معرفی و دانلود کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی

عکس جلد کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی
قیمت:
37000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی

مابل کتز در کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی، به شما می‌گوید که گذشته را کنار بگذارید، در زمان حال زندگی کنید و سرنوشت خود را تا ابد تغییر دهید. او به شما یادآوری می‌کند که هیچ‌کس جز خودتان مسئول حال خوب، زندگی عالی و شادی درونی‌تان نیست.

درباره‌ی کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی:

چه کسی باعث مشکلات زندگی شماست؟ پاسخ این سؤال خود «شما» هستید! و ممکن است تعجب کنید که بدانید این خبرِ واقعاً خوبی است.

چرا خبر خوبی است؟ زیرا دلیل اینکه دائماً برای خود مشکل ایجاد می‌کنید این است که نمی‌دانید چگونه این کار را انجام می‌دهید یا حتی چرا. اکنون نه تنها می‌توانید علت مشکلات خود را درک کنید، بلکه آگاه می‌شوید که برای جلوگیری از ایجاد آن‌ها چه کاری انجام دهید.

در کتاب آسان‌ترین راه برای زندگی، کلیدهای تبدیل شدن به خود واقعی‌تان را خواهید یافت. متوجه خواهید شد که بیشتر چالش‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید ناشی از الگوها و خاطرات گذشته هستند که در ناخودآگاه شما تکرار می‌شوند و شما را از کسی که واقعاً هستید، باز می‌دارند. متوجه خواهید شد که هیچ مشکلی بیرون از شما وجود ندارد و از آنجایی که مشکلات در درون شما هستند، شما این توانایی را دارید که 100% مسئولیت آن‌ها را بر عهده بگیرید و خنثی‌شان کنید.

این حقایق و تکنیک‌ها اسرار باستانی هو اوپونوپونو هستند. آن‌ها به همان اندازه که قرن‌ها پیش بودند، امروز نیز کاربردی هستند. دانستن و به کار بردن آن‌ها، واقعاًذ ساده‌ترین راه برای داشتن یک زندگی شاد، غنی و فوق‌العاده رضایت‌بخش است.

وقتی خوشحال هستید، خوش‌شانس نیز هستید. چون به مجرایی باز تبدیل می‌شوید و اجازه می‌دهید آن بخش از خودتان که شما را ساخته و شما را از هر کسی بهتر می‌شناسد هدایتتان کند. وقتی مجراهایتان را باز می‌کنید و این اجازه را می‌دهید، چرخش دنیا همیشه شما را در زمان مناسب در مکان مناسب قرار می‌دهد. وقتی به خودتان باور دارید و زندگی را همان طور که هست می‌پذیرید؛ وقتی متوجه می‌شوید هر مشکل در زندگی قدمی به سوی آزادیست و لازم نیست حق با شما باشد و یا حرف آخر را بزنید. خود به خود احساس می‌کنید سبک‌تر و خوشحال‌ترید.

خوش‌شانسی یعنی در زمان مناسب در مکان مناسب با افراد مناسب بودن. معمولاً وقتی خودتان سد راه خودتان نمی‌شوید، خوش‌شانسید. وقتی پچ‌پچه‌های توی سرتان را متوقف و قلبتان را باز می‌کنید، اجازه می‌دهید معجزه سر راهتان قرار بگیرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خودتان اعتماد کنید. رازهای پیدا کردن شادی، خوشحالی، صلح درونی و آزادی در قلبتان نهفته است.

مفهوم‌ها و پیام‌های کتاب آسان‌ترین راه زندگی (The Easiest Way to Live) فقط یادآور این هستند که شما تنها کسی هستید که می‌تواند زندگی‌تان را عوض کند. هیچ کس نیست که برای شما کاری کند و شما مسئول آدم‌ها و موقعیت‌هایی هستید که در زندگی جذب می‌کنید.

