معرفی و دانلود کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه

عکس جلد کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه
قیمت:
74000 تومان - 7.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه

همه چیز عادی است تا اینکه پراسپر یکی از وارثان خاندان بزرگ و ثروتمند ردینگ متوجه وجود نیروی عجیبی درون خود می‌شود... آلکساندرا برکن در کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه داستانی رازآلود از اسیر شدن الستور، اهریمن باستانی درون پسر نوجوان داستان می‌گوید. الستور به خاطر زیر پا گذاشتن پیمانی که یکی از اجداد پراسپر با اهریمنان بسته بود، حالا دیگر می‌خواهد آزاد شود و انتقامش را بگیرد.

درباره کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه:

اگر اهل داستان‌های دلهره‌آور باشید این کتاب شما را هیجان‌زده می‌کند. جلد اول کتاب آخرین نوادگان ردینگ (The Dreadful Tale of