموزش مالی و تجاری از طریق سمینار و کتاب‌هایش پرداخت.

از دیگر کتاب‌های رابرت کیوساکی که همگی ذیل مجموعه پدر پول‌دار نوشته شده‌اند می‌توان به کتاب‌های «فرزند پول‌دار، فرزند باهوش»، «جوان و پول‌دار بازنشسته شوید» و «دانشکده کسب‌وکار» اشاره کرد.

در خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21 می‌خوانیم

زمانی که در دهه 1990به طور جدی کارم را شروع کردم، متوجه «قدرت شبکه» شدم. پدر پولدار هم به قدرت شبکه اهمیت زیادی می‌داد. در واقع قدرتمندی یک کسب‌وکار در محصول خلاصه نمی‌شود، بلکه به شبکه ارتباط دارد.

اگر می‌خواهید یک زندگی غنی داشته باشید، بهترین راه این است که بتوانید راهی برای ایجاد شبکه‌ای قوی، زنده و در حال رشد پیدا کنید. این موضوع در قانون متکالف «Metcalfe's law» به خوبی توضیح داده شده است.

براساس این قانون اگر شما فقط یک تلفن داشته باشید، این تلفن نمی‌تواند برای شما ارزش اقتصادی داشته باشد. اما وقتی یک تلفن دیگر اضافه کنید و شبکه تلفن‌ها را قوی‌تر کنید، ارزش اقتصادی شبکه تلفن چند برابر افزایش پیدا می‌کند.

در مدل‌های قدیمی کسب‌وکار، یک قدرت مرکزی از هویت کسب‌وکار حمایت می‌کرد اما در دهه 1950 شکل جدیدی از کسب‌وکارها روی کار آمدند که دیگر توسط دفتر مرکزی کنترل نمی‌شدند، در عوض از مدل شبکه‌ای برای کنترل قسمت‌های مختلف کسب‌وکار استفاده می‌کردند. این مدل توانست انقلابی در کسب‌وکارها ایجاد کند. البته گسترش شبکه به راحتی صورت نمی‌گیرد. شما باید بتوانید که شرکای خودتان را افزایش دهید. زمانی که دو نفر شوید، ارزش اقتصادی کسب‌وکار شما 4 برابر می‌شود. البته مردم هنوز ارزش بازاریابی شبکه‌ای را درک نمی‌کنند. شاید به این دلیل است که بازاریابی شبکه‌ای یک روش نامرئی است و آن طور که باید دیده نمی‌شود. تنها راهی که باعث پیشرفت شما می‌شود این است که کسب‌وکار خود را با یک پل به عصر اطلاعات متصل کنید. این کاری است که یک بازاریاب شبکه‌ای انجام می‌دهد و می‌تواند به خوبی این ارتباط و اتصال را برقرار کند.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول. کنترل آینده را به دست بگیرید
بخش اول: قوانین بازی تغییر کرده است
بخش دوم: دریچه امید
بخش سوم: کجا زندگی می‌کنید
بخش چهارم: ارزش‌های مالی واقعی
بخش پنجم: یک کارآفرین چگونه فکر می‌کند؟
بخش ششم: باید کنترل امور را به دست بگیرید
فصل دوم. بازاریابی شبکه‌ای و 8 دارایی برای ایجاد آن
بخش هفتم: سال‌های عمرم در تجارت
بخش هشتم: دارایی‌ها، مولد درآمد هستند
بخش نهم: دارایی اول
بخش دهم: دارایی دوم
بخش یازدهم: دارایی سوم
بخش دوازدهم: دارایی چهارم
بخش سیزدهم: دارایی پنجم
بخش چهاردهم: دارایی ششم
بخش پانزدهم: دارایی هفتم
بخش شانزدهم: دارایی هشتم
بخش هفدهم: کسب‌وکار و برتری زنان
فصل سوم. آینده شما هم‌اکنون آغاز می‌شود
بخش هجدهم: عاقلانه انتخاب کنید
بخش نوزدهم: چقدر طول می‌کشد؟
بخش بیستم: زندگی را زندگی کنید
بخش بیست و یکم: تجارت در قرن 21
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات155
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21

شهرزاد شریفی
۱۴۰۱/۱۰/۷
این کتاب یک بینش کلی در مورد نت ورک مارکتینگ و ملزومات ورود به دنیای نت ورک رو در اختیار می‌گذارد اما برای شناخت کاملتر نت ورک باید بیشتر مطالعه کرد کتاب مختصر و مفیدی هست و قابل توصیه
نیلوفر وطن دوست
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
این کتاب خلاصه کتاب تجارت قرن 21 بود ولی خوب من از ذهنیت و دیدگاه نویسنده چیزی متوجه نشدم و خودم ترجیح میدم کتاب رو کامل بخونم تا خلاصه
فاطیما عاشوری
۱۴۰۱/۱۱/۵
این کتاب اصول بازاریابی شبکه‌ای رو خیلی روان و ساده توضیح میده
و مسیر راه اندازی یه کسب وکار و توسعه کار رو شرح میده
حتما بخونیدش
حلما کیا
۱۴۰۲/۷/۲۷
رابرت کیوساکی با استفاده از نظریه ۴ ربع نقدینگی ‌اش در این کتاب بطور کامل این ۴ ربع را بازش کرده و قابل درک که انرا
kourosh
۱۴۰۳/۱/۶
کتاب بدی نیست ولی کامل نیست خیلی جا‌های به جای راهکار عملی کلی گویی شده
علی مطور
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
درحال حاظر نمیشه اطمینان کردوریسک کاری داره.
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21

برای دریافت خلاصه کتاب کسب و کارهای قرن 21 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.