معرفی و دانلود کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون

عکس جلد کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون
قیمت:
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون

وین دایر نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش و برجسته در کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون با ارائه‌ی توصیه‌های مفید و پرکاربردش به شما می‌آموزد که احساسات و افکار منفی خود را دور بریزید و طعم شیرین آرامش درونی را بچشید؛ آرامشی که مقصد نهایی آن موفقیت و سربلندی در زندگی است.

درباره‌ی کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون:

همه‌ی ما در زندگی نیاز داریم با وجود تمام مشکلات متفاوتی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم، احساس آرامش و رضایت نماییم. برای رسیدن به این احساس فقط کافی‌ست به چند نکته طلایی توجه کرد تا کمی از فشارهای روزمره زندگی رها شویم. خوشبختانه دکتر وین دایر (wayne dyer) در کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون (10 Secrets for Success and Inner Peace) به شما یاد می‌دهد که چطور در میان تلاطم‌های زندگی همواره آرامش داشته باشید و مسیری رو به پیشرفت را طی کنید.

جهان امروزی ما مملو از سروصداست؛ صدای بلند موسیقی، بوق ماشین‌ها، فریادهای از سر خشم، صدای دستگاه‌های ساختمان‌سازی و هواپیماهای جت! این صداهای غیرطبیعی و سرسام‌آور مدام بر اعصاب ما اثر منفی می‌گذارند و باعث از بین رفتن آرامش درونی و بیرونی ما می‌شوند. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که نه تنها سکوت و آرامش ندارد، بلکه از آن فرار می‌کند. متاسفانه تنها سروصدا نیست که آرامش ما را بر هم می‌زند، بلکه عوامل زیادی در این امر نیز دخیل است.

کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون راهنمایی ساده برای شاد زیستن است که به شما این فرصت را می‌بخشد تا ذهنی باز داشته باشید و با خود به گونه‌ای رفتار کنید که آرزویش را دارید. مثبت‌اندیشی و دور شدن از افکار منفی فقط یکی از هدیه‌های بی‌شماری‌ست که این کتاب به شما می‌بخشد.

وین دایر این ده شیوه را به صورت برنامه‌ای عملی و روزانه ارائه کرده و شما با اجرای آن‌ها می‌توانید بسیار سریع‌تر از آنچه فکرش را می‌کنید، تاثیر آن را بر زندگی‌تان مشاهده کنید. فقط کافی‌ست به توانایی‌های خود برای خلق معجزه اعتماد کنید. کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون زندگی هزاران نفر را متحول کرده و به آن‌ها برای خلق معجزه در زندگی یاری رسانده است.

کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی مناسب است که می‌خواهند با وجود تمام مشکلات و استرس‌های روزانه‌ی خود، راه رسیدن به آرامش را یاد بگیرند و از خشم و ناراحتی دور شوند.

با وین دایر بیشتر آشنا شویم:

از او به عنوان یکی از مهم‌ترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری یاد می‌شود و اغلب آثار وین دایر در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. بسیاری کتاب او با عنوان «قلمرو اشتباهات شما» را اثر کلاسیکِ حوزه‌ی خودیاری و رشد فردی می‌نامند و نویسندگان دیگری از آن الهام گرفته‌اند. کتابی که در آن بیش از هر چیز به ستایش زندگی و زیبایی‌هایش پرداخته می‌شود. خویشتن مقدس شما، آفرینش والا، قدرت تعادل و رهسپاری از دیگر آثار والای این نویسنده‌ی مطرح است.

جملات برگزیده‌ی کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون:

- ای‌کاش می‌توانستم اندیشه و احساس امروزم را بر زبان آورم، به این شرط که فردا بتوانم تمام آن را انکار کنم. (رالف والدو امرسون)
- من همیشه آرزوهایی بزرگ در سر می‌پرورانم. (رابرت فراست)
- برای هریک از ما فقط یک زندگی وجود دارد و آن هم زندگی خود ماست. (اوریپیدس)
- وقتی انسان در آرامش باشد، اگر آهنگ‌ساز است باید آهنگ بسازد، اگر نقاش است باید نقاشی بکشد و اگر شاعر است باید بسراید. انسان آنچه را در توان دارد باید انجام دهد. (آبراهام مازلو)

در بخشی از کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون می‌خوانیم:

در مورد آنچه می‌توانید خلق کنید از خود توقع بسیار داشته باشید. میکل‌آنژ گوشزد می‌کند خطر بزرگ این نیست که آرزوهای بسیار متعالی و رفیع داشته باشید و در دستیابی به آن‌ها شکست بخورید، بلکه این است که آرزوهای کوچک داشته باشید و آن‌ها را محقق کنید. درون خود شعله شمعی خیالی را تصور کنید که بدون توجه به آنچه در زندگی شما به وقوع می‌پیوندد، همیشه با درخشندگی بسیار می‌سوزد. اجازه دهید این شعله درونی این باور را در شما به وجود آورد که می‌توانید در زندگی خود معجزه کنید.