این کتاب صوتی تلاش می‌کند یادآور شود که در پس چالش‌های زندگی‌تان نور و عشقی است که آرزویش را دارید و اینکه هر چه با چالش‌های بیشتری مواجه شوید برکت بیشتری به دست می‌آورید. این اثر فصل‌ها و درون‌مایه‌های متعددی دارد که کمک می‌کند آگاه‌تر باشید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی:

- عالی و الهام‌بخش! بدون یک کلمه اضافه و غیرضروری. (Jimmy Piver)

- من به شدت کتاب آسان‌ترین راه زندگی از مابل کتز را توصیه می‌کنم. (Dr. Ihaleakala Hew Len)

- مابل کتز به زبان ساده و ساده توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان راهی آسان‌تر برای زندگی پیدا کرد. او دست شما را می‌گیرد و بدون توجه به آنچه در زندگی‌تان می‌گذرد، راهی را به نشانتان می‌دهد که در آرامش زندگی کنید. من مطمئن هستم که این کتاب به هزاران نفر کمک می‌کند تا بهتر با مسائل زندگی خود کنار بیایند. (Mara)

کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر راه و رسم یک زندگی توأم با آرامش، خوشحالی و صلح درونی را به شما نشان می‌دهد، اگر به دنبال آن‌ها هستید، این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با مابل کتز بیشتر آشنا شویم:

مابل کتز (Mabel Katz) در آرژانتین به دنیا آمد. در سال 1983 به لس‌آنجلس رفت و در آن جا به یک حسابدار موفق و مشاور مالیاتی تبدیل شد. او در سال 1997 شرکت خود را با نام Inc راه‌اندازی کرد، قدمی که نه تنها باعث موفقیت بیشترش شد بلکه توانایی او را برای کار مستقیم با دیگران افزایش داد.

کتز به سرتاسر جهان سفر می‌کند و هنر هو اوپونوپونو را آموزش می‌دهد و یکی از برجسته‌ترین اشخاص در این حوزه به شمار می‌رود. آثار او تاکنون به زبان‌های اسپانیایی، کره‌ای، پرتغالی، سوئی، آلمانی، فرانسوی، روسی، چینی، عبری، رومانیایی و انگلیسی ترجمه و منتشر شده است. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به «الهام برای تحقق، خداروشکر، آسان‌ترین راه برای درک هو اوپونوپونو، آسان‌ترین راه برای رشد، ساده‌ترین راه و...» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی می‌شنویم:

وقتی که بچه بودیم بیشتر می‌دانستیم. بسیار دانا بودیم. در لحظه زندگی می‌کردیم و با بی‌خیالی و شادی بازی می‌کردیم. کمتر قضاوت می‌کردیم و در هر چیزی قلبمان پذیرا و پاک بود. می‌دانستیم که منحصربه‌فرد خلق شده‌ایم و کاری هست که در آن از دیگران بهتریم. این موهبت هر چه که بود از آن لذت می‌بردیم. نقاشی می‌کشیدیم، می‌دویدیم، قصه می‌گفتیم یا آواز می‌خواندیم. از این موهبت‌های ذاتی لذت می‌بردیم.

