معرفی و دانلود ماهنامه سروش کودکان - شماره 336 - اسفند 1398

عکس جلد ماهنامه سروش کودکان - شماره 336 - اسفند 1398
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه سروش کودکان - شماره 336 - اسفند 1398 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه سروش کودکان - شماره 336 - اسفند 1398 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه سروش کودکان - شماره 336 - اسفند 1398

ماهنامه سروش کودکان - شماره 336 - اسفند 1398، منتشر شد. لباس چین‌چین، آشنایی با مشاغل، یک، دو، سه پرواز، شب عید، جدول و اژدها و هواپیما، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

با نگاهی به روزها و ماه‌ها، تصور می‌کنیم که همه‌ی آن‌ها تکراری هستند! اسفندماه امسال هم مثل پارسال است! حتی شاید مثل اسفندماه سال بعد، که خیلی زود از راه خواهد رسید! اما چنین نیست! هر روز ما با روز قبل و بعد از آن متفاوت است!

اصلا همین تفاوت‌ها باعث رشد ما می‌شود! سرنوشت‌مان را تعیین می‌کند و زندگی‌مان را می‌سازد! بی‌تفاوتی و تنبلی یا زرنگی و یادگیری مداوم؟ انتخاب هر کدام از‌ این‌ها آینه‌ای است که می‌توانیم فردای‌مان را در آن ببینیم! همیشه فرزندان هوشمند و زیرک، که حتی پایان اسفندماه و تعطیلات عید نوروز، آموزش موسیقی، ورزش، و زبانی دیگر را فراموش نمی‌کنند، آینده‌سازان خوب کشورند که قدر هر ساعت، روز، ماه و سال خود را می‌دانند! خداوند یاری‌شان کند.

فهرست مطالب

لباس چین‌چین
آشنایی با مشاغل
یک، دو، سه پرواز
شب عید
جدول
اژدها و هواپیما
معرفی کتاب
من ایران را...
معرفی ورزش
تیغ رفت توی دست...
نیایش پرندگان
فصل غمگین
آیا می‌دانید؟!
چهارشنبه‌سوری
روروک
نوسنده‌های فردا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه سروش کودکان - شماره 336 - اسفند 1398
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات52
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های سبک زندگی و سرگرمی
قیمت نسخه الکترونیک
5000 ت - 0.99 یورو
خرید مجله

راهنمای مطالعه ماهنامه سروش کودکان - شماره 336 - اسفند 1398

برای دریافت ماهنامه سروش کودکان - شماره 336 - اسفند 1398 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.