معرفی و دانلود کتاب 21 راز آرامش: به آرامش درون که برسی همه چیز ممکن خواهد بود

عکس جلد کتاب 21 راز آرامش: به آرامش درون که برسی همه چیز ممکن خواهد بود
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 21 راز آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 21 راز آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 21 راز آرامش: به آرامش درون که برسی همه چیز ممکن خواهد بود

کتاب 21 راز آرامش نوشته‌ی حسین نجفی، دریچه‌های جدیدی از روش‌های بهبود احساسات و باورهای شخصی را به روی‌تان می‌گشاید. باورهای جدید شما توسط قوانین طبیعی کائنات می‌توانند تجربیات جدید و شادی خلق کنند و در اثر تجربیات مملو از شادی، شما آگاهی بیشتری در مورد بهبود وضعیت زندگی‌تان کشف خواهید نمود. به آرامش درون که برسید همه چیز ممکن خواهد بود.

درباره‌ی کتاب 21 راز آرامش:‌

در این کتاب سعی بر این است که جنبه‌های مختلف خلق آرامش در وجودمان را بیان کنیم. در هر کدام از فصل‌ها به مواردی اشاره شده؛ اگر به آن‌ها توجه کنید درمی‌یابید همگی نعمت‌هایی‌ از جانب خداوند است که بر ما نازل گشته و کاربرد آن‌ها در زندگی، جهان هستی را برای‌مان زیباتر و آرامش را در وجودمان نهادینه می‌سازد.

یکی از گمشده‌های حیاتی انسان در همه‌ی ادوار آرامش است و او عموماً به هر راهی متوصل می‌شود تا آن را به دست آورد. اگر در طول تاریخ، کوشش‌های انسان‌ها برای به دست آوردن آرامش را مکتوب کنیم، بدون شک کتاب‌های بسیار قطوری تشکیل می‌شود. تاریخ بشر سرشار از صحنه‌های مختلف خوب و بد است که آدمی برای تحصیل آرامش، به هر کاری دست زده و در هر وادی ورود کرده و تن به انواع اعتیادها زده است تا شاید به آرامش دست یابد.

قرآن با یک جمله‌ی کوتاه، مطمئن‌ترین راه را نشان داده و می‌گوید: «بدانید یاد خدا آرام‌بخش دل‌ها است.» یاد خدا بودن باعث سرور و شادی هر انسان و لذت بردن هر شخصی است که مسیر درست را انتخاب کرده است.

اگر هدفتان در زندگی را مشخص کرده‌اید، به خداوند توکل کنید و بدانید که پروردگارمان قادر و توانا است و باید از او چیزهای بزرگ‌تری بخواهیم. این آیه را سرلوحه قرار دهید که: «مرا بخوانید تا برای شما اجابت کنم.»

وقتی قدم‌های‌مان را برمی‌داریم و می‌دانیم که از یک معبود قادر، توانا، رحمان و رحیم، درخواستی داشته‌ایم، پس باید با گام‌های استوار حرکت کنیم و هر زمان هم که به مانعی برخوردیم، به یاد او باشیم و باز به او توکل کنیم. این حس همیشه به ما نیرو می‌بخشد و یاری‌مان می‌کند.

مواردی که در کتاب 21 راز آرامش آمده، همگی ناشی از تجارب و مطالعه‌ی چندین ساله‌ی نویسنده و استفاده از اندیشه‌ها و تجارب افرادی است که زندگی‌شان به‌خاطر وجود آرامش و موفقیت، بسیار متفاوت‌تر از دیگران است و شاید خیلی‌ها در انتظار فرصتی برای گذراندن وقت با آن‌ها هستند.

این کتاب شما را بیشتر به خودتان نزدیک می‌کند و با خواندن آن، نگاه و زاویه‌ی دید شما به زندگی، بهتر خواهد شد و با این بهبود، احساس بهتر و اعتمادبه‌نفس بیشتری کسب خواهید نمود. با بالا رفتن اعتمادبه‌نفس، چنان احساس خواهید کرد که ابزار نامحدودی در دست دارید و به کمک آن می‌توانید در هر موقعیتی که پیش می‌آید، موثر عمل کنید. در اثر این اعتمادبه‌نفس، شما متوجه می‌شوید که هر کاری را می‌توانید انجام دهید. شما یاد می‌گیرید که از هر کشمکشی رها شوید و در عوض، شروع به تمرین هنر زندگی کردن، نمایید.

نکوداشت‌های کتاب 21 راز آرامش:

- با همه‌ی مشکلات و دغدغه‌های فراوان زندگی امروزه، می‌توان به جرات گفت، با مطالعه‌ی این کتاب می توان به آرامش رسید‌. (رحمان مهدوی، چهره‌ی ماندگار مسکن و انبوه‌سازی، مدیر عامل شرکت آذر سلدرم داش)

- آرامش، اساس و بنیان پیشرفت‌های بشری است؛ چرا که بدون وجود این مهم نیز نمی‌توان در زندگی دنیوی و پیرو آن اخروی به سر مقصد منظور رسید. ایشان در کتاب خود، مطالب مهمی در این خصوص یادآور گشته‌اند و مطالعه‌ی کتاب ایشان، خود جلوه‌ای از آرامش است. لذا توصیه می‌کنم که با مطالعه‌ی این کتاب، رازهای مهمی از آرامش زندگی را کسب نمایید. (شهرام حسین‌نژاد دانشور، مدیر مسئول نشریه‌ سراسری کاریران)

