معرفی و دانلود کتاب 101 برنامه طناب‌ زنی عالی

عکس جلد کتاب 101 برنامه طناب‌ زنی عالی
قیمت:
85000 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 101 برنامه طناب‌ زنی عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 101 برنامه طناب‌ زنی عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 101 برنامه طناب‌ زنی عالی

بدون اینکه زحمت باشگاه رفتن را به خودتان بدهید، با کمترین هزینه به تناسب اندام و بدنی سالم برسید! بادی لی و گرگ گلسمن در کتاب 101 برنامه طناب‌ زنی عالی به شما می‌آموزند که به کمک یک طناب ساده می‌توان انواع حرکت‌ها و تمرینات ورزشی را اجرا کرد. اگر هنوز فکر می‌کنید که طناب فقط یکی از اسباب‌بازی‌های دوران کودکی بوده و برای ورزش جدی، چندان کارآیی ندارد، کافی است سری به این کتاب بزنید.

درباره‌ی کتاب 101 برنامه طناب‌ زنی عالی

حتماً تعجب می‌کنید اگر بشنوید طناب‌ِ بازی، یک ابزار ساده که برای همه‌ی ما به بخشی از خاطرات کودکی تبدیل شده است، امروزه از ابزار اساسی باشگاه‌های پیشرفته به شمار می‌رود. بادی لی (Buddy Lee) و گرگ گلسمن (Greg Glassman) با تمریناتی که در کتاب 101 برنامه‌ی طناب‌زنی عالی (101Best Jump Rope Workouts) برای شما طراحی کرده‌اند، برای همیشه تصورتان را درمورد این وسیله‌ی ورزشی ساده اما کاربردی دگرگون خواهند کرد.

بسیاری از افراد با شنیدن اسم طناب‌بازی ممکن است فوراً به یاد زخمی شدن حین ورزش بیفتند یا فکر کنند که پیشرفت در طناب‌بازی خیلی کند و خسته‌کننده است؛ اما بادی لی و گرگ گلسمن با این نظر به شدت مخالفند. به اعتقاد نویسندگان این کتاب، طناب‌بازی یک هنر است و در حقیقت دروازه‌ای‌ست برای رسیدن به بدنی سالم و عضلانی. البته به شرط اینکه آن را گام‌به‌گام و به روش‌های علمی بیاموزید.

اگر از آخرین‌باری که طناب‌بازی کرده‌اید سال‌ها می‌گذرد و فراموش کرده‌اید چطور باید از طناب بعنوان وسیله‌ای برای ورزش کردن استفاده کنید، اصلا نگران نباشید. در کتاب 101 برنامه‌ی طناب‌زنی عالی، با طیف متنوعی از تمرینات اصولی روبه‌رو می‌شوید که شما را از هر ورزش دیگری بی‌نیاز می‌کند. اگر هنوز شک دارید که آیا دوباره بازی با طناب را آغاز کنید یا نه، فقط کافی است به یاد بیاورید که چاقی و اضافه‌وزن امروزه یکی از مشکلات فراگیر مردم سراسر دنیاست. پیش از آنکه شما هم گرفتار این معضل شوید، همین حالا به سراغ طناب‌ بازی کودکی‌هایتان بروید تا تفریح و سرگرمی و سلامتی را در کنار هم تجربه کنید.

کتاب حاضر را مهدی عباس‌زادگان و فاطمه مسعودی‌مقدم به فارسی برگردانده‌اند و انتشارات مبانی نیز آن را به چاپ رسانده است.

در نکوداشت‌ کتاب 101 برنامه‌ طناب‌ زنی عالی

  • خواندن این کتاب برای مبتدیانی که به طناب‌بازی علاقمند هستند و می‌خواهند به تناسب اندام برسند، ضروری است. (پل فسیورا، مالک مؤسسه‌ی ورزش جوانان و مربی مسابقات پرش‌)

کتاب 101 برنامه‌ طناب‌ زنی عالی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از طرفداران ورزش و سلامتی جسمانی هستید، مطالعه‌ی این کتاب را به ما توصیه می‌کنیم. همچنین اگر به دنبال کتابی هستید که چندین تمرین ورزشی اصولی و ایمن را به کمک ابزار به شما بیاموزد، این کتاب بهترین انتخاب شما خواهد بود.

با بادی لی و گرگ گلسمن بیشتر آشنا شویم

بادی لی، زاده‌ی 10 می 1958، نویسنده و ورزشکار آمریکایی است. او همچنین از متخصصان برتر جهان در زمینه‌ی ورزش طناب‌زنی به شمار می‌رود. شهرت بادی لی غالباً به دلیل برنامه‌های تلویزیونی است که تاکنون در 50 کشور به اجرا درآورده است. این نویسنده علاوه بر فعالیت در مجله‌های رژه و هفته‌ی کار، در حوزه‌ی ابزار ورزشی نیز دست به نوآوری و اختراع زده است.