انسان در هر شفای بیماری یا غلبه بر موانعی که ناممکن به نظر می‌رسند، دارای شخصیتی متفاوت می‌شود. این افراد بار دیگر تلقی خود را از حقیقت بازنویسی می‌کنند. برای درک معجزات خودانگیخته و خداگونه باید خودانگاره‌ای خداگونه داشته باشید. در کتاب‌های مقدس می‌خوانیم «با خداوند همه چیز ممکن است»؛ حال به من بگویید در این جمله چه چیزی از قلم افتاده است؟ برخورداری از ذهنی که برای پذیرش هر مطلبی آمادگی دارد به معنی برخورداری از آرامش، نثار کردن عشق، تمرین عفو و بخشش، سخاوتمندی، ارزش و احترام قائل شدن برای زندگی و مهم‌تر از همه، تصور و تجسم خود به عنوان انسانی است که می‌تواند آنچه را در ذهن و قلبش به آن اعتقاد دارد عینیت ببخشد. هر قانون جهانی که تا به حال برای تجلی معجزه در هر مکان و زمان یا در مورد هر انسانی استفاده شده است، هنوز در کتاب‌ها وجود دارد. این قانون هرگز لغو نشده است و در آینده نیز هرگز لغو نخواهد شد. شما دارای انرژی و آگاهی الهی لازم برای تبدیل شدن به عنصری فعال در به ثمر رساندن معجزه هستید؛ فقط کافی است باطنی به این نکته پی ببرید و آن را باور کنید.

بدانید اندیشه‌های شما بسط و گسترش می‌یابند («انسان همان است که می‌اندیشد»). اگر اندیشه و افکارتان سرشار از شک و تردید باشد و ذهن بسته و محدود داشته باشید، بنا به ضرورت براساس همان شک و تردیدهای ذهنِ محدود خود عمل خواهید کرد و در هرجا که باشید عملاً عوارض اندیشه‌های خویش را مشاهده خواهید نمود. از طرف دیگر، اگر تصمیم بگیرید (در این‌باره اشتباه نکنید، این فقط یک انتخاب است) که ذهنی باز و نامحدود داشته باشید، براساس انرژی درونی خود عمل خواهید کرد و در هرجا که باشید معجزه‌گر و نیز شاهد معجزات خواهید بود. اکنون شما منظور والت ویتمن5 را عملاً درک خواهید کرد که نوشت: «برای من هر یک سانتی‌متر مکعب از فضا یک معجزه است».

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
راز اول: ذهن خود را برای پذیرش هرچیزی آماده سازید؛ اما وابسته نشوید
راز دوم: تا زمانی که نغمه دل خویش را شکوفا نساخته‌اید، آرام ننشینید
راز سوم: نمی‌توانید آنچه را ندارید به دیگران ببخشید
راز چهارم: سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
راز پنجم: گذشته خود را رها کنید
راز ششم: نمی‌توانید مشکل خود را با همان ذهنی حل کنید که آن را آفریده است
راز هفتم: هیچ‌گونه خشم و رنجشی قابل توجیه نیست
راز هشتم: با خود به گونه‌ای رفتار کنید گویی همانی هستید که آرزویش را دارید
راز نهم: الوهیت درون خویش را گرامی بدارید
راز دهم: پرهیز از تمام افکاری که شما را ضعیف می‌کنند نشانه خرد و فرزانگی است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون
نویسنده
مترجمسیما فرجی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات143
زبانفارسی
شابک978-964-5885-86-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون

حدیث یاراحمدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
واقعا عالی.... احساس می‌کنی یک نفر داره بهت گوید میکنه که تنها نیستی و میتونی با کمک خدا با زندگی رو به رو بشی
taha lajevardi
۱۴۰۲/۳/۱
معلمی بزرگ و استادی مهربان و عاشق. جملاتش راه نما و راه گشا
محمدسلیم پور
۱۴۰۱/۲/۲۰
این کتاب بسیارکامل بود، دیدمن به زندگی راعوض کرد.
Soheil Azarian Azarian
۱۴۰۲/۹/۱۰
بهترین انسان و بهترین معلم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون

برای دریافت کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.