معرفی و دانلود سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت یازدهم

عکس جلد سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت یازدهم
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت یازدهم

سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت یازدهم نوشته‌ی مسعود داوود، داستانی هیجان‌انگیز است که فضای ترسناک و وهم‌آلود آن شما را غرق خود می‌کند. ماجرا این کتاب درباره مردی به نام جمال است که با رفتن به مهمانی یکی دوستان قدیمی‌اش، درگیر اتفاقات عجیب و غریبی می‌شود. گفتنی‌ست این سریال صوتی هر دوشنبه به طور مداوم در کتابراه منتشر می‌شود.

درباره سریال صوتی رقص با عفریت:

یکی از محبوب‌ترین موضوعات در دنیای سینما و ادبیات ژانر وحشت است. بسیاری داستان‌هایی که در این ژانر خلق می‌شوند، از تخیلات سازنده سرچشمه می‌گیرند. اما گاهی اوقات ایدهٔ اصلی آن‌ها بر اساس مشاهدات یا تجربه‌های ماورایی که خود نویسنده داشته یا از دیگران شنیده است، به ذهنشان می‌رسد.

«ادبیات وحشت» یا «داستان ترسناک» در اکثر اوقات احساساتی مثل ترس، وحشت، تنفر یا انزجار را در مخاطب ایجاد می‌کند. سریال صوتی رقص با عفریت در دسته داستان‌های ترسناکی قرار می‌گیرد که با شنیدن آن ممکن است نتوانید تنها در اتاقتان بخوابید!

داستان این اثر درمورد جمال است که مدت زیادی را بدون شغل گذرانده و حالا با کارکردن در اسنپ زندگی‌اش را می‌گذراند. او بدهی‌های زیادی دارد و این موضوع او را عصبی و کلافه کرده است. یکی از روزها که خسته و دلسرد به روزمرگی‌هایش ادامه می‌داد و داشت بسته‌ای را به دست کسی می‌رساند، دوست دوران مدرسه‌اش، حمید را دید.

حمید از دیدن جمال بسیار خوشحال می‌شود و از او دعوت می‌کند تا به مهمانی که قرار است در خانه‌اش برگزار شود برود. جمال که در ابتدا تمایلی به شرکت در این مهمانی ندارد، بعد از رفتن به آنجا با افراد زیادی آشنا می‌شود و از همین طریق شغل جدیدی پیدا می‌کند. اما نمی‌داند که آن مهمانی شروع اتفاقات ترسناکی است که زندگی‌اش را دگرگون خواهد کرد...

مسعود داوود در کتاب رقص با عفریت داستانی خلق کرده که با شنیدن آن ترس در بندبند وجودتان رخنه می‌کند. راویان نیز به شکل هیجان‌آور و جذابی داستان را تعریف می‌کنند.

سریال صوتی رقص با عفریت مناسب چه کسانی است؟

اگر به شنیدن داستان‌های ترسناک و هیجان‌آور علاقه دارید، این سریال صوتی مناسب شما است.

در بخشی از سریال صوتی رقص با عفریت می‌شنویم:

آرمان تنها کسی بود که حرفش می‌تونست آرومم کنه. خب آخه آرمان روانپزشک بود. یک سالی میشد که ندیده بودمش. رفیق مطمئنی بود؛ همیشه میشد روش حساب کرد. زودتر از ساعتی که گفته بودیم، اومد. مثل همیشه خوشتیپ و سرحال بود. سریع دوربینش رو آماده کرد و ازم خواست که شروع کنم. آرمان بعضی وقت‌ها از بیمارانش به اجازه خودشون فیلم می‌گرفت چون که سال‌ها بود که داشت روی یک پروژه روان‌درمانی کار می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
قسمت یازدهم؛ تقلا در ظلمات

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابسریال صوتی رقص با عفریت - قسمت یازدهم
نویسنده
راویمحمدمهدی رستمی
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت یازدهم

❤M❤
۱۴۰۱/۲/۲۵
بهترین قسمتش این بود خیلی هیجانی و شنیدنی مخصوصا صداگذاری عالیشون ادم فکر میکنه تو اون صحنه حضور داره لطفا از این داستانهای ژانر وحشت زیاد بگذارید
پریا جوادی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
عالی بود واقعا من که وقتی عفریت حرف می‌زد از ترس خیره شده بودم به در و دیوار انگار واقعا جلوی چشمم بود
negar soltani
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
شنیدنی بود لذت بردم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت یازدهم

برای دریافت سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.