گرگ گلسمن، زاده‌ی 1956، نویسنده، مربی ورزشی و تاجر آمریکایی است. این نویسنده پایه‌گذار ورزش کراس‌فیت به شمار می‌رود که در کتاب خود با عنوان «آموزش جامع کراس‌فیت» مبانی و اصول آن را کاملاً شرح داده است. گرگ گلسمن که هدف خود را پیشگیری از بیماری‌های مزمن می‌داند، امروزه سرپرستی مجموعه باشگاه‌هایی را بر عهده دارد که کراس فیت را به عنوان یک سبک زندگی به ورزشکاران می‌آموزند.

در بخشی از کتاب 101 برنامه‌ طناب‌ زنی عالی می‌خوانیم

فواید بسیاری که از طناب‌زدن حاصل می‌شود از طریق تحقیقات مستند شده و توسط جوامع پزشکی در سراسر جهان تأیید گردیده است۔ درواقع، دولت چین دستور داده است که مدارس تمرینات طناب‌زنی را در قسمتی از برنامه آموزشی خود قرار دهند، آن‌ها مزایای این فعالیت را بر سلامتی و هوش به خوبی شناسایی کرده‌اند؛ چین برای افزایش تناسب اندام در میان ‎1/4‏ میلیارد نفر جمعیت حدود ‎80 بیلیون پوند در سال سرمایه‌گذاری خواهد کرد۔
تمرینات طناب‌زنی موجود در این کتاب برای شما طراحی شده‌اند. هیچ میانبر یا راه‌حل سریع وجود ندارد؛ شما باید تلاش کنید و برنامه غذایی مناسبی برای خود طراحی کنید، اما به شما اطمینان می‌دهم که درمدت زمان نسبتاً کوتاهی، فواید شگفت‌انگیز سلامتی را تجربه خواهید کرد، که بدن و ذهن شما را به‌طور کلی تغییر خواهد داد، این واقعیت دارد؛ و حالا وقت آن است که با تحت کنترل قرار دادن سلامتی خود، ثروت واقعی را کسب کنید۔

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتار
مقدمه
فصل اول: شروع به کار کنید
مقایسه طناب زدن با سایر تمرینات ورزشی
مزایای طناب زدن
انتخاب تجهیزات مناسب: نه فقط «هر نوع» طناب
اندازه‌گیری طناب برای قد شما
کفش
سطح
بیومکانیک طناب زدن
پرش سایه
اقدامات احتیاطی
فصل دوم: 15 تکنیک‌ تمرینی طناب‌زدن بادی لی
تکنیک‌های اولیه
تکنیک‌های تک ‌طناب
مهارت سری 1
مهارت سری 2
مهارت سری 3
تکنیک‌ های پرش قدرتی
فصل سوم: معرفی سیستم
طناب‌ زدن حرفه‌ای: سیستم آموزش طناب زدن سه مرحله ‌ای بادی لی
مرحله‌ی پایه
مرحله‌ی آماده ‌سازی
مرحله‌ی تمرینات ورزشی
سیستم سرعت و رتبه‌بندی طناب‌زنی بادی لی
10 باید و نباید طناب ‌زدن
اصطلاحات و تعاریف مختص تمرینات طناب ‌زنی
نکات مربوط به طناب
فصل چهارم: برنامه‌های مهارت‌سازی
برنامه‌های مرحله پایه
برنامه طناب زنی مرحله پایه برای توسعه مهارت
برنامه طناب زنی مرحله پایه برای تبحر
برنامه طناب زنی مرحله پایه برای ظرفیت پایه
برنامه های مرحله آماده سازی
برنامه طناب زنی مرحله آماده سازی
برنامه‌های مرحله تمرینات ورزشی
برنامه طناب زنی مرحله تمرینات ورزشی
کراس فیت‌کاران
تمرینات تاباتا
تمرینات پرورش اندام‌ها
تمرینات سرعتی طناب زنی در جهات مختلف
فصل پنجم: برنامه‌های تمرینی در هر زمان و مکانی
ساحل
اداره
دونده‌ها
بوکس
استقامت
ورزش سه‌گانه
طناب سنگین/ طناب سرعتی
برنامه دایره‌ای طناب زنی پیشرفته
TRX
9 راند
کشتی / کیک بوکسینگ / MMA
تمرینات پیشرفته 60 ثانیه‌ای کشتی / کیک بوکسینگ / MMA و طناب زنی
تمرینات گروهی
جلیقه وزن دار
وزنه دسته‌دار
کیسه بلغاری
توپ تعادل
نردبان چابکی (پرش با مانع)
تمرینات دایره‌ای پیشرفته 60 ثانیه‌ای طناب‌زنی و بتل روپ
بوسوبال
تقدیر و تشکر
درباره بادی لی
درباره گِرگ گلسمن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 101 برنامه طناب‌ زنی عالی
نویسنده،
مترجممهدی عباس زادگان، فاطمه مسعودی مقدم
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-622-95609-6-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
85000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 101 برنامه طناب‌ زنی عالی

محمد شریفی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
برا شروع کتاب خوبیه به شرطی که تمرین منظم داشت
Puriya Vedaee
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
بد نبود ولی چیز خیلی تازه‌ای هم واسه گفتن نداشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب 101 برنامه طناب‌ زنی عالی

برای دریافت کتاب 101 برنامه طناب‌ زنی عالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.