معرفی و دانلود کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه

عکس جلد کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه
قیمت:
۲۷۱۶۰ 13580 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه

خود را برای یک زندگی شگفت‌انگیز آماده کنید! کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه نوشته‌ی نرگس آذین، روش‌هایی را به شما معرفی می‌کند که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید روحیه خود را بالا ببرید. با راهنمایی‌های این کتاب شما می‌توانید طعم شادی، موفقیت و سعادتمندی در زندگی را بچشید و از تک تک لحظات خود لذّت ببرید.

درباره‌ی کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه:

زندگی در عصر امروز گاهی به قدری پیچیده می‌شود که سبب احساس خستگی و سردرگمی ما می‌شود؛ در این شرایط از اینکه راه زندگی و موفقیت را هنوز پیدا نکرده‌ایم احساس دلسردی می‌کنیم و این احوالات سبب می‌شود که از خود احساس رضایت نداشته باشیم و احساس غم و ناامیدی را تجربه کنیم. در این زمان به دنبال راهکاری می‌گردیم که راه موفقیت و خوشبختی را نشان دهد و ما را از شرایط فعلی به سمت آینده‌ای کاملاً متفاوت و هدفمند سوق دهد.

اولین گام زندگی کردن در زمان حال است؛ کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه به شما می‌گوید که زندگی کردن در لحظه به چه معناست و چگونه باید این شیوه از زندگی کردن را یاد بگیرید.

زندگی در زمان حال به این معناست که از کاری که انجام می‌دهیم، لذت ببریم نه از نتیجه آن! زندگی در حال یعنی آگاهی و دانایی خود را در جهتی گسترش دهیم که لحظات جاری زندیگمان به زیباترین شکل سپری شود. مادامی که در حال زندگی می‌کنیم، ترس و نگرانی به ما نزدیک نخواهند شد. اصولاً ترس، مربوط به حوادثی می‌شود که شاید در آینده به وقوع بپیوندند.

این ترس‌ها می‌توانند به قدری فلج‌ کننده باشند که مانع هر حرکت سازنده‌ای از سوی شخص شوند. لحظه‌ای که شروع به انجام کاری می‌کنید و فعّالیّتتان را آغاز می‌نمایید، ترس و نگرانی فروکش می‌کند. زندگی در حال یعنی انجام دادن کار و داشتن فعالیّت بدون آنکه از عواقب آن بهراسیم. به عبارت ساده‌تر یعنی کوشش و تلاش فقط برای اینکه مشغول باشیم، بدون آنکه نگران باشیم آیا نتیجه این تلاش و فعّالیّت، شایسته خواهد بود یا خیر. اگر فقط به همین لحظه‌ای که در آن قرار داریم، بیندیشیم، آن موقع متوجّه خواهیم شد که ابداً مشکل بزرگ و غیرقابل حلّی وجود ندارد که نتوانیم آن‌ را حل کنیم. پس در لحظه زندگی کنید. خوشبختی مقصد نیست، بلکه مسیر است. زندگی هیچ‌کس کامل و بی‌نقص نیست. پس به امید آینده روشن‌تر و بهتر ننشینیم!

کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه مناسب چه کسانی است؟

اگر شاد نیستید، دچار استرس روزمره هستید و یا در زندگی احساس سردرگمی می‌کنید، با خواندن این کتاب می‌توانید زندگی یکنواخت خود را تغییر دهید.

جملات برگزیده کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه:

- هر حکمی بر زبان جاری کنید، همان در موردتان اجرا خواهد شد.
- اگر شرایط را به «حال خود رها کنید» سریع‌تر به نتیجه می‌رسید.
- همیشه سعی کنید در کنار درس و یا شغلتان، یک هنری را دنبال کنید!
- ای انسان بکوش تا «منحصر به فرد بودنت» را ببینی نه چیز دیگر. خودت باش و با هیچ چیز روی زمین خود را مقایسه نکن!

