معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های کوانتومی

عکس جلد کتاب پرسش‌های کوانتومی
قیمت:
۴۹۹۰۰ 24950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های کوانتومی

احتمالاً باعث تعجبتان خواهد بود اگر کسی از نیروی دینامیتی نهفته در پرسش‌ها بگوید؛ شاید حتی از این حرف به خنده بیفتید! اگر اینطور است، حتما سراغ کتاب پرسش‌های کوانتومی نوشته‌ی آنتونی رابینز و باربارا دی آنجلیس بروید تا ببینید که در پرسش‌های یک انسان، به راستی نیرویی مهیب وجود دارد.

درباره کتاب پرسش‌های کوآنتومی:

پرسش‌ها از اهمیت بالایی در جهت دادن به زندگی انسان برخوردارند. اگر خوب به خود و دیگران دقت کنید، می‌بینید که کار و زندگی هر فرد، بسته به سوالاتی که در ذهنش نقش می‌بنند متفاوت است. هر چه سوالاتِ آدمی اساسی‌تر باشد، تغییراتی که در زندگیش رخ می‌دهد نیز اساسی‌تر خواهند بود. این کتاب به موضوع پرسش‌های آدمی، و تأثیرات آن‌ها بر رویکرد او در زندگی می‌پردازد.

آنتونی رابینز در اثر خود این ایده‌ را مطرح می‌کند که برای تغییر زندگی، نخست باید سوال‌هایی را که از خود می‌پرسید تغییر دهید؛ او دسته‌ی خاصی از سوالات را که توان بالا و پایین کردن زندگی هر فردی را دارند، پرسش‌های کوآنتومی می‌نامد. پرسش‌هایی نظیر "آیا من توان تغییر موقعیت خود را دارم؟"، و یا "چگونه باید از شرایطی که در آن گرفتارم رها شوم؟"، نمونه‌ای از اینگونه پرسش‌ها هستند.

کتاب از شما نمی‌خواهد که شروع به پرسیدن سوال‌هایی خاص از خود بکنید؛ چرا که اساساً این‌گونه پرسش‌ها می‌توانند از فردی به فردی دیگر متفاوت باشند؛ نویسندگان در این اثر، تنها به دنبال القای اهمیت پرسش‌ها در شکل دادن به اهداف، و همینطور، آموختن هدفمندانه پرسیدن هستند. سوالات هدفمندانه، آن دسته از سوالات هستند که با دیدی باز و روشن، در پی پاسخ‌هایی دقیق می‌گردند.

کتاب پرسش‌های کوآنتومی (PowerTalk!: Learn to Use the Power of Questions) از شما می‌خواهد باور داشته باشید که پرسیدن، مهم‌تر از پاسخ دادن است.

گفتنی‌ست که در انتهای کتاب نیز، گفتگوی دکتر باربارا دی‌انجلیس (Barbara De Angelis) با مولف به عنوان ضمیمه آورده شده است.

کتاب پرسش‌های کوآنتومی برای چه کسانی مناسب است؟

آن دسته از افرادی که در پی آشنایی با راه حلی نوین در مواجهه با مشکلات زندگی هستند، و یا از ناتوانی در تغییر موقعیت خود رنج می‌برند، کتاب پرسش‌های کوآنتومی را جذاب خواهند یافت. همینطور، این کتاب به تمام علاقه‌مندان به آثار روانشناختی و انگیزشی پیشنهاد می‌شود.

با آنتونی رابینز بیشتر اشنا شویم:

سخنران، نویسنده و مربی مشهور، آنتونی رابینز (Anthony Robbins)، صاحب کتاب‌ها و مقالات متعددی در زمینه‌ی روانشناسیِ پیشرفت و موفقیت است. خود او در مصاحبه‌ای گفته که می‌کوشد تا با سخنرانی‌ها و کتاب‌هایش، جهان را به جای بهتری برای زیستن تبدیل کند. او بنیاد آنتونی رابینز را در راستای همین هدف تأسیس کرده است. آثار وی خصوصا در میان فارسی‌زبانان بسیار پرمخاطب است. برخی از کتاب‌های مهم و خواندنی رابینز عبارتند از: مهارت در بازی زندگی، سرسختی در زمینِ پول‌آفرینی، قدرت شگرف بودن، قدرت نامحدود، افکار بزرگ.

