معرفی و دانلود کتاب 44 درس در کلاس جهانی: درس‌های زندگی درباره حرکت از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید

عکس جلد کتاب 44 درس در کلاس جهانی: درس‌های زندگی درباره حرکت از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید
قیمت:
۹۳۰۰۰ 55800 تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 44 درس در کلاس جهانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 44 درس در کلاس جهانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 44 درس در کلاس جهانی: درس‌های زندگی درباره حرکت از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید

کریس گاردنر که بیشتر با کتاب در جستجوی خوشبختی شناخته می‌شود، در کتاب 44 درس در کلاس جهانی، به یاری افرادی شتافته است که دیگر برای ادامه، انگیزه و توانایی ندارند، در شرف تجربه بحران‌های جسمی، مالی و فروپاشی روان هستند و نسبت به آینده پیش رویشان دچار تردید شده‌اند. او در این کتاب راهکارها و درس‌هایی امیدبخش برای کسانی که امید خود را از دست داده‌اند، ارائه می‌دهد.

درباره کتاب 44 درس در کلاس جهانی:

چنانچه در شرف از دست دادن شغل یا خانه خود هستید یا درگیر تحمل بحران‌های مالی و سلامت جسمی یا روانی هستید، هم چنین اگر تحمل مواجهه با چالش جدی در زندگی را ندارید بهتر است هرچه سریع‌تر مطالعه کتاب 44 درس در کلاس جهانی (Start Where You Are: Life Lessons in Getting from Where You Are to Where You Want to Be) نوشته کریس گاردنر (Chris Gardner) را شروع کنید. این کتاب دربردارنده درس‌ها و راهکارهایی امیدبخش برای کسانی است که نسبت به آینده پیش رویشان دچار تردید و از دست دادن انگیزه برای ادامه زندگی شده‌اند.

مهم نیست چقدر جوان، پیر، ثروتمند، فقیر، قدبلند، قدکوتاه یا متوسط باشید. لازم نیست از فرط فقر در خیابان‌ها زندگی کرده باشید یا در اوج قدرت بوده باشید. بودن در زمان حال، به شما این فرصت را می‌دهد که به سوی خودتان دعوت شوید و به همان روشنی که نیروهای جهان هستی شما را برای درخشیدن طراحی کرده‌اند، بدرخشید.

نگاه به گذشته، یعنی یکی از فضاهای بسیاری که می‌توانید در آن به گنجینه‌های ارزشمندی دست پیدا کنید، لزوماً به این معنا نیست که هر لحظه را دوباره زندگی کنید. هدف از آن تهیه فهرستی از درس‌های شخصی گذشته، آزمودن دوباره و یادگیری درس‌هایی است که تأثیرشان در شما به جای مانده‌اند. سپس خواهید توانست به جایگاه کنونی خود یا جایی که به سویش گام برمی‌دارید، بنگرید و به خودتان بگویید: بله، من قبلاً این فیلم را دیده‌ام! این اطلاعات طلایی است، چون در سطح خاصی که هیچ کس دیگری جز شما در آن حضور نداشت، یافت شد.

شاید پذیرفتن این واقعیت که دانش موفقیت به راحتی در دسترس همگان است کمی غیرواقعی به نظر برسد، ولی در واقع شما این امکان را دارید که تمام آنچه را که برای موفقیت لازم است، به سادگی از تجربیات گذشته بشر و خودتان بیاموزید، اما در مقابل عده‌ای بر این باورند که اسرار و رموزی وجود دارد که به راحتی در دسترس همگان نیست و بر روی این باور تبلیغات و بازاریابی زیادی صورت گرفته است و چنانچه شما این تبلیغات را باور کنید، به ناچار از نگاه کردن به تجربیات گذشته دست برداشته و به دنبال آن رموز پنهان می‌گردید.

کریس گاردنر در مقدمه کتاب 44 درس در کلاس جهانی بیان می‌کند:

نگاه برخی از ما به درس‌های زندگی به این شکل است که نمی‌توان آن‌ها را در کتاب‌ها یا مدارس آموخت. اما من به ارزش هر نوع آموزش ایمان دارم - از آموزش رسمی در فضاهای ساختاری گرفته تا؛ آموزش حین کار، مدیریت ارشد کسب و کار مدرسه هاروارد، آموختن از آدم‌های باهوش کوچه و خیابان؛ تاریخ باستان یا فرهنگ محبوب؛ تا آنچه طی آموزش‌های دور یک میز شام، روی نیمکت‌ها، از طریق آموزش مستقیم، یا با ارائه مثال می‌آموزیم. احساس من این است - چرا اجازه ندهیم جهان کلاس درس واقعی ما باشد؟ جهان هر آنچه را برای به دست آوردن عظیم‌ترین خیر و صلاح و بالاترین آرزوهایمان نیاز داریم به ما ارزانی می‌دارد.

مطالبی که در شش فصل به آن‌ها خواهیم پرداخت، عبارت‌اند از: (1) ما در زمان حال آغاز خواهیم کرد، از هر کجا که هستیم شروع می‌کنیم، با درس‌های جهانی که می‌توانند بلافاصله به کار گرفته شوند؛ (2) سپس به کند و کاو گذشته خواهیم پرداخت و با درس‌هایی درباره خودمان آشنا می‌شویم که می‌توانند نحوه تعامل ما با زمان حال و آینده را متحول سازند؛ (3) سپس درس‌هایی درباره موفقیت در بازار موفق و پایدار کشف خواهیم کرد - و برای کاستن از رنج و عذاب کار دشواری که در این راه در پیش دارید؛ (4) سعی می‌کنیم با اتکا به اصول اولیه و تمرکز روی کشفیات لحظات سرنوشت‌ساز، در هر زمینه‌ای که مشتاقیم در آن متبحر شویم، در سطح جهانی قرار بگیریم؛ (5) سپس به بررسی متفاوت و دقیق فضای درونی خود می‌پردازیم؛ با درس‌هایی که می‌توانند به ما کمک کنند با پدیده‌ای آشنا شویم که من «ژنتیک معنوی» می‌نامم؛ و (6) و سرانجام به درس‌هایی خواهیم پرداخت تا به کمک آن‌ها بتوانیم در هر روز خوب زندگی به سعادت و خوشبختی دست پیدا کنیم، و از هر کجا که هستیم آغاز کنیم، هم اکنون و برای همیشه.

کتاب 44 درس در کلاس جهانی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به همه کسانی که در دهه سوم زندگی خود به سر می‌برند و گاهی نسبت آینده خود و کسب موفقیت دچار تردید می‌شوند، راهکارهایی فراوان و عملی در هر شرایط و جامعه‌ای ارائه می‌دهد.

با کریس گاردنر بیشتر آشنا شویم:

سخنران و کارآفرین آمریکایی متولد 1954، کریستوفر پاول گاردنر (Christopher Paul Gardner) از جمله کسانی است که پس از سختی‌های فراوان و تحمل فقر شدید توانست به یک از بزرگترین کارآفرینان جهان تبدیل شود. در سال‌های ابتدایی دهه 1980 بی‌خانمان بود و با پسرش زندگی سختی را می‌گذراند. او در سال 1987 توانست شرکت کارگزاری شخصی‌اش را راه اندازی کند. کتاب در جست و جوی خوش بختی مشهور‌ترین اثر اوست که بر اساس آن فیلم مطرح هالیوودی با بازی ویل اسمیت در سال 2006 ساخته شد.

جملات برگزیده کتاب 44 درس در کلاس جهانی:

- به گونه‌ای زندگی کنید که اگر شکست خوردید، کماکان به راه خود ادامه دهید.
- بسیاری از عمیق‌ترین و کاربردی‌ترین درس‌های زندگی به نظر چنان آشکار و ابتدایی هستند که ما اغلب آن‌ها را نادیده می‌گیریم.
- هرگز زمان بهتر یا بدتری برای تغییر دادن وضعیت موجود وجود ندارد.
- تاریخ، راهنمایی است برای هدایت کشتی در لحظات پرخطر. تاریخ، یعنی چه کسی هستیم و چرا چنین هستیم.
- ابتکار و نوآوری، فارغ از مدرسه‌ای که می‌رفتیم یا ارتباطاتی که داریم، یا ارتباطاتی که در ابتدای تلاشمان نداریم، برای هرکسی دست یافتنی است.

در بخشی از کتاب 44 درس در کلاس جهانی می‌خوانیم:

جاده رسیدن به استقلال، فقط به معنی رها شدن از تصویر خیالی ما از زندگی مطلوبمان نیست - اما نقطه آغاز است. به‌علاوه، به این معناست که در طول این راه، خودمان را مسئول رخدادهای زندگی بدانیم، نه اینکه دیگران را به خاطر آن‌ها سرزنش کنیم. اگر می‌خواهیم از چنبره شخصیت‌های سلطه‌جو یا سوء‌استفاده‌گر که با زورگویی با ما رفتار می‌کنند، رها شویم، باید تصمیم بگیریم از این پس خودمان مسوول عملکردهایمان باشیم. این نه تنها شادمانی‌ها و موفقیت‌ها، بلکه اشتباهات، شکست‌ها، ناامیدی، آسیب و توهین‌های آتی را در پی خواهد داشت. شاید بهای استقلال این باشد که به طور کلی از مقصر شمردن دیگران دست بردارید.

همچنان که به گذشته و به زمانی از زندگی خود می‌نگرید که برای نخستین بار برای دوران بزرگسالی برنامه‌ریزی کردید، خوب است تصمیماتی که با دیدگاهی مستقل اتخاذ کردید، اعم از درست یا نادرست را به خاطر بیاورید، و ببینید آن‌ها چگونه درس‌هایی را در قالب نکاتی که من ویژگی‌های سه گانه می‌نامم به شما آموختند. سه واژه کلیدی که زیرمجموعه استقلال هستند، عبارتند از قدرت، اصالت و خودمختاری. این سه ویژگی، برخی از توانمندسازترین قابلیت‌هایی هستند که می‌توانید به دست آورید: 1- خودتان را بشناسید (قدرت)، 2- خودتان باشید (اصالت)، 3- خودتان انتخاب کنید (خودمختاری).

این سه ویژگی به شما اعتبار می‌دهند، به طور مثال در مواردی که لازم است بگویید دیگر بس است. شما هم مثل همان استادی که با او ملاقات کردم، سزاوار این هستید که به خواست خود کریسمس را لغو کنید یا به روش خودتان جشن بگیرید.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت مولف
از هر جا که هستید شروع کنید
پیش درآمد- نقطه آغاز
نخست/ از هر جا که هستید شروع کنید
مقدمه‌ای بر درس‌های 1 تا 10 - درس‌هایی جهانی درباره دنبال کردن اهداف
درس 1- رویای بدون نقشه، فقط یک رویاست
درس 2- همه ما قدرت انتخاب داریم
درس 3- سواره نظامی در کار نیست
درس 4- با آنچه در دست دارید شروع کنید
درس 5- تا وقتی به سمت جلو پیش می‌روید، گام‌های کودکانه هم به حساب می‌آیند
درس 6- از وقت کشی بیهوده دست بردارید
درس 7- قهرمانان چه می‌کنند
درس 8- همواره «آرام باش»
درس 9- حتی لویس و کلارک نقشه داشتند
درس 10- دکمه خود را پیدا کنید
بخش دوم/گذشته سخت و طلایی
مقدمه‌ای بر درس‌های 11 تا 19- درس‌های شخصی برگرفته از گذشته
درس 11- چه کسی از گذشته بزرگ و تلخ وحشت دارد؟
درس 12- در کتابخانه منابع خود برای تجربه ارزش قائل شوید.
درس 13- خط سیر زندگیتان را ترسیم کنید
درس 14- شما فرزند چه کسی هستید؟
درس 15- مدل پیدایش خود را بررسی کنید
درس 16- چه کسانی در زندگی شما تأثیرگذار بودند؟
درس 17- دوچرخه قرمز یا زرد؟
درس 18- گاهی باید از خیر کریسمس بگذرید
درس 19- نه آزمون، نه گواه
سوم/ بر سندان کوبیدن
مقدمه‌ای بر درس‌های 20 تا 29- درس‌های موفقیت در بازار
درس 20- قانون سخت‌کوشی، راز نیست
درس 21- قدرت‌های اصلی که روی سندان شما ساخته می‌شوند
درس 22- جادوگرها از آهنگری شروع می‌کنند
درس 23- آیا آنقدر شهامت دارید که به اصول اولیه بازگردید؟
درس 24- عرضه و تقاضا علم موشک نیست
درس 25- حقیقت برنده است
درس 26- ابتدا قانون طناب‌ها را بیاموزید، بعد روم را فتح کنید
درس 27- افراد حاضر در دفتر کار و در حوزه تأثیرگذاریتان، چه کسانی هستند؟
درس 28- انرژی مورد نیاز برای بلند کردن یک فیل، با انرژی مورد نیاز برای بلند کردن یک موش برابر است.
درس 29- ثروت را ببخشید
چهار/ منطقه قدرت شما
مقدمه‌ای بر درس‌های 30 تا 37- درس‌هایی متحول کننده درباره استادی
درس 30- دورترین ستاره را جست و جو کنید
درس 31- دیدن اشباح، تعبیر علائم
درس 32- فرصت‌ها، همچون کلوچه هستند، بهتر است تا داغ هستند خورده شوند...
درس 33- پذیرای فرصت‌ها باشید، اما آن‌ها را نپرانید
درس 34- پول بیشتر، انتخاب‌های بیشتر، مشکلات بیشتر
درس 35- پول، کم اهمیت‌ترین جزء ثروت است
درس 36- نظام سرمایه‌داری آگاهانه : یک اصل شخصی و جهانی
درس 37- رویایی عظیم‌تر از خودتان داشته باشید
پنج/ ژن‌های معنوی
مقدمه‌ای بر درس‌های 38 تا 42- درس‌های معنوی برای اتصال شما به قدرت برتر
درس 38- بهترین ژن‌های معنویتان را بپذیرید
درس 39- شکستن چرخه‌های نسلی
درس 40- میراث الهی شما
درس 41- خداوند در جزئیات است
درس 42- واگذار کردن، بالا بردن مانع
شش/ همه روزها خوبند
مقدمه‌ای بر درس‌های 43 و 44- درس‌هایی معمولی برای خوشبختی
درس 43- شادمانی را به تعویق نیندازید
درس 44- مالک رویاهایتان شوید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 44 درس در کلاس جهانی: درس‌های زندگی درباره حرکت از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید
نویسنده
مترجمناهید سپهرپور
ناشر چاپیانتشارات بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات520
زبانفارسی
شابک978-600-95250-9-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۹۳۰۰۰ 55800 ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 44 درس در کلاس جهانی

نوشین میری
۱۴۰۱/۶/۲۶
با کتاب رابطه نگرفتم متاسفانه گرچه عنوانش خوب بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 44 درس در کلاس جهانی

برای دریافت کتاب 44 درس در کلاس جهانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.