در بخشی از کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه می‌خوانیم:

گاهی بعضی افراد می‌گویند ما دوست داریم هر چیزی را خودمان تجربه کنیم و اگر قرار است سرمان هم به سنگ بخورد، دوست داریم این تجربه را خودمان داشته باشیم. من همیشه در جواب این افراد می‌گویم شما برای لحظه‌های عمرتان ارزش قائل نمی‌شوید که حاضرید ریسک از دست دادن این لحظه‌ها را داشته باشید. در ضمن آدمی گاهی در مسیری می‌رود که بن‌بست است و به قول شما سرش به سنگ می‌خورد و برمی‌گردد؛ کمی درد و ناراحتی را تحمّل می‌کند و بالاخره بر‌می‌گردد و راه را ادامه می‌دهد. ولی گاهی سرش آنچنان به سنگ می‌خورد که متلاشی می‌شود و دیگر امکان برگشت و ادامه راه وجود ندارد. آیا با این احتمال عقل حکم نمی‌کند که ما از تجربه دیگران استفاده کنیم تا به مرز متلاشی شدن نرسیم.

کافی ا‌ست عبارت‌هایی مثل تجربه در زندگی یا بهترین تجربه را جست‌و‌جو کنید تا با انبوهی از لیست‌هایی روبه‌رو شوید که توسط آدم‌هایی با پیشینه و علایق مختلف نوشته شده است. لیست‌هایی که فهرستی از کارها و تجربه‌هایی را نشان می‌دهد که باید تا قبل از سی یا پنجاه سالگی یا هر سن دیگری انجام دهید. جست‌وجوی انگلیسی نتایج جالبتری به همراه دارد و می‌توانید انبوهی از وبلاگ‌ها را پیدا کنید که بخشی از مطالبشان را به تشریح فهرست تجربه‌های نویسندگان اختصاص داده‌اند یا حتّی شبکه‌های اجتماعی را پیدا کنید که برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌های کاربران طرّاحی شده‌اند. قبل از هر چیزی، بهتر است به این پرسش پاسخ بدهیم؛ چرا تجربه‌ها مهمترین داشته‌های ما هستند؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اوّل: در حال زندگی کنید
فصل دوّم: استعدادتان را کشف کنید
فصل سوّم: بهره‌گیری از تجربیات
فصل چهارم: راز سحرخیزی
فصل پنجم: طبیعت، پناهگاه انسان
فصل ششم: خودمراقبتی
فصل هفتم: اهمیّت ماساژ درمانی
فصل هشتم: هنر شاد بودن
فصل نهم: قانون جذب
فصل دهم: معجزه خندیدن و خنده درمانی
فصل یازدهم: عدم مقایسه خود با دیگران در گروِ توجّه به تفاوت‌های فردی
فصل دوازدهم: ز گهواره تا گور دانش بجوی
فصل سیزدهم: یوگا درمانی
فصل چهاردهم: حال خوب در گروِ کمک کردن به دیگران
فصل پانزدهم: اعتماد به نفس
فصل شانزدهم: آرامش انسان در گروِ ارتباط با خدا
فصل هفدهم: قدرت شکرگزاری
فصل هجدهم: مدیریت بحران بلد باشید
فصل نوزدهم: هدفمند زندگی کنید
فصل بیستم: یک هنر بیاموزید
فصل بیست و یکم: امید به زندگی و غلبه بر خستگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 21 راهکار برای شفای روحیه
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-622-7611-54-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۱۶۰ 13580 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه

نازیلا پاکرو
۱۴۰۱/۴/۳۱
کتاب کاربردیه و ارزش یکبار خوندن رو داره. به زبان روان توضیح داده شده
علیرضا تو فبقی
۱۴۰۰/۸/۲۶
جالب بود دیدگاه قشنگی است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه

برای دریافت کتاب 21 راهکار برای شفای روحیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.