معرفی و دانلود رایگان مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده

عکس جلد مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده

مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده به یکی از پیچیده‌ترین و ارزشمندترین احساسات یعنی امیدواری اختصاص دارد. آنچه خواهید شنید گزیده‌ای است از یادداشت‌ها، خاطرات و مصاحبه‌هایی که به امید پرداخته‌اند تا با شناخت حقیقت آن، راه یافتن روشنایی و عبور از تاریکی یأس را پیدا کنیم.

درباره‌ی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده

چگونه امید را پاس بداریم؟ مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده به روایت‌هایی از نویسندگان اختصاص دارد که در دورانی بحرانی از تاریخ می‌زیسته‌اند. برخی از این افراد جنگ جهانی دوم را به چشم دیده‌اند، بعضی‌ها شاهد جنایات کمونیست‌‌ها در کامبوج بوده‌اند و عده‌ای هم طعم دیکتاتوری‌های اروپایی شرقی را چشیده‌اند. تمامی این افراد در تجربه‌ی یأس مشترکند. آن‌ها عزیزان و گاه حاصل سال‌ها تلاش ادبی را از دست داده‌اند اما با این حال توانستند ناامیدی را پشت سر بگذارند.

این شماره از کتاب شنبه به بررسی و مطالعه روایاتی می‌پردازد که نویسندگان در شرح امید مکتوب کرده‌اند. زمانی که نمی‌دانیم تصمیم درست چیست، وقتی تنها کاری که از ما برمی‌آید زنده ماندن است، روزهایی که بدترین شکست‌های عمرمان را از سر می‌گذرانیم و تمام سال‌هایی که محکوم به زندگی در بحرانی‌ترین ایام سرزمینمان هستیم عجیب نیست اگر به دام ناامیدی بیافتیم. یکی از شوکه‌کننده‌ترین مثال‌های تاریخ جنایات خِمِرهای سرخ در کامبوج است.

مجازات‌های بی‌رحمانه این گروه کمونیست هزاران نقص عضو و نزدیک به دو میلیون نفر کشته به جا گذاشت. وقتی آن‌ها از عرصه قدرت کنار کشیده شدند مردم حتی در تامین نیازهای اولیه مشکل داشتند، با این حال تحولی باورنکردنی‌ در همین روزها اتفاق افتاد. مردم با شکم خالی به شنیدن ترانه‌ها می‌ایستادند، می‌رقصیدند، اشک می‌ریختند و زندگی می‌کردند. موسیقی باعث شد ملت کامبوج تولدی دوباره را تجربه کند در حالی که حتی غذایی برای خوردن نداشت. هنر قبل و بعد از آن بارها مسیر تاریخ را تغییر داده و به یاری ناامیدان آمده. اما چرا و چطور؟ برای فهمیدن جواب شما را به شنیدن مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده دعوت می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

