معرفی و دانلود رمان زمین زیر پایم خالی است

عکس جلد  رمان زمین زیر پایم خالی است
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان زمین زیر پایم خالی است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان زمین زیر پایم خالی است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان زمین زیر پایم خالی است

کتاب رمان زمین زیر پایم خالی است، به تالیف م. ا. فاطمی، در واقع ادای دین به قشری خاص از اجتماع (افراد دوجنسه - تراجنسیتی) است که بزرگ‌ترین خواسته‌شان از دیگران تنها حمایت عاطفی و درک شرایط پیچیده‌ای است که در دنیای کنونی، آن‌ها را از انسان‌های عادی، مجزا و منزوی می‌نماید.

اگر هر فردی در مواجهه با این افراد خاص فقط به این نکته بیندیشد که او هم می‌توانست چنین شرایطی را داشته باشد، جلوی بسیاری از پیش داوری‌ها، طعنه‌ها و عکس‌العمل‌های شدید و نا‌به‌جا گرفته خواهد شد. شاید به همین نیّت بود که روایت داستان از زبان اول شخص، بیان گردیده تا خواننده با جایگزینی خود به جای قهرمان داستان، با وی هم ذات پنداری نموده و درک درستی از مشکلات این قشر و خواسته ناچیز آن‌ها که همانا انسان تلقی شدن همچون دیگران و اجازه‌ی پای گذاشتن در اجتماع بدون کوچکترین هراسی است، بنماید.

قابل ذکر است که داستان کتاب زمین زیر پایم خالی است، از واقعیت الهام گرفته است، بدین معنا که برخی اتفاقات این کتاب واقعیست و م. ا. فاطمی با برداشت شخصی و داستان آفرینی آن را در قالب کتاب گردآوری نموده است.

در کتاب رمان زمین زیر پایم خالی است می‌خوانیم:
روبروی آینه ایستادم و موشکافانه صورتم را کاویدم. زیرلب گفتم: «لعنتی، بازهم دراومده!»
موچین را برداشتم و به جان موهای نسبتاً زبری که در چانه‌ام سبز شده بود افتادم. این چندمین باری بود که این کار را می‌کردم، اما نمی‌دانم این موها از کجا سبز می‌شدند. آن هم به این زبری! مادر در را باز کرد و موچین از هولم به زمین افتاد. نگاهش به موچین افتاد.
چشمم روشن! موچین دست می‌گیری! زیرابرو برمی‌داشتی؟! مگه تو مدرسه نمی‌ری؟!
سرخ شدم، گفتم:«نه، چند تا موی درشت رو چونه‌م بود. خیلی زشت بود. داشتم اونارو برمی‌داشتم.»
مادر که نزدیک‌تر شده بود نگاهی به صورتم کرد. قیافه‌اش تغییر کرد. با کنجکاوی به موهای زبر نگاه کرد و گفت: «دیگه دست نزنی‌ها! هرچی برداری بیش‌تر می‌شه!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتاب رمان زمین زیر پایم خالی است
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرسمان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات376
زبانفارسی
شابک978-600-6169-27-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان زمین زیر پایم خالی است

sogoli dhn
۱۳۹۷/۲/۶
قشنگ بود و دید کاملا بازی داشت نسبت به جامعه ترنسها امید به روزی که این عزیزان براحتی در جامعه زندگی کنند و یک روز به پروانه‌ای زیبا تبدیل شوند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه رمان زمین زیر پایم خالی است

برای دریافت رمان زمین زیر پایم خالی است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.