متأسفانه در سن خیلی کم یاد گرفتیم دروغ بگوییم. چیزهایی که ذاتاً می‌دانستیم کنار گذاشتیم. چون دیگران خوششان نمی‌آمد و نمی‌خواستیم متفاوت باشیم. در بچگی همیشه می‌خواستیم به جمع افراد تعلق داشته باشیم پس وانمود کردن به کسی که نیستیم را یاد گرفتیم. از بخشیدن دست کشیدیم و یاد گرفتیم دیگران را در اولویت قرار بدهیم. جامعه به ما یاد می‌دهد که عشق بی‌قیدوشرط نیست. پس تبدیل می‌شویم به کسی که می‌خواهد دیگران را راضی کند چون فکر می‌کنیم برای دوام آوردن باید این کار را انجام بدهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
فصل اول: شما بی‌نقص‌اید
6 دقیقه
فصل دوم: خاطرات
6 دقیقه
فصل سوم: پاک کردن
5 دقیقه
فصل چهارم: قدرت متشکرم
6 دقیقه
فصل پنجم: عقل به هدف دانستن خلق نشده است
5 دقیقه
فصل ششم: همه چیز با فکر شروع می‌شود
6 دقیقه
فصل هفتم: دوباره کودک بشوید
6 دقیقه
فصل هشتم: بخشش
6 دقیقه
فصل نهم: توقعات
6 دقیقه
فصل دهم: رها کردن
5 دقیقه
فصل یازدهم: قضاوت
6 دقیقه
فصل دوازدهم: از این شاخه به آن شاخه نپرید
6 دقیقه
فصل سیزدهم: برگزیدگان
8 دقیقه
فصل چهاردهم: احساسات
6 دقیقه
فصل پانزدهم: زندگی در لحظه‌ی حال
6 دقیقه
فصل شانزدهم: عادت‌ها
6 دقیقه
فصل هفدهم: اعتیادها
4 دقیقه
فصل هجدهم: ترس
6 دقیقه
فصل نوزدهم: خودتان را در اولویت قرار بدهید
7 دقیقه
فصل بیستم: آرامش با شما شروع می‌شود
6 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: زندگی‌تان را تغییر بدهید
7 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: ظاهر
6 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: خوشحالی
5 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: بهترین وقت برای حرف زدن با دیگران
9 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: عشق
7 دقیقه
فصل بیست‌وششم: اشتیاق
6 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم: موفقیت
8 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم: پول
8 دقیقه
فصل بیست‌ونهم: حاضرید هر کاری که لازم است انجام دهید؟
3 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی
نویسنده
مترجممهتاب خاکسار
راویمعصومه عزیز محمدی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
37000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی

Yalda B
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
من کتاب محدودیت صفر و در محدودیت صفر رو بارها و بارها خوندم و هر بار در ذهنم سوال‌هایی در مورد تکنیک هواپونواپونو به وجود می‌اومد که پاسخش رو نمیتونستم پیدا کنم ولی وقتی کتاب آسان‌ترین راه زندگی رو خوندم تمام سوالات من با این کتاب به پاسخ رسید، مابل کتز در جریان آوردن مثال‌هایی از زندگی خودش ساده، اونقدر، روان و ملموس، گره از بعضی روزمره‌های زندگی که خودمون پیچیدش کردیم، باز میکنه که از دم دستی بودن جواب معما در عین حیرت، لذت خواهید برد.
Reza Nazifi
۱۴۰۱/۱۲/۲
کتاب خوبیه
ارزش گوش کردن داره برای کسانی که با هائونوپولو آشنا هستم و کتابهای محدودیت صفر و کتابهای جوویتالی رو خوندن
بد نیست هرچند بعضی از مطالبش تکراریه اما همین تکرار هم خودش خوبه باعث یادآوری و تکرار و گوشزد کردن میشه از زبان دیگه ای
اما بزرگترین ابهامی که نه جوویتالی خوب میتونن توضیح بدن
نه این کتاب اینه که چرا ما مسئولیم اینکه فقطتکرارمیکنن چون مطلع شدیم یا چون حضور داشتیم پس مسئولیم جواب نیست
من جوابش رو پیدا کردم مفصلع
رجوع میدم به غزلیات حضرت حافظ و مولانا
معصومه پیروزمند
۱۴۰۲/۴/۱
عالی عالی عالی
بارها گوش کردم. آگاهی از اینکه چطور زندگی کنیم تا به خود واقعی مان دست یابیم. نکات مشترکی بین این کتاب و نیروی حال اکهارت تله بود. تمرکز بر حال. رهایی از خاطرات. چالش‌ها و مشکلات از نا آگاهی خودمان است. الگو‌ها و خاطرات قدیمی را پاک کنی خودتان را باور کنید. خاطرات را پاک کنید. و را
سبکبال خوشحال باشید. نطق باطن متوقف کنید تا به شادی و خوشحالی و صلح درونی برسید. حتما این کتاب را بخوانید یا نسخه صوتی را گوش کنید
iraj rahmani
۱۴۰۱/۴/۱
عالی بود در مورد هواپونوپونو کاملا با زبان راحت توضیح میده. بهترین راه پاکسازی خیلی کمک میکنه راهکارهای ساده شده هواپونوپونو واقعا کمک میکنه
دوستانی که علاقه مند به هواپونوپونو هستن ومحدودیت صفر را مطالعه کردن پیشنهاد میدم به این کتاب هم گوش بدن کتاب فوق قانون جذب را درقالب هواپونوپونو توضیح میده
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۹/۱۴
چقدر خوب بود این کتاب، خیلی خوب باهاش ارتباط برقرار کردم و متن روان و قابل فهم و خوانشی دلنشین که بی تاثیر نبود برای جذب من. با زبانی ساده به ما کمک می‌کنه که بهتر اسرار هواپونوپونو را درک کنیم. ممنونم از کتابراه و تهیه کنندگان این کتاب عالی.
شهنازبراتعلی
۱۴۰۱/۱۰/۸
برای پاکسازی درون ورفع زنگارهای آسیب رسان به روح وافکارمان اگربتوانیم راهکارهای ساده آنرابکارببریم فکرمیکنم قدم مثبتی برداشته ایم جالبست که انگیزه دیگری درمابوجودمیاید.
مرجان عسکری
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
کتابی که ارزش چندین بار خوندن رو داره. خلاصه‌ای از چند کتاب میشه گفت و هواپونومو رو بسیار زیبا توضیح داده. خیلی ساده و روان قشنگ نوشته شده بود
بهار راستین
۱۴۰۱/۸/۲۱
این کتاب درباره هواپونوپونو هست، و من به این مبحث خیلی علاقه دارم، خیلی روان و ساده نوشته شده صدا گذاری متن و صدای راوی هم خیلی خوب و تاثیر گزار هست، ممنون
محمود محمدی
۱۴۰۲/۴/۲۶
سلام عالی بود شنیدنی صدای گوینده دلنشین
مختصر بود ومفید و با راهکارهای مناسب به نظرم باید این چند بار این پاکدست گوش داد
سالار رحیمی کیا
۱۴۰۱/۱/۲۹
یه کتاب تکمیلی برای کتب اسرار هواپونوپونو و محدودیت صفره. توضیحات کاملتری راجع به عبارات کلیدی اون کتب دارن.
امیر رحمانی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
کتاب خوبی بود و بیشتر بر تمرکز نسبت به زمان حال و رها کردن خاطرات گذشته و نگرانی‌های آینده تاکید داشت
مهدی انصاری
۱۴۰۲/۳/۱۰
حتما و حتما مطالعه کنید چون این کتاب شما رو به آگاهی عمیق و دائم میرسونه و بسادگی از ما انسان کاملتر و بزرگتری میسازه.
سعیده علی نیا
۱۴۰۲/۳/۸
کتاب روان و بسیار خوبی بود
کمک کرد تا بهتر کتاب حضور در محدوده‌ی صفر را متوجه بشم
گوینده‌ی توانمندی داشت ممنونم
ملیحه حاجی محمدی
۱۴۰۲/۲/۷
این کتاب صوتی عالی بود نمیدونم چندبار تاحالا این کتابو گوش کردم میخوام باوجودم یکی بشه خدایا سپاسگزارم ودوست دارم
zahra zahra
۱۴۰۱/۸/۱۰
کتاب عالی هست، راهنمایی‌های دوستان پشتبانی و خوش اخلاقی شون خیلی عالیه، ممنون از دوستان کتابراه💐💐💐
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی

برای دریافت کتاب صوتی آسان‌ترین راه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.