معرفی و دانلود کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس فیت

عکس جلد کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس فیت
قیمت:
۱۶۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس فیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس فیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس فیت

کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس فیت نوشته‌ی گرگ گلسمن، برای آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به بهبود جسمانی، سلامت و تناسب‌اندام خود می‌باشند منبعی بسیار ارزشمند و کامل است. مطالب و مثال‌های این کتاب به شما نشان می‌دهند که تمرینات کراس‌فیت دقیقاً به چه شکل عمل می‌کند و چگونه پس از سال‌ها مداومت، تناسب‌اندام ورزشکار را به دنبال خواهد داشت.

درباره‌ی کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس‌فیت

کتاب راهنمای تمرینات سطح 1 کراس‌فیت (CrossFit Level 1 Training Guide) چکیده‌ی مقالات مربی نامدار، گرگ گلسمن (Greg Glassman) است که در مجله‌ی کراس‌فیت به سردبیری وی چاپ شده‌اند. این مقالات از سال 2002 میلادی، در زمینه‌ی حرکات پایه و روش‌شناسی کراس‌فیت نوشته شده‌اند. ورزشکار هر رشته‌ای که هستید، باید این کتاب بخوانید. اگر ورزشکار نیستید، اما می‌خواهید ورزش را به شکل حرفه‌ای شروع کنید، باز هم این کتاب را بخوانید. سریع‌ترین راه ممکن برای ایجاد انگیزه در خود و یادگیری، خواندن همین مقالات است.

گرگ گلسمن در کتاب راهنمای تمرینات سطح 1 کراس‌فیت به شما می‌گوید که برنامه‌ی تغذیه‌ای مناسب برای یک ورزشکار حرفه‌ای باید چگونه باشد؛ گوشت پخته و سبزیجات، آجیل و دانه‌ها، مقداری میوه، کمی نشاسته و غذای بدون شکر بخورید. مصرف خوراکی را در حدی نگه دارید که انرژی لازم برای ورزش کردن را در اختیارتان بگذارد، اما بر میزان چربی بدن‌تان نیفزاید. لیفت‌های اصلی را تمرین کنید: ددلیفت، اسکات، پرس، C&J و قاپ. و به اصول اولیه‌ی ژیمناستیک هم تسلط داشته باشید: کشش، شیب، بالا رفتن از طناب، فشار، دراز و نشست، پرس روی دست، پیروت، تلنگر، اسپلیت و مقاومت. دوچرخه سواری، دویدن، شنا کردن، پارو زدن و ... به شکل سرعتی و قدرتی توأمان را فراموش نکنید. پنج یا شش روز در هفته این عناصر را در ترکیبات و الگوهای مختلف ترکیب کنید. هنر اصلی در ترکیب کردن است و روتین داشتن و تکرار، دشمن اصلی شماست. تمریناتتان را فشرده و در بازه‌های زمانی کوتاه انجام دهید. و فراموش نکنید که از یاد گرفتن حرکات جدید غافل نشوید.

ما در ورزش حرکاتی را انجام می‌دهیم که در واقع همان حرکات موجود در طبیعت هستند و تمام این حرکات به طور مفصل در کتاب راهنمای تمرینات سطح 1 کراس‌فیت شرح داده شده‌اند. موجودات در طبیعت الگوهای مشخصی را از هسته‌ی ماهیچه‌ تا اندام ترکیب می‌کنند و سپس بدن یا سایر اشیاء را به طور مؤثر و کارآمد حرکت می‌دهند. در مورد قدرت تمرینات عملی گفته می‌شود که: جادو در حرکت است، اما برنامه‌ی اصلی ما چیز دیگری‌ست: ترکیب درست و اصولی الگوهای حرکتی. تناسب اندام، اولین دستاورد کراس‌فیت و بسیار پرطرفدار است. تخصص ما در واقع تخصص نیست، بلکه همان غریزه‌ی طبیعی موجودات، یعنی میل به مبارزه، بقا و حرکت مداوم و زیاد است که همین الگوی الهام‌گرفته از طبیعت، نه تنها شما را از بیماری به سلامت می‌رساند، بلکه باعث تناسب اندام نیز می‌شود؛ چه دستاوردی از این بهتر؟

کتاب راهنمای تمرینات سطح 1 کراس‌فیت را میثم میرزایی شهرابی و سمانه افشاری به فارسی ترجمه کرده‌اند و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده و در اختیار مخاطبین قرار داده است.

کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس‌فیت برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب اصلی این کتاب تمامی ورزشکاران و دانشجویان رشته‌های علوم ورزشی و تربیت‌بدنی هستند.

در بخشی از کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس فیت می‌خوانیم

ما ورزشکاران تکنیکی هستیم و روش‌های متناوب را تمرین می‌کنیم اما من می‌خواهم که به‌طور هم‌زمان سرعت را هم افزایش بدهید. شما یاد می‌گیرید که با شدت بالاتر و با تکنیک بهتر عمل کنید که تنها با توقف شدت جایی که تکنیک خوب است، غیر قابل انجام می‌باشد. این دوگانگی بدین معناست که در محدودیت‌های ظرفیتی خود غیر ممکن است پایبند جزئیات باشید و تکنیک را با جزئیات پیاده کنید. برخی از روش‌ها و الگوهای تصفیه‌شده فعال‌سازی محرک همیشه خوب عمل نمی‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: روش شناسی
فصل 2: حرکات
فصل 3: راهنمای مربی
فصل 4: راهنمای حرکت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس فیت
نویسنده
مترجممیثم میرزایی شهرابی، سمانه افشاری
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات244
زبانفارسی
شابک978-600-355407-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس فیت

پرویز احمدی
۱۴۰۳/۱/۲۳
این کتاب عالیه لطفا کتاب کار سخت جواب میده از مت فریزر قهرمان کراسفیت رو هم بزارید ممنون
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس فیت

برای دریافت کتاب راهنمای آموزش سطح 1 کراس فیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.