معرفی و دانلود کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت

عکس جلد کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت

کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت نوشته امی هیوارد و اندی هیوارد، آموزه‌های ناب و جذاب این کارآفرین و یکی از ثروتمندترین افراد جهان را در اختیار کودکان قرار می‌دهد و نحوه مدیریت امور مالی و موفقیت در زندگی شغلی و شخصی را به آنان می‌آموزد.

درباره کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت:

این کتاب با زبانی ساده به کودکان در حوزه مالی و موفقیت آموزش می‌دهد. کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت (Warren Buffett's 26 Secrets to Success in the Business of Life) ماجراها و داستان‌های باشگاه میلیونرهای پنهان را به شما می‌گوید و اصول نخستین مدیریت امور مالی را به کودکان یاد می‌دهد. این باشگاه قصه چهار نوجوان 14 ساله و یک ربات را به تصویر می‌کشد که قصد دارند کسب‌وکار خود را راه بیندازند، به همین خاطر از وارن بافت می‌خواهند به آن‌ها کمک کند. زیرا مدیریت مالی از موارد مهمی است که باید در تمامی زمینه‌های زندگی شخصی و شغلی مورد توجه قرار گیرد.

اعضای این انجمن و باشگاه مخفی را النا رامیرز (نوجوانی مهربان که دوست دارد در سازمان ملل کار کند)، ردلی همینگ (نوجوانی آفریقایی آمریکایی و متخصص در کامپیوتر) لیزا (دانش‌آموز بورسیه چینی که قصد دارد به طراح مد تبدیل شود)، جونز (ورزشکاری که با اسکیت‌بردش همه جا را زیر پا می‌گذارد) و استارتی (رباتی که ردلی اختراعش کرده است) تشکیل می‌دهند. اعضای این باشگاه از نوجوانان می‌خواهند که به جمع آنان ملحق شوند.

اندی هیوارد (Andy Heyward) و امی هیوارد (Amy Heyward) با جزئیات و دقت فراوان همه اسرار لازم که باعث علاقه کودکان به تجارت و کمک به آنان می‌شود را در این کتاب بیان می‌کنند تا آن‌ها در تمامی مراحل زندگی‌شان بهترین شیوه و تصمیم‌ها را اتخاذ کنند.

کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان 8 تا 12 ساله می‌آموزد که چگونه کسب و کار خود را راه بیندازند و امور مالی خود را مدیریت کنند.

با وارن بافت بیشتر آشنا شویم:

وارن بافت تاجر و سرمایه‌گذار بزرگ آمریکایی، دومین مرد ثروتمند جهان بعد از بیل گیتس به شمار می‌رود. هوش فوق‌العاده‌اش در امر سرمایه‌گذاری موجب شهرت او شد و وی را به موفق‌ترین سرمایه‌گذار جهان تبدیل کرد. وارن با بهره‌گیری از هوش و نبوغش در عرصه اقتصاد، توانست پیش از 20 سالگی سرمایه‌ای بالغ بر 90 هزار دلار جمع‌آوری کند.

وارن با وجود ثروت 60 میلیاردی و موفقیت‌های بسیاری که کسب کرده است، در یک خانه قدیمی و بسیار ساده زندگی می‌کند. وارن بافت دستی بر خیرخواهی و نیکوکاری دارد و سالانه مقدار زیادی از ثروتش را به نیازمندان هدیه می‌کند. او به عنوان موفق‌ترین و بهترین فرد در حوزه سرمایه‌گذاری و هوش در طی تاریخ شناخته شده است. بافت در سال 2008 در جایگاه ثروتمندترین مرد دنیا قرار گرفت. در سال 2012 او 99 درصد ثروتش را به امور خیریه اختصاص داد.

در بخشی از کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت می‌خوانیم:

تا به حال این عبارت را شنیده‌اید: "زندگی متعادل داشته باشید؟"

در دنیای تجارت، مهم است که مدیران از معاملات صحیح برای موفقیت آگاه باشند. شما همیشه می‌خواهید در یک تجارت با مدیرانی که تصمیمات خوبی می‌گیرند سرمایه‌گذاری کنید.

ارزیابی کارها و تصمیم‌گیری صحیح نیز در زندگی مهم است - مانند انتخاب زمان تحصیل، تماشای تلویزیون، حضور در اینترنت یا بازی‌های ویدیویی. من توصیه می‌کنم هر روز مطالعه کنید و سعی کنید چیزی را بیاموزید که قبلاً نمی‌دانستید.

بنابراین به یاد داشته باشید: مهم است که بین کار و بازی، توازن صحیح برقرار شود تا بتوانید زندگی متعادلی داشته باشید.

چند ماه پیش، بچه‌های کلوپ میلیونرهای مخفی این درس را آموختند که لیزا در یک جلسه بسیار مهم و پرفشار حاضر شده است. کاملاً واضح بود که بین مشق شب، تمرین سافتبال، عکس گرفتن برای یک مسابقه عکاسی و دویدن در مسابقه خیریه، لیزا باید سعی می‌کرد کارهای زیادی انجام دهد.

به علاوه در همان زمان، در یک کافه ایتالیایی محلی هم در شیفت شب کار بازاریابی می‌کرد؛ اما هر چقدر هم که سخت و طولانی کار می‌کرد، انزو (صاحب کافه) نمی‌توانست مشتری بیشتری را وارد رستوران کند.

ردلی، النا، جونز استارتی - و حتی لیزا - ایده‌های زیادی برای جذب مشتری جدید پیدا کردند، اما تا زمانی که لیزا فهمید که به توازن بیشتری در زندگی خود احتیاج دارند، هیچ کاری جواب نداد.

فهرست مطالب کتاب

راز 1: از اشتباه کردن نترسید
راز 2: پول قرض نکنید
راز 3: کاری که انجام می‌دهید را دوست داشته باشید
راز 4: برای کار و بازی وقت بگذارید
راز 5: به آنچه دیگران ‌می‌توانند به شما بیاموزند گوش دهید
راز 6: همیشه به ایده‌های جدید فکر کنید
راز 7: همیشه برنامه داشته باشید
راز 8: اگر شکست خوردید، دوباره امتحان کنید
راز 9: از اعتبار خود محافظت کنید
راز 10: مشتری اول می‌آید
راز 11: ذهن باز اجازۀ خلق ایده‌های بهتر را می‌دهد!
راز 12: همیشه خود را تبلغ کنید
راز 13: مکان بسیار مهم است
راز 14: گول نخور
راز 15: دربارۀ دیگران قضاوت نکنید
راز 16: مایل به تغییر ایده‌های خود باشید
راز 17: تصویر شما مهم است
راز 18: به فکر دیگران باشید
راز 19: به جزئیات توجه کنید
راز 20: چگونه خود را معرفی کنیم
راز 21: تصمیمات امروز شما، بر آیندۀ شما تأثیر می‌گذارد
راز 22: پس‌اندازی برای آینده
راز 23: آنچه لازم دارید بخواهید
راز 24: اعتمادبه‌نفس همراه با درک است
راز 25: یک عمر یادگیری
راز 26: شرکا کارها را آسان‌تر می‌کنند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 26 راز پولسازی وارن بافت
نویسنده،
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-622-284-104-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت

برای دریافت کتاب 26 راز پولسازی وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.