معرفی و دانلود رایگان کتاب 10 راز کارآفرینان

عکس جلد کتاب 10 راز کارآفرینان
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 10 راز کارآفرینان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 10 راز کارآفرینان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 10 راز کارآفرینان

کیت کامرون اسمیت در کتاب 10 راز کارآفرینان، از تجربیات دو دهه‌ی گذشته‌اش در زمینه‌ی کارآفرینی و درس‌های آموزنده‌ی این مسیر می‌گوید.

رازهای تعریف شده در این کتاب به دنبال توانمندسازی شما در هر حوزه از امور زندگی هستند. 10 راز کارآفرینان (The 10 secrets of entrepreneurs) برای شما، رسالتی روشن‌تر در زندگی شخصی‌تان و دانشی بهتر در چگونگی رسیدن به موفقیت و آزادی از ترس‌هایتان را به ارمغان می‌آورد.

اگر یک کارمند هستید، این رازها می‌تواند یاری رسان شما در جهت تفکر و فعالیت کارآفرینانه بوده و شما را برای شرکت‌تان ارزشمندتر نماید. همچنین با توصیه‌های نویسنده، در ارتباط کاری با افراد، قدرتمندتر خواهید شد. این رازها تجلی‌بخش ایده‌های بزرگ در زندگی شخصی و حرفه‌ای شما هستند.

در این کتاب کیت کامرون اسمیت (Keith Cameron Smith)، تفاوت‌هایی در طرز فکر یک کارآفرین که به او اجازه‌ی خلق موفقیت، چه در زمینه‌ی مالی و چه در امور شخصی را می‌دهد، برجسته و مشخص می‌کند. خواه شما یک کارآفرین بالقوه‌ی مشتاق باشید و خواه صاحب یک کسب و کار پر رونق، این نکات برجسته شما را در اجرای موفق این سفر (کارآفرینی) یاری می‌رساند.

درس‌هایی که شما از شکست‌هایتان به دست می‌آورید فوق‌العاده با ارزش هستند. همان اندازه که شما خواستار در آغوش کشیدن تجربیاتی هستید که مسئولیت آن‌ها را پذیرفته‌اید. یعنی همه‌ی موفقیت‌ها، اشتباهات و شکست‌هایتان، تجربیات روشنگر قدرتمندی در زندگی شما خواهند بود.

دانشی که شما از گذشته‌تان اندوخته‌اید، قدرتی است که برای خلق آینده‌تان به آن نیاز دارید. با وجود این، اگر در شکست‌هایتان دیگران را ملامت و یا از آن‌ها شکایت کنید و یا خودتان را در اینکه چرا موفق نشده‌اید توجیه کنید؛ معنایش این است که شما از گذشته‌تان هیچ نیاموخته‌اید.

به منظور تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق، شما باید دائماً در حال حرکت به مقصد دلخواه‌تان باشید. یکی از رازها در این کتاب بیانگر بزرگترین شکست تجاری نویسنده بوده که آن را تجربه کرده و درس‌های بزرگی از آن آموخته است. آن را به اشتراک گذاشته چون باور دارد اگر شما بخواهید کسی را تحت تأثیر قرار دهید، باید از موفقیت‌هایتان به او بگویید، اما اگر می‌خواهید به کسی واقعاً چیزی بیاموزید، باید از شکست‌هایتان با او حرف بزنید.

جملات برگزیده‌ی کتاب 10 راز کارآفرینان:

- "کارمندان" بیش از آنچه بیاموزند، تفریح می‌کنند.
- "کارآفرینان" در همه‌ی زمینه‌ها، اطلاعاتی - هرچند اندک - دارند.
- نبوغ، یک درصد الهام و نود و نه درصد تلاش و عرق ریختن است.
- اگر مسئولیت نتایج‌تان را به عهده بگیرید می‌توانید زندگی خوبی بسازید.
- رهبری از طریق الهام بخشیدن و تشویق‌ کردن، کارآفرینانی موفق می‌سازد.

