معرفی و دانلود کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان

عکس جلد کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان

کیت کامرون اسمیت کارآفرین و سخنران الهام‌بخش در کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان، ایده‌های عملی و پرقدرتی را به شما ارائه می‌دهد و تا تبدیل شدنتان به یک کارآفرین نمونه و موفق، همراهتان است.

درباره کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان

اساسی‌ترین و مهم‌ترین فرق میان ثروتمندان و فقیران در ذهنیت آنان است. در واقع نقش ذهنیت شما در موفقیتتان بسیار بیشتر از ثروت مادی شماست. چه بسیار افرادی که ثروت فراوان خود را به‌ جهت ذهنیت فقیر خود از دست داده‌اند و چه بسیارند کسانی که شوق پولدار شدن باعث شده به ثروت فراوانی دست یابند.

کیت کامرون اسمیت (Keith Cameron Smith) در کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان (The Top 10 Distinctions Between Entrepreneurs and Employees) تجربیات خود در زمینه‌ی راه‌اندازی کسب‌وکار و کارآفرینی را در اختیار شما قرار می‌دهد. او معتقد است که ذهن شما قادر است به هرآنچه تصور می‌کند دست یابد. پس رؤیاپردازی کنید و به آرزوهایتان جامه‌ی عمل بپوشانید. او در این کتاب، تفاوت‌های ذهنیتی را که سبب موفقیت شما در زندگی شخصی و کاریتان می‌شود، مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان

اگر کارمند هستید با مطالعه‌ی کتاب حاضر قادر خواهید بود مانند یک کارآفرین فکر و عمل کنید و برای شرکتی که در آن مشغول به کار هستید تبدیل به یک مهره‌ی ارزشممند شوید و یا اگر صاحب کسب‌وکا خودر هستید، مطالعه‌ی کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان برگ برنده‌ای در زندگی حرفه‌ای شما خواهد بود.

کیت کتاب‌های دیگری در زمینه‌ی موفقیت در کسب‌وکار و حتی زندگی شخصی نوشته‌ است که برای آشنایی هرچه بیشتر شما به آن‌ها اشاره می‌کنیم: میلیونر معنوی و 10 فرق عمده‌ی میلیونرها و طبقه‌ی متوسط. او بر این باور است که اشتراک‌گذاری تجاربش درباره‌ی کسب‌وکار و زندگی، میراثی است که از او برای جهانیان به یادگار خواهد ماند. پس با خیال راحت به سراغ این منبع ارزشمند بروید.

کیت در اثر خود از تجربه‌ی شکست‌های متعدد خود می‌گوید و معتقد است که می‌بایست از شکست‌ها آموخت و پرقدرت‌تر و با انگیزه تر پیش رفت.

کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان را مرجان فرجی به فارسی برگردانده و انتشارات لیوسا آن را منتشر نموده است.

کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این اثر را به همه‌ی افرادی که در پی ایجاد تغییراتی در ذهنیت و کسب‌وکار خود هستند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان می‌خوانیم

براى ایجاد ذهنیت راه‌حل‌یابى، شخص باید متعهد شود هرآنچه از دستش برمى‌آید انجام دهد و آن‌قدر پشتِ کار را بگیرد تا راه‌حل پیدا شود. راه‌حل‌یاب‌ها افراد پیگیر و مصرّى هستند و شخصا براى حل مشکلات مسئولیت مى‌پذیرند. جایى‌که کارمندان ناموفق غالبا مى‌گویند: «مشکل من نیست»، اگر کسى بخواهد کارآفرین موفقى باشد، باید مشکلات را با آغوش باز بپذیرد و براى یافتن راه‌حل‌هاى بلندمدت مسئولیت قبول کند.

کارمندان ناموفق وقتى نمى‌دانند چگونه مشکل را حل کنند یا احیانا مایل نیستند به خود زحمت پیدا کردن راه‌حل بدهند، به این بهانه متوسل مى‌شوند که «این مشکل من نیست.» ولى کارآفرینان موفق با ذهنیتى عمل مى‌کنند که مى‌گوید: «گرچه اکنون نمى‌دانم این مشکل چگونه حل مى‌شود، مى‌توانم از آن سر در بیاورم و هرقدر هم که طول بکشد یا سخت باشد، راه‌حل را خواهم یافت.» کارآفرینان میل دارند سخت تلاش کنند تا راه‌حل‌ها را بیابند، زیرا براى زمان ارزش قائلند. آن‌ها هیچ خوش ندارند در آینده مجبور شوند وقت تلف کنند. بسیارى از کارمندان ساعتى اصولاً اهمیتى به صرفه‌جویى در وقت در آینده نمى‌دهند، زیرا معتقدند درهرحال پول مى‌گیرند. درواقع، بسیارى از کارآفرینان یا مدیرکل‌ها با کمال میل به کارکنانى که با یافتن راه‌حل به صرفه‌جویى در وقت شرکت کمک مى‌کنند، پاداش مى‌دهند. کارآفرینان موفق این را خوب مى‌دانند که وقت طلاست و اگر بتوانند همین حالا کمى وقت مایه بگذارند و از خود تلاش بیشترى براى یافتن راه‌حل نشان دهند، بعدها وقت بسیار بیشترى صرفه‌جویى خواهد شد، بنابراین اختصاص زمان و انرژى اضافى براى انجام این کار، ارزشش را دارد. یافتن راه‌حل در وقت و پول صرفه‌جویى مى‌کند. درحالى‌که مشکل‌گشایى موقتى به هدردادن وقت و پول منجر مى‌شود. تفاوت‌هاى موجود بین ذهنیت راه‌حل‌یاب و ذهنیت مشکل‌گشا در دو حوزه‌ى عمده کاربرد دارد: مشکلات شخصى و مشکلات حرفه‌اى.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان
نویسنده
مترجممرجان فرجی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-336-010-5
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان

برای دریافت کتاب 10 فرق عمده‌ی کارآفرینان و کارمندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.