- حسین نجفی، با این کتاب قدرتمند و ضروری که بر اساس تجارب مفید و شخصیت رفتاری خودشان نگاشته‌اند، ثابت می‌کند که هنوز می‌توان آرامش را کسب نمود. کتاب بیست و یک راز آرامش، فرمولی بی‌نظیر برای رسیدن به زندگی رویایی و پر از آرامش است. حسین نجفی با این کتاب به ما یادآوری می‌کند که قوانین و رازهای اصلی زندگی را فراموش نکنیم. این کتاب را بخوانید و به‌ کار ببرید. (حسین عبدی، کارآفرین)

- بی‌شک رسیدن به آرامش راه‌های مختلفی دارد اما این 21 راز می‌تواند شمارا 21 بار بیشتر به آرامش برساند. (علی حسن پور مجری برتر رادیو و تلویزیون)

کتاب 21 راز آرامش مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به عنوان نقشه‌ی گنج زندگی همه‌ی افراد را در رسیدن به هر خواسته‌ای که دارند، راهنمایی می‌کند.

جملات برگزیده کتاب 21 راز آرامش:

- خوش‌بینی دائمی، چند برابر کننده‌ی نیرو است.
- بزرگ فکر کنیم، بزرگ عمل کنیم، بزرگ باشیم.
- اگر می‌خواهید شاد زندگی کنید، زندگی را به یک هدف گره بزنید.
- اگر امروز وقت برای ورزش نگذارید، در آینده وقت زیادی برای بیماری خواهید داشت.
- همیشه لازم نیست، خنده در پی شادی باشد، گاهی باید خندید تا شادی به دنبالش بیاید.

حسین نجفی را بیشتر بشناسیم:

جایگاهی که امروز مهندس حسین نجفی به عنوان مدیر جوان متعهد و متخصص در اختیار دارد برگرفته از فعالیت‌های چندین ساله او در بخش‌های تخصصی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی‌ست که در کسوت مدیر و مشاور در کنار مدیران موفق فعالیت نموده است. او کارشناسی عمران دارد اما نظام ساخت و ساز فرهنگی در اولویت برنامه‌هایش بوده است. فعالیت و همکاری او با اداره کمیته امداد، سازمان ملی جوانان و سایر بخش‌ها، دستاورد و کارنامه درخشان ارائه داده‌اند. ایشان با منش و رفتار حرفه‌ای و قدرتمند متعهد هستند به دیگران کمک نمایند تا آن‌ها نیز از تمام پتانسیل‌هایشان استفاده کرده و بتوانند رضایت‌بخش زندگی کنند.

در بخشی از کتاب 21 راز آرامش می‌خوانیم:

کسانی که به خواب خود توجه می‌کنند، از زندگی و لحظات روزمره لذت خواهند برد.

خواب خوب، لازمه‌ی زندگی و عملکرد مناسب بدن می‌باشد. بدن ما برای عملکرد صحیح خود، به خواب خوب و آرامی نیاز دارد، همان‌گونه که به آب و غذا نیازمند است؛ اما گاهی برخی افراد به مسئله‌ی خواب راحت، توجه چندانی ندارند که همین موضوع، سرمنشا خیلی از بیماری‌ها می‌شود؛ اگر خواب آرام و عمیقی داشته باشید، بدون شک صبح‌ها توانایی بیشتری برای کار و زندگی دارید. بد خوابیدن در شب، حداقل به میزان کم می‌تواند بسیار مضر باشد.

یافته‌های پژوهشی نشان می‌دهد، افرادی که سه شب پی‌درپی، پنج ساعت یا کمتر می‌خوابند، بیماری جسمی، مانند سردرد، ناراحتی‌های معده و درد مفاصل خواهند داشت. از جمله علل مهم اختلالات خواب، مشکلات روحی و روانی می‌باشد که برای رفع و درمان این‌گونه مشکلات، احتیاج به برنامه‌ریزی دقیق و صحیح دارید تا بتوانید خوابی آرام را تجربه کنید.

فهرست مطالب کتاب

تاییدیه اساتید بر کتاب «21 راز آرامش»
مقدمه
لبخند
خوشبینی
هدف
تنفس عمیق
در لحظه زندگی کردن
خواب خوب
آب
موسیقی
مطالعه کتاب
ورزش و تحرک
تفریح
اهداف تفریح
چقدر به تفریح اهمیت میدهید
دوست خوب
کودک درون
قدم زدن
شکرگزاری
با چه کلماتی تشکر کنیم؟
خواب نیمروزی
بخشش
پذیرش
وابسته نباشیم
توکل به خدا
درباره نویسنده
تقدیر و قدرانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 21 راز آرامش: به آرامش درون که برسی همه چیز ممکن خواهد بود
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-7611-31-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 21 راز آرامش

احمد مرادزاده
۱۴۰۱/۲/۳
با سلام. کتاب قابل فهم و درک برای همه سنین و در هر سطحی می‌باشد و به زبان رسا و شیوا نگاشته شده است می‌توان گفت نویسنده تجربیات و دانسته‌های خود را جمع آوری نموده و در اختیار کتاب دوستان به زبان ساده گذاشته است اما از جنبه نقادانه می‌توان گفت مطلب جدیدی نداشت و همه به نوعی کپی برداری و انتقال اطلاعات از پیش برداشته شده بود. و کتاب با این مطالب قیمت بالایی داشت. با تشکر
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 21 راز آرامش

برای دریافت کتاب 21 راز آرامش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.