در بخشی از کتاب 10 راز کارآفرینان می‌خوانیم:

کارآفرینان موفق درک می‌کنند که زندگی شغلی و شخصی‌شان روی یکدیگر تأثیر می‌گذارند و یافتن راه حل در یکی، به یافتن راه حل در دیگری کمک می‌کند. اگر متعهد شوید که در زندگی شخصی‌تان انضباط روزانه داشته باشید، به شما کمک خواهد کرد که در زندگی شغلی‌تان سیستم‌هایی را ابداع و به‌ روز کنید. عکس این قضیه هم صادق است. علت آن، این است که انضباط و سیستم، آسودگی خاطر ایجاد می‌کنند.

آسودگی خاطر حالت قدرتمندی است که به خلاقیت اجازه‌ی بروز و شکوفایی می‌دهد. هرچه در خانه‌تان آرامش بیشتری برقرار کنید، در محل کار برای یافتن راه حل مشکلات، قدرتمندتر و خلاق‌تر خواهید بود و هر اندازه در محل کار خود آرامش بیشتری برقرار کنید، درخانه برای یافتن راه حل مشکلات، قوی‌تر و خلاق‌تر خواهید بود.

ایجاد نظم و انضباط و ابداع سیستم، کار ساده‌ای نیست؛ اما بعد از اینکه در جای مناسب و درست خود قرار بگیرند، منفعت و مزیت‌های آن‌ها به تلاشی که کردید، می‌ارزد. کارآفرینان موفق به این منظور که بعداً زندگی ساده‌تری داشته باشند، مایلند اکنون کارهای سخت و دشوار انجام دهند.

کارمندان ناموفق، اکنون کاری را که ساده‌ترین است، انجام می‌دهند و بعداً به جایی می‌رسند که کارها سخت‌تر شده است. روحیه و نگرش یافتن راه حل را در خود بپرورانید و کاری را که ممکن است در کوتاه مدت برایتان سخت باشد، انجام دهید. نتایج طولانی مدتی که به دست می‌آورید، خوشحال‌تان خواهد کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 10 راز کارآفرینان
نویسنده
مترجمکامران نیکنامیان
ناشر چاپینشر رستان
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات107
زبانفارسی
شابک978-600-95134-7-5
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب 10 راز کارآفرینان

saman titi
۱۴۰۱/۸/۲۴
گاهی از شدت اعتماد بنفس آدم فکر میکنه همه چیز رو میدونه و وقتی دچار لغزش فکری و یا ضعف و شکست در کارش میشه، تازه به فکر راه حل میوفته، البته این در حالت خوشبینانه میباشد، چرا که اکثرا افراد بجای پیدا کردن راه حل دچار یاس و گمراهی و استرس و... میشوند.
بعد از کلی کش و قوس تازه اگر به فکر مطالعه به
بیوفته مطالبی بر میخوره که به گوشش آشنا میرسند، اما بنا به دلایلی که در بالا ذکر کردم حتی با دانستن خیلی چیزها نمیتوان به صورت کاربردی ازشون استفاده کرد.
مخلص کلام اینکه همواره برای بهترین بودن باید مدام مطالعه داشت تا هیچ وقت چیزی از قلم نیوفته و دچار اعتماد بنفس کاذب نشیم.
حسین عباسی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
کتابراهی‌های عزیز این نکته رو بگم بهتون که این کتاب فقط مختص کارآفرینان نیست مختص تمامی افراد یک جامعه هست اعم از فروشنده، کارمند، تاجر و... حتما مطالعه کنید زیرا اگر اینطورهم فکر کنید که من کارآفرین نیستم پس به دردم نمیخوره جالبه بگم تو خود این کتاب میگه برای موفقیت لازمه در هر زمینه‌ای اطلاعاتی هرچند کم داشته باشید؛ از دستش ندید بعد خوندن مطمئن باشید ۵ستاره میدید.
Sahara. Omidl
۱۴۰۲/۴/۹
با سلام. واقعا کتاب عالی آموزنده بود کتابی ک با خوندنش خیلی چیزها ب من یاد داد و من واقعا ب خودم آمدم و بفکر راهکارهای ک بهم یاد داد افتادم واقعا از کتابراه متشکرم واقعا کتاب عالی هست پیشنهاد میکنم ک حتما تا آخر مطالعه ش کنید من ک واقعا لذت بردن و بازم دلم میخواد دوباره بخونم. ممنون از کتابراه
مرادی
۱۴۰۱/۹/۲۷
باسلام... نویسنده توی این کتاب، خیلی با دید قشنگی، کارمند و کارآفرین رو مقایسه میکنه.. مثلا کارمند محتاطه ولی کارافرین ریسک میکنه.. و تاحدودی دلایلشم گفته... بیشتر اطلاعات میده که واقعا کارافرینی چیه.... من دوست داشتم واقعا. طرز نوشتنش خیلی شفاف و کوتاه و مفیده.... دست مریزاد کیت جوون😁
nafiseh heidari
۱۴۰۱/۴/۵
این کتاب یه چکیده‌ی فوق العاده و مفید از مسیر کارآفرینی بود و به همه‌ی کسایی که علاقه مند به رشد فردی و راه اندازی کسب و کار خلاقانه هستند توصیش میکنم، اینکه یادبگیریم از تو دل شکستا تجربیاتی بدست بیاریم که موفق تر از دیروز خودمون باشیم.
My Modir
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
کتاب فوق بهم معرفی شده بود
که اولش خیلی فکر نمی‌کردم مفید باشه
و اول از هر سرفصل خوندم و کم کم ورق زدم کتاب و گسته و گریخته خوندم که بهش علاقه مند شدم و با خوندنش به این باور رسیدم که میشه از توش مطالب کاربردی و بدرد بخور پیدا کرد
فرشاد گنجه
۱۳۹۸/۳/۱۱
کتاب پر بار و ساده در عین حال اموزنده، بسیار اینجور مطالب انسان را در راستای کمال قرار میدهد ولی به شرطی که این اموزه‌ها را انقدر تمرین کنیم که ملکه ذهن ما شود نه اینکه فقط بخوانیم و بگیم خوب بود
Moein Mazahri
۱۳۹۸/۲/۵
واقعاچرامن زود تر به گمراهی خودم پی نبردم ولی ازحالا از تک تک ثانیه هایم استفاده میکنم و می‌آموزم من این کتاب رابرای کسانی که از درجازدن خسته شوه‌اند توصیه میکنم واقعا عالیه
محمد پناهی
۱۳۹۸/۴/۱۰
من معمولا در هفته چندین ساعت در سفر هستم و از وقتی این اپلیکیشن رو نصب کردم، هر هفته میتونم بدون دغدغه خرید کتاب، کنابهای مورد علاقم رو بخونم یا گوش کنم. سپاس از این کار ارزنده تون
دنیا سعادتی
۱۴۰۲/۸/۳
اصلا کتاب کلیشه‌ای سطحی نبود. خیلی جزئی و بیش از ۱٠ نکته گفته شده. خیلی جالب حتی به شخصیت شناسی دیسک و نحوه ارتباط گرفتن با افراد هم مختصر اشاره کرده من که لذت بردم،
قاسم
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بسیار عالی و عالی از هر نظر؛ کتابی با مطالب بسیار کاربردی و دقیق، در هر مرحله از زندگی که بکار ببندیم حتما موفقیتی به همراه خواهد داشت ان شاالله. با تشکر از کتابراه
z habibi
۱۴۰۱/۴/۲۷
باید بگم از اون دسته از کتاب هاست که یک راست رفته سر موضوع اصلی و اینکه حاشیه نرفته و همین باعث شد جذبش بشم... و جالبه از هر صفحه شما میتونید نکته بردارید
محمدرضا
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
کتابی بسیار کاربردی است که ده راز زندگی افراد کار آفرین را بیان میکند و هر کدام را به طور مفصل توضیح میدهد، مسلما با به کار گیری این روش‌ها هر فردی میتواند زندگی خود را ارتقا دهد.
MHM
۱۴۰۲/۸/۱۶
رازها و نکاتی که گفته بود واقعا جالب بود و تقریبا کامل
ولی نمیتوان با این کتاب کاری کرد و نیاز به کتاب‌ها و فیلم‌هایی که داخلش نوشته بهره برد تا بهتر فهمید
پر يا
۱۳۹۸/۸/۳۰
این کتاب فوق العاده عالى و پر محتواس... براى خوندنش شک نکنید چه در زندگى چه در زمینه کار افرینى کمکتون میکنه، بخونید و عمل کنید!
مشاهده همه نظرات 101

راهنمای مطالعه کتاب 10 راز کارآفرینان

برای دریافت کتاب 10 راز کارآفرینان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.