88 دقیقه
کتاب شنبه - شماره دوازده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابمجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده
نویسنده
راویراضیه هاشمی، پروین دشتی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های ادبیات جهان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
مجله صوتی کتاب شنبه شماره دوازده با همکاری راضیه هاشمی و پروین دشتی درباره امید بود. تصویر روی جلد گویا از امید ناامید شده و برای همین رنگ و طرح تصویر انتخاب شده بی نصیب از این امیدواری و یاس آور بود! گویا نه حرفه‌ای اتود زده شده نه فکری روی آن شده باشد؟! حتی با یک سرچ ساده در گوگل، از روانشناسی و رنگ نقش‌های گرافیکی درباره امید، می‌توان طرحهای قابل قبولی را ارائه داد! متن کتاب توسط بانوان اجرا شده که از جذابیت اجرای آقا و خانم قبلی کاسته شده و ترغیب شنونده را برای تحقیقات و خوانشهای قبلی مجریان کمتر می‌کند و گویا یه سری اطلاعات ناب فی‌البداهه را در زمان اجرا از دست می‌دهید!؟ اکو کردن صدا و دادن پژواک از افکت‌های جدیدی است که براش فکرکردن بیشتر می‌طلبد. متن و موضوع بیشتر غم ابتدای پایان شب سیاه است! تا سپیدی پایان شب سیاه!
شکوفه امیری
۱۴۰۱/۱۲/۸
با سلام خدمت دوست داران کتاب شنبه، شماره دوازدهم این قسمت هم مثل همیشه مفید و اموزنده بود، با تشکر از دوستان کتاب شنبه، در این قسمت در مورد امیدواری گفتند که چگونه زمانی که نامیدی را تجربه میکردند به امبد میرسیدند. لحظاتی که با درد و رنج می‌گذشت به چه چیزی متوسل میشدند گاهی چیزی نبود که امیدی بطور بدهدولی عجیبی امید در انها جوانه میزد و رشد می‌کرد. ادبیات و موسیقی کنار این دردها اوای خشنود امید را در انها به وجود می‌اورد و امید انها را شکوفا کرده است.
به نظر من پشت صحنه‌ها در اخر اجرا باشند بهتر است چون باعث حواس پرتی مخاطب می‌شود.
و کتابی که گوینده در اخر کتاب به انتخاب خودش خواند جالب بود.
zahra fathepoor
۱۴۰۲/۱/۳۰
با درود
کتاب شنبه را دوست داشتم عصر با پارچهٔ سفیدش را با تشدید امیدواری به هم دوختم و از مرز نا‌امیدی‌ها گذشتم برای دلتنگیم به شعر زیبای به ایوان سرپوشیده متروک رفتم و نیلوفرها، پرستو‌ها، و ماهی‌ها را در شعر اخوان دیدم داستان‌ نادین و قصهٔ امید و نا‌امیدی را در وجود مادر‌بزرگش حس کردم با مادام و
بواری زیر سپیدارها قدم زدم با صدای شوخی‌های گویندگان خوش صدای مجله لبخند زدم و ساعتی لذت بردم.
سپاس از زحمات شما.
پایداری و سلامت آرزوی من برای شما.
زهرا فتحی‌پور
امتیاز من برای شما ۱۵۰۰
عالی بودید
Taher Taher
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
اجرای خانم پروین دشتی و صدای گرمشون دلنشین بود، البته در کنار آقای احمد غلامی که فقط چند شنبه‌ی ابتدایی اجرا داشتن.
همراهی خانم راضیه هاشمی در قالب مجری، حس پویایی و خودمانی بودن شنبه‌ها‌ی اول هر ماه، تقریبا ناپدید شده،
و
البته زیاده روی‌های آرش صادقی بعنوان صدابردار، صدا گذار، یا هرچه که به
صدا و نحوه کتابخوانیش برمیگرده، اغراق شده و بدسلیقه گی دیده میشه
در کل چند شنبه اول بهتر بود، و بار ادبی بیشتر و فضای جذابی داشت.
ترانه کمالی
۱۴۰۲/۱/۳۰
این شماره درباره نا امیدی‌ نمیدونم چرا اول پادکست میگین امیدواری. تصویر این شماره خیلی دردآوره ولی هم‌خوانی داشت با متن‌هایی که در نظر گرفته شده بود و خوانده شد.
ضمنا، با اینکه محتوای کلی کارتون قابل قدردانی هست اما صداگذاری این چند شماره اخیرتون رو دوست ندارم؛ این درهم برهم بودن شاید در وهله اول جذاب باشه اما وقتی در طول کل پادکست ادامه پیدا می‌کنه-نه دیگه!
نرمین صوفی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
این مجلات صوتی بینظیرن باصدای گوینده‌های حرفه‌ای و کاربلد واقعا خیلی جذاب و شنیدنی میشن. موضوعات انتخابی همیشه درجه یک و عالی هستن وبا تحقیقات جامعی که درمورد همه‌ی موضوعات انجام میشه و به بیانی شیوا دراختیارشنونده قرارمیگیره جای هیچ حرف و انتقادی نمیمونه دست مریزاد خداقوت
مرجان کریمی
۱۴۰۲/۴/۳۱
سلام به نظر سبک‌کاریتون اصلا جالب نبود ده دقیقه اول خیلی رو مخی بود مخصوصا وقتی که داری با هندزفری گوش میدی برای یه کتاب صوتی لزومی نداره اینهمه شوخ‌طبعی بی مزه کتاب جک و فکاهی صوتی نمیکنید که اینهمه با کلمات بازی میکنید به نظر من اصلا جالب نبود
Neda _gh
۱۴۰۲/۳/۳
وقتی خوندمش تصمیم گرفتم بیشتر به مطالعه و شنیدن موسیقی خوب بپردازم اولش یکم واسم گنگ بود ولی بعدش ازش خوشم اومد چیزای زیادی درباره‌ی ملت‌ها و جامعه‌ها و انسان‌های بزرگ یاد گرفتم وهمچنین موسیقیه تاثیر گذارش واقعا از تیکه آهنگ‌های کوچیکش لذت بردم
نگار مردی
۱۴۰۲/۱/۲۱
من اولین بارم بود که به این مجله گوش دادم، اولش برام گنگ بود ولی بعد از‌ یک چند دقیقه که گوش دادم عیار دستم اومد
فوق العاده زیبا و شنیدنی و امید وارانه بود
ممنون از کتاب راه و دست اندرکاران کتابراه.
Sh Kh
۱۴۰۲/۱/۱۹
سلام
کتابهای صوتی شنبه را دوست دارم. مطالب بسیار عالی هستن.
اجرای شماره‌های اولیه (خانم دشتی و آقای غلامی) را بیشتر دوست داشتم. و تشکر ویژه دارم از همه دست اندرکاران جهت ارائه رایگان انواع کتاب صوتی.
Eti Atshani
۱۴۰۲/۹/۱۱
مثل همیشه شا د و پر از مطالب و داستانهای شنیدنی من ا ز طرز تهیه و نحوه اجرای این مجله شنیداری بسیار لذت میبرم و در ضمن انتخاب موسیقی که در حین اجرا پخش میشود ممنون
حسین پار
۱۴۰۲/۱/۱۰
عالی بود.
انتخاب به جا و بافکر متون، اجراهای عالی، کار رو بسیار تأثیر گذار تر کرده بود. دست مریزاد
Mojgan A
۱۴۰۲/۴/۲۱
تموم شماره‌های این مجله رو خوندم و بسیار جالب بودن چون اطلاعات خیلی مختصر و خوبی و در تختیار خواننده میزاشت
منصور مهرانفر
۱۴۰۲/۴/۲
انصافا وقتی که براش گذاشتم ارزششو داشت. شما هم هر چند قسمت او نو پیشنهاد میکنم دانلود کنید و لذتشو ببرین
behnoosh pirooz
۱۴۰۲/۲/۱۳
من لذت بردم به خصوص برای ما ایرانی‌ها در این برهه از تاریخ مفید هست. جو بداهه گویندگی هم در این مجله جذابه
مشاهده همه نظرات 34

راهنمای مطالعه مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده

برای دریافت مجله صوتی کتاب شنبه - شماره دوازده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.