با باربارا دی آنجلیس بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده، روانشناس و فعال در زمینه‌ی رشد شخصی‌ست. کتاب‌های باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) از آثار پرفروش جهانند و به زبان‌های گوناگونی ترجمه شده‌اند. برخی از مهم‌ترین کتاب‌های او: چگونه می‌توان عشق ورزید، رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند، الهام‌هایی، درباره عشق، باهم بودن، اعتماد به نفس.

در بخشی از کتاب پرسش‌های کوآنتومی می‌خوانیم:

به باور من، پرسش، یا به عبارت بهتر، پرسش درست و آگاهانه و هدفمندانه پرسیدن، مانند مجهز شدن به قدرت انفجاری دینامیت برای ایجاد هر گونه تغییر و تحول در زندگی است. پرسیدن راهی است برای از پیش رو برداشتن موانع و گامی به پیش برداشتن. پرسش، بیش از هر چیز دیگر در بطن خود هم نیروی آفرینش لذت و موفقیت بیشتر را نهفته دارد و هم نیروی آفرینش محدودیت و ناکامی بیشتر را.

وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم که بزرگ‌ترین دگرگونی‌ها در زندگی‌ام زمانی آغاز شد که یاد گرفتم از خودم پرسش‌هایی متفاوت و کوانتومی بکنم. پرسش‌هایی چون «چگونه می‌توانم این کار را بهتر از قبل انجام دهم؟»، «چگونه می‌توانم این وضع را دگرگون سازم؟»، «چگونه می‌توانم از پس این کار برآیم؟»، «مهم‌ترین درس و تجربه‌ی آموزنده‌ی این موقعیت که می‌توانم به خاطر بسپارم و به‌کار گیرم چیست؟»

طرح چنین پرسش‌هایی زندگی‌ام را از این رو به آن رو کرد، زیرا مرا به پاسخ‌ها و راه‌حل‌های جدید رساند.

همه‌ی ما در زندگی به دنبال پاسخ‌های جدید هستیم. شما چطور؟ آیا شما به دنبال پاسخ‌های جدید نیستید؟ چگونه به آن‌ها دست می‌یابید؟ بلی، با طرح پرسش‌های جدید.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت مترجم
مقدمه
بخش نخست: قدرت پرسیدن
بپرسید تا به پاسخ برسید
اندیشیدن همان پرسش و پاسخ است
پرسش‌‏هایتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند
پرسش‌‏هاى کوانتومى رهبران بزرگ تاریخ
پرسش‌‏هاى کوانتومى که مسیر علم فیزیک را عوض کرد
پرسش‌هاى برتر = زندگى برتر
پرسش چگونه مؤثر واقع مى ‏شود
پرسش ‏هاى نیروبخش و پرسش‌هاى تضعیف ‏کننده
دو ماجراى عبرت ‏آموز
پرسش‏‌هاى امکان‏ آفرین و پرسش‌‏هاى ضرورت‏ آفرین
پرسش‌هاى همسو و پرسش ‏هاى ناهمسو
شما معمولاً چه پرسش ‏هایى از خود مى‌کنید؟
پنج پرسش کوانتومى که هر روز از خود مى‌کنم
اصل تمرکز نیرو
تکالیف ماه
بخش دوم: پرسش و پاسخ با دکتر دى آنجلیس
دیدار با دکتر دى آنجلیس
مهم‏ترین مانع عشق
چگونه «همیشه» عشق بورزیم؟
بزرگ‏ترین اشتباه‌های رایج در روابط زناشویى
چهار مرحله ‏ى از بین رفتن صمیمیت
بهترین زمان براى گفت ‏و گو و درد دل کردن
نخستین گام بازآفرینى صمیمیت
خواسته‏‌هاى زنان و مردان از یکدیگر
از دى آنجلیس بیاموزید
دردسرهاى شهرت!
بهترین خاطره‏ ى دکتر عشق!
نقشه‌‏هایى براى آینده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های کوانتومی
نویسنده،
مترجممجید پزشکی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-964-412-035-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۹۰۰ 24950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرسش‌های کوانتومی

مریم جلالی
۱۳۹۹/۱/۲۳
دوستان بی‌نظیره این کتاب. هر صفحش در جدیدی به روی شما باز میکنه. یاد میزه چطور سوالات درست از خودتون بپرسین و به جواب درست برسین و در مسیری قرار بگیرین که بتونین به پاسخ درست برسین. کانون توجه رو عوض میکنه و اتفاقات جدیدی رو رقم میزنه. و اتفاقات جدید کم کم واقعیتهای زندگی رو میسازه. دوستان به شدت توصیه میکنم بخونید. وقت رو هدر ندید. حزاقل سه بار بخونید که استاد پرسشهای کوانتومی بشین. عااااالی. ممنون کتابراه
ali hajmirza
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
هر زمانی که ناخواسته‌ای یا مشکلی توی زندگیم اتفاق میفته به کتابی هدایت میشم یعنی خدا هدایتم میکنه به سمت کتاب تا بخونمش و از کتابه جواب یوالم رو بگیرم. این کتاب هم یکی از اون کتابای فوق العاده بود برا و هسک البته ک با خوندنش حالم خیلی خوب شد و از تمریناش استفاده کردم و میکنم و کلی تاثیر مثبت روی زندگقم گذاشته چیزی در حد معجزه. پیشنهاد میکنم تمریناشو انجام بدین تا معجزه‌ها توی زندگیتون اتفاق بیفته
Farzaneh foroughinia
۱۴۰۲/۵/۲۲
یکی از جالبترین کتاب‌هایی که خوندم
حالا معنی پژواک از سمت کوه را میفهمم... در این کتاب به قدرت پرسیدن سوال درست از خودت و حهان اشاره میکنه. یعنی اگر میخاهی پاسخ درستی از دنیا در راستای رسیدن به هدفت بگیری، باید اول سوال درستی مطرح کنی. مثلا چه جوری میتونم از این اتفاق در راستای رشد خودم و رسیدن به هدفم استفاده کنم؟ به جای سوال غلط: مگه من چیکار کردم که دنیا این اتفاق را سر راه من گذاشته؟
Shayan Rabii
۱۳۹۶/۷/۱۰
درست است که آنتونی رابینز مدت‌ها پیش این کتاب ارزشمند را به رشته‌ی تحریر درآورد اما سخنان اون در این مجموعه همواره سودمند و تازه هستند... پیشنهاد می‌کنم با به یاد داشتن این جمله از متن کتاب چندین و چند بار آن را بخوانید و درباره‌ی مفاهیم و مطالبش بیندیشید: پرسش‌های بهتر؛ زندگی بهتر...
F K
۱۴۰۰/۴/۲۲
یکی از کتابای خوب در زمینه موفقیت و خوشبختی.. هر وقت احساس ناراحتی و درماندگی میکنیم دلیلش اینه که ذهنمون داره سؤالات منفی میپرسه و ما میتونیم با جایگزین کردن سؤالات مثبت احساسمون رو خوب کنیم
بهتره که تو زمینه قانون جذب و موفقیت کتابای مختلف از نویسنده‌های مختلف خونده بشه چون همشون مکمل همدیگه ان و از هر کدوم چیزای جدید میشه یاد گرفت
Nadia bahrami
۱۳۹۶/۴/۱۹
سلام وقت شما بخیر.
این کتاب توسط یکی از اساتید قانون جذب معرفی شده بود و خواندن این کتاب کمک زیادی در بهتر فهمیدن مطالب گفته شده توسط ایشان ب من کرد و من ب شخص از خواندن آن لذت برده و اطمینان دارم خواندن بارها و بارهای آن در درک و فهم بهتر از زندگی ب من کمک خواهد نمود.
با سپاس از شما عزیزان
کامران گنجی
۱۴۰۰/۲/۵
کتاب خیلی خوبی هستش
به طور کل زندگی ما بر اساس پرسش‌هایی که هر لحظه از خودمون می‌پرسیم و بعد بر اساس نیازها و باورهامون بهش پاسخ میدیم، ساخته میشه
بنابراین اگر زندگیت اونجوری نیست که دوستش داری، پس سوال هات رو تغییر بده
این کتاب همین کمک رو میکنه که سوال‌های خوبی از خودت بپرسی
Ftm Jhn
۱۴۰۱/۹/۲۶
کتاب عالی و بی نظیری که استادم بهم معرفی کرد... اگاهی و اطلاعات خیلی مفیدی درباره نحوه شروع یک فکر و تبدیل اون به زنجیره‌ای از تفکرات و رسیدن به پریشانی و یا شادی رو بیان میکنه
و نشون میده که چطور یک سوال درست میتونه شما رو به احساسات زیبا و اتفاقات شاد متصل کنه
رضا محمدی
۱۴۰۱/۳/۱۷
سلام. حاصل چند سال کار و انرژی مثبت آقای انتونی رابینز در این کتاب گنجانده شده و برای دوستانی در زندگی سردرگم شده‌اند به نظرم کتاب خیلی مفیدی است، جواب خیلی از سوالات و مشکلات زندگی را می‌توانید در این کتاب پیدا کنید. بازهم از تیم بزرگ کتابراه تشکر می‌کنم
شهاب رفیع
۱۴۰۰/۵/۳
بخش نخست این کتاب خوب است و بخش دوم اصلا غیر ضرور است
بخش اول هم اگر خلاصه شود میشود یک کتاب ارزان برای جوانان تهیه کرد.
بهتراست این بخش رو همه‌ی افراد به ویژه نوجوانان و جوانان بخونن و اگر تلخیص بشه هم ارزان میشه هم زمان کم نیاز داره تا خونده بشه.
لیلی داورپناه
۱۳۹۸/۱/۱۴
برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی و داشتن جذبهای خوب یکی از راهها که راهی ساده و زودبازده هست طرح سوالات مثبت از خودته طرح این سوالا ت حتی بدون اینکه پاسخی بهشونبدیم به طور معجزه اسایی مارا دررسیدن به هدف جلوتر میبره.. یکی از کتابهای عالی رابینزه
محمود دهقانیان
۱۳۹۷/۱/۱
این کتاب و وقتی میخونی باید حتما یک دفتر بزاری جلوت و مرتب از خودت سوال بپرسی؟!و با جواب‌های مه ذهنت میده مسیر و راهت و انتخاب کنی
Samira Hashemi
۱۳۹۸/۳/۶
کتاب بسیار مفیدی هست، دقت که کنیم متوجه میشیم میبینیم که در واقع ما برای انجام کوچکترین کارها اول از خودمون سوال میپرسیم و بعد انجامش میدیم. فقط باید هوشیارانه سوال بپرسیم تا جوابی رو که میخوایم دریافت کنیم. لایک داری آنتونی رابینز: -)
مریم جعفری
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
میشه گفت عالی بود. درکل میخواد بگه ادم میتونه دید ونگاهشو به زندگی عوض کنه وبا مشکلات واتفاقات جور دیگه‌ای برخورد کنه وبا پرسیدن سوالات مناسب بهترین راه وجواب را پیدا کنه
shirzad haghi
۱۳۹۷/۳/۷
کتابهای آنتونی رابینز بسیار مفیدند.
لطفا کتابهای به سوی کامیابی از آنتونی رابینز را هم قرار دهید
مشاهده همه نظرات 120

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های کوانتومی

برای دریافت کتاب پرسش‌های کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.