معرفی و دانلود نمایش صوتی ماجرای طلایی

عکس جلد نمایش صوتی ماجرای طلایی
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی نمایش صوتی ماجرای طلایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی نمایش صوتی ماجرای طلایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی نمایش صوتی ماجرای طلایی

نمایش صوتی ماجرای طلایی به قلم و با اجرای هنرمندانه‌ی محمود پورشکیبایی داستان طنز یک دزدی خانوادگی را به تصویر می‌کشد. در این نمایشنامه‌ی طنز ترکیبی از مهارت در اجرا و نویسندگی را می‌شنوید که شما را به دل یک ماجرای هیجان‌انگیز و معمایی می‌برد.

درباره‌ی نمایش صوتی ماجرای طلایی

امروزه کتاب‌های صوتی،‌ جایگاه ویژه و طرفداران زیادی در میان مخاطبان دارند. بنابراین شنیدن یک نمایشنامه‌ی صوتی می‌تواند مجموعه‌ای از هنر نویسندگی، گویندگی،‌ تئاتر و نمایش را در اختیارتان قرار دهد و برای مدت‌زمانی شما را غرق در لذت کند. نمایش صوتی ماجرای طلایی یکی از شنیدنی‌ترین آثار محمود شکیبایی است که در ژانر طنز نوشته و اجرا شده است.

داستان نمایش از این قرار است که آقای لباف‌نژاد به مناسبت آمدن پسرش، خسرو، از خارج از کشور، مهمانی بزرگی را ترتیب داده و جمع زیادی از دوستان و آشنایان و فامیل را دعوت کرده است. اما، پس از اتمام مهمانی، همسر اقای لباف‌نژاد متوجه می‌شود جعبه‌ی جواهراتش که چهار کیلو طلای ناب درون آن قرار داشته دزدیده شده است!

آقای لباف‌نژاد به‌دنبال این اتفاق مجبور می‌شود که از همه‌ی مدعوین مهمانی شکایت کند و آن‌ها را به دادخواه فرا بخواند. هر یک از مهمانان باید در جایگاه متهم حاضر شوند و درباره‌ی شب جشن صحبت کنند!

محمود شکیبایی این نمایشنامه را با زبان طنز نوشته و برای اجرای آن به‌صورت تک‌نفره در هفده نقش مختلف ظاهر شده است. با شنیدن این نمایشنامه‌ی صوتی طنز همراه با گزینش موسیقی عالی و شنیدنی،‌ غرق در لذت خواهید شد.

نمایش صوتی ماجرای طلایی برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی علاقه‌مندان به ادبیات نمایشی و نمایشنامه‌های طنز رادیویی، از شنیدن این کتاب صوتی لذت می‌برند.

با محمود پورشکیبایی بیشتر آشنا شویم

یکی مشهورترین نویسندگان و گویندگان ایرانی که آثار بی‌نظیری از او برجای مانده،‌ محمود پورشکیبایی است. این دوبلور پیشکسوت از جمله برجسته‌ترین نویسندگان و گویندگان در رادیو اصفهان به‌شمار می‌رود که به‌عنوان مدرس دوبلاژ نیز فعالیت می‌کند. پورشکیبایی مدرک لیسانس خودش را در رشته‌ی ادبیات و زبان انگلیسی از دانشگاه اصفهان دریافت کرده و در هنر دوبله، فیلم‌نامه‌نویسی،‌ نمایشنامه‌ی صوتی، بازیگری تئاتر و گویندگی بسیار ماهر است.

از این هنرمند چیره‌دست آثار زیاد منتشر شده است که از آن جمله می‌توان به اثر پژوهشی او در زمینه ادبیات فولکلوریک با گویش‌های خاص از سراسر ایران نام برد که با عنوان «اشک کویر»‌ در بازار موجود است. کتاب‌های صوتی «بچه‌های دوهزار و پنجاه»، «چکامه های فرزانگان شعر پارسی» و «این رو به آن رو» از دیگر آثار محمود پورشکیبایی هستند.

در بخشی از نمایش صوتی ماجرای طلایی می‌شنویم

[متهم بعدی آقای کلباسی، نگهدار کلباسی.]

- درود بر شما جناب آقای قاضی. بنده، بنده نگهدار کلباسی‌ام.

- بله.

- راحتتون کنم. بنده امرالله‌ام بهم میگن، امرالله کلباسی‌ام هستم در خدمت شما. شغل منم خرید و فروش این است که کلاه اینو وردار و کلاه اونو بذار. نمی‌دونم توی بورس و تو نمی‌دونم طلافروشی و نمی‌دونم توی این چی‌چی می‌گن، ‌دلار و این چیزا، پوند و این چیزا هستیم. آره آقای قاضی،‌ به عرضتون برسونم که بنده با این آقای لبافی‌نژاد ما خویش و قوم سفتی داریم. یعنی ما باجناقیم با هم، بله. باجناق نزدیکه دیگه می‌دونین دیگه آقای قاضی. اما خب می‌دونین کاسبا کساده،‌ اما ما هم دیگه دنبال اون شغل اصلیمون دیگه نمی‌ریم. حالا دیگه ماشین،‌ ماشین می‌دونین آقای قاضی ماشینایی که دیگه تصادف می‌کنن،‌ این پراید و این چیزا که مثلا می‌خرن همون روز بعدم مثلا تصادف می‌کنن یک شاهی هم نمی‌ارزه، ‌ما اینا رو می‌خریم و دوباره به صورت یه ماشین نو درمیاریم و میدیم به یکی دیگه و میریم و خیرشو می‌بینه! آره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
بخش اول
11 دقیقه
بخش دوم
12 دقیقه
بخش سوم
11 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابنمایش صوتی ماجرای طلایی
نویسنده
راویمحمود پورشکیبایی
ناشر صوتیانتشارات اساطیر پارسی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، نمایشنامه ایرانی
قیمت نسخه صوتی
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات نمایش صوتی ماجرای طلایی

سپیده سیف اللهی
۱۴۰۲/۳/۱۱
با مزه بود، کوتاه و مختصر و حاوی نکاتی ریز
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه نمایش صوتی ماجرای طلایی

برای دریافت نمایش صوتی ماجرای طلایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.