معرفی و دانلود کتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات

عکس جلد کتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات

شعبانعلی کوهستانی در کتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات، تکنیک‌ها و ایده‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها بتوانید محصول و کسب‌وکار خودتان را رونق ببخشید و به موفقیت دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات:

لحظه طلایی برای طراحی و شروع بازاریابی محصول یا خدماتتان، هنگامی است که هنوز تهیه و آماده‌سازی آن را آغاز نکرده‌اید. شما احتیاج به زمان دارید تا خواسته‌ها و نیازهای مصرف‌کنندگان خود را شناسایی کنید و قادر باشید رابطه‌ای پایدار با آن‌ها ایجاد کنید و حامیان پروپاقرصی در پیرامون خود جمع کنید که برای محصولات شما شور و هیجان به وجود آورند.

بهتر است در زمان تهیه محصولات هم به روند جذب مخاطب بپردازید، زیرا به این شکل وقتی محصولاتتان که مانند فرزند شما هستند، جان می‌گیرند، شما از قبل، مخاطبانی مشتاق و علاقه‌مند دارید.

اگر روند تهیه محصولات به پایان رسیده باشد، چه؟ حتی اگر محصول شما آماده باشد هم نباید نگران باشید. چرا که برای یک فروش خوب به تجربه زمان بیشتری نیاز دارید. از این رو، بهتر است سالیانی را که صرف نگارش، ویرایش و عرق ریختن برای آماده کردن این محصول کرده‌اید از یاد ببرید و فقط به این بیندیشید که محصول شما، به قدری مهم است که ارزش معرفی را دارد.

مرحله بعدی ارائه‌ی اثرتان و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران است. به این نکات باید توجه کنید: بر روی معرفی محصول و کشف اثرتان متمرکز شوید. کار شما ارزشمند است، از این رو بهتر است کاری کنید تا مخاطبان آن را بشناسند و از آن استفاده کنند. سرانجام بازاریابی و معرفی محصول خود را انجام دهید. حتی اگر هم بخشی از کار را به افراد دیگر بسپارید، موفقیت‌تان به اقدامات اساسی خودتان بستگی دارد. البته ذکر این نکته ضروری‌ست که بازاریابی و معرفی محصول فقط قسمتی از پایه و بنای کار شماست.

کتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خود را دارید و می‌خواهید محصول خاص خودتان را ارائه دهید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات می‌خوانیم:

روی تخصص خود بررسی را شروع کنید. به طور خاص اگر شکاف دانشی بین شما و کارشناسان در حوزه جدید بسیار زیاد است، به این فکر کنید خودتان چه کاری می‌توانید برای خاتمه دادن به این شکاف شروع کنید. به عنوان مثال، مطالعه فردی صحبت با همکاران و احتمالاً دوره‌های آموزشی آنلاین می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چطور شروع کنید؟
محصول خود را همچون یک متخصص خبره معرفی و بازاریابی کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نوآوران سینا
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-600-8534-25-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات

برای دریافت کتاب 101 ایده بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان اطلاعات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.