معرفی و دانلود کتاب آخرین ماه گمشده

عکس جلد کتاب آخرین ماه گمشده
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین ماه گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین ماه گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین ماه گمشده

کتاب آخرین ماه گمشده نوشته‌ی گریسی کیم، دومین مجلد از یک مجموعه‌ی فانتزی است که به شرح وقایع مربوط به یک طایفه با استعدادهای ماورائی، خارق‌العاده و جادویی می‌پردازد. رایلی دختر نوجوانی‌ست که هم به طایفه‌ی گوم تعلق دارد و هم هورانگی. او بعد از حل معمای آخرین ستاره‌ی گم‌شده، که داستان جلد اول این مجموعه را دربرمی‌گیرد، توانایی‌های جدیدی پیدا کرده. اما اتفاقات آنطور که او انتظارش را دارد پیش نمی‌روند و از همه مهم‌تر حالا کل طایفه‌ی گوم به خاطر کشتن الهه‌ی خرس غارنشین و از بین بردن توانایی‌های شفابخشی قبیله، از او عصبانی هستند!

درباره‌ی کتاب آخرین ماه گمشده

گریسی کیم (Graci Kim) خالق آثار فانتزی جذاب، در دومین مجلد از مجموعه‌ی طایفه‌ی بااستعداد (Gifted Clans) به روایت ادامه‌ی داستان رایلی و خانواده‌اش می‌پردازد. رایلی و دوستانش در کتاب قبل موفق شدند معمای آخرین ستاره‌ی گم‌شده را به کمک تکنولوژی حل کنند و حالا او توانایی‌های جدیدی پیدا کرده اما این توانایی‌ها آنقدرها هم برایش جالب و هیجان‌انگیز نیستند. علاوه بر این او الهه‌ی خرس غارنشین را کشته و با این کار قدرت شفابخشی را از طایفه‌ی گوم گرفته است. حالا کل قبیله‌ی گوم از او عصبانی هستند و با بالا گرفتن میزان خشمشان، گروهی از جادوگران خانه‌ی رایلی را نفرین می‌کنند. دختر می‌داند این وظیفه‌ی اوست که قدرت شفابخشی جادویی را به قبیله‌اش بازگرداند، حتی اگر به قیمت خطر کردن و انجام کارهای سخت باشد.

معرفی و دانلود کتاب آخرین ماه گمشده

در ادامه‌ی کتاب آخرین ماه گمشده (The Last Fallen Moon) می‌خوانید که خوشبختانه، رایلی چند پشتیبان دارد. خواهرش هتی، با دال پسری متولد بهشت با موهای سفید جذاب و علاقه‌مند به توالت‌ها آشنا می‌شود که ممکن است کمی مخفی‌کار باشد و همه‌ی حقایق را با آن‌ها در میان نگذارد. آن‌ها همراه رایلی با هیولاهای شرور مبارزه کرده، جهان‌های تاریک زیر آب را کشف می‌کنند و برای نجات سرزمین مردگان از سرنوشتی که هیچ‌کس نمی‌توانست پیش‌بینی کند، دست به خطر می‌زنند. و این‌بار، رایلی اجازه نخواهد داد که چیزی سر راه او قرار بگیرد؛ زیرا رایلی مطمئن است که خطری بسیار جدی آن‌ها را تهدید می‌کند و طایفه‌اش به تمام قدرت‌هایی که می‌توانند به دست بیاورند، نیاز پیدا خواهند کرد.

گریسی کیم داستان کتاب آخرین ماه گمشده را با توصیف صحنه‌ی یک روز رخوت‌آمیز و خسته‌کننده شروع می‌کند که رایلی در حال ثبت اطلاعات مربوط به کتاب‌های کتابخانه‌ی جادوگران است. او در حال غر زدن راجع به تکنولوژی‌ست و حتی این حقیقت که تکنولوژی به او و دوستانش کمک کرد تا بتوانند با روح گرسنه صحبت کنند و معمای آخرین ستاره‌ی گم‌شده را حل کنند نیز، آرامش نمی‌کند. تائیو، یک جادوگر هورانگی نیز در کنار رایلی نشسته و در حال به‌روزرسانی برنامه‌ی ارتباط با ارواح خود است. هر دو خسته هستند و تائیو پیشنهاد کمی استراحت و خوردن یک میان‌وعده را می‌دهد اما رایلی همچنان سخت مشغول کار است، تا اینکه بالاخره خوراکی‌ای را که تائیو برایش خریده در دهان می‌گذارد و به فکر فرو می‌رود. در دو ماه گذشته هیچ اتفاق خوبی نیفتاده و رایلی شروع به تعریف کردن ماجراهایی می‌کند که دانستنشان قطعاً برای دنبال‌کنندگان این مجموعه جالب و خواندنی خواهد بود.

گریسی کیم کتاب آخرین ماه گمشده را در بیست‌وهشت فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که شامل عناوینی چون قهرمان‌ها هم به شغل تابستانی نیاز دارند، کوکی نمی‌تواند تمام مشکلات را حل کند، کاش همه‌ی زیرزمین‌ها این‌قدر جذاب بودند، مجوز عبور، چرا وسایل حمل‌ونقل عمومی اعصاب‌خردکن هستند؟ و ... می‌شود.

انتشارات نگاه آشنا کتاب آخرین ماه گمشده را با ترجمه‌ی مطهره ابراهیم‌زاده منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب آخرین ماه گمشده

  • علاقه‌مندان به فرهنگ فولکلور از بازگشت به سرزمین‌های پر از هیولا و جهان‌های عجیب و غریب جدید که در آن هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد خوشحال خواهند شد، و نگرش سرگرم‌کننده و صدای قابل اعتماد رایلی خوانندگانی را که به تازگی با او ملاقات می‌کنند، مجذوب خود خود خواهد کرد؛ زیرا او به جست‌وجوی تعلقات خود در دنیایی که دائماً هویت او را به چالش می‌کشد، ادامه می‌دهد. (بوک‌لیست)
  • این رمان به طرز ماهرانه‌ای بین سرگرمی و جدیت تعادل برقرار می‌کند. یک ماجراجویی فانتزی جذاب کره‌ای که مجموعه‌ای از احساسات را به نمایش می‌گذارد. (Kirkus Reviews)

کتاب آخرین ماه گمشده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر طرفدار رمان‌های فانتزی و تخیلی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب آخرین ماه گمشده می‌خوانیم

دیوید کیم از آن آدم‌های مهربانی است که هروقت از او کمک بخواهی، دریغ نمی‌کند. تا چند ماه پیش، او فقط پسر خنده‌رو و خجالتی‌ مدرسه‌ی یکشنبه بود. گونه‌هایش همیشه سرخ بودند و آدم فکر می‌کرد تمام راه را دویده‌ است. همیشه در کیفش معجون داشت تا به هر همکلاسی‌ای که خسته و مضطرب است یا اعتمادبه‌نفسش را از دست داده کمک کند. او همیشه با من مهربان بود، حتی وقتی جنی مسخره‌ام می‌کرد و می‌گفت یک جادوگر واقعی نیستم. اما بعد از ماجرای الهه‌ی خرس غارنشین، تازه متوجه شدم که چرا همه می‌گویند خانواده‌ی کیم قلب‌هایی از طلا دارند. به این خاطر نیست که نام خانوادگی‌شان به معنای طلاست.

دیوید نه‌تنها والدینش را متقاعد کرد که والدین من را در رستوران‌شان استخدام کنند، ایده‌ی کتاب خاطرات را هم داد؛ یک کتاب پر از عکس‌ها و یادداشت‌هایی درمورد مهم‌ترین اتفاقات زندگی‌ام تا والدین و دوستانم کمی من را بشناسند. من و هتی با هم آن کتاب را درست کردیم. آن کتاب نتوانست جای خالی خاطرات آن‌ها را پر کند، اما کمی کمکشان کرد.

به‌خاطر همین است که مطمئنم من را به‌خاطر کاری که قصد انجامش را دارم می‌بخشد. بله، می‌دانم که ورود بدون اجازه جرم است، اما رابین هود هم برای کمک به فقرا از این کارها می‌کرد و هنوز هم او را به‌عنوان یک انسان خوب می‌شناسند. من قصد ندارم به فقرا کمک کنم، اما اگر بتوانم معجون عشق خراب دیوید را بردارم و برای مدتی کوتاه ضربان قلبم را متوقف کنم، می‌توانم به سرزمین ارواح بروم و جادوی گوم‌ها را به آن‌ها برگردانم.

فهرست مطالب کتاب

1: قهرمان‌ها هم به شغل تابستانی نیاز دارند
2: کوکی نمی‌تواند تمام مشکلات را حل کند
3: کاش همه‌ی زیرزمین‌ها این‌قدر جذاب بودند
4: مجوز عبور
5: چرا وسایل حمل‌ونقل عمومی اعصاب‌خردکن هستند؟
6: دنیایی جدید (حق ندارید چشمانتان را ببندید)
7: امروز موهایت کمی روغنی نیست؟
8: ترن هوایی، عینک آفتابی و چراغ راهنمایی رانندگی
9: هیولاهای گرسنه گیاه‌خوار نیستند
10: قهوه‌ی خوش‌طعم
11: خواهرها همیشه آدم را غافلگیر می‌کنند
12: کافی‌شاپ متفاوت
13: هیو جان بزرگ، حالتان خوب است؟
14: می‌شود یک نفر چراغ را روشن کند؟
15: رودخانه
16: کاس پِلِی یک کار جدی است
17: جام و چشمه
18: آماده شو
19: قرض گرفتن با دزدیدن فرق دارد
20: سوپرمارکت عجیب
21: اگر گرسنه هستید، این فصل را نخوانید
22: برنامه‌ی چکشیاب
23: جلبک‌های زیر آب سبزترند
24: وقت مبارزه رسیده!
25: شمارش معکوس
26: انگار کریسمس است
27: وقتی یک در بسته می‌شود...
28: صبر کن، باز هم هست!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین ماه گمشده
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-5260-28-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین ماه گمشده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آخرین ماه گمشده

برای دریافت کتاب آخرین ماه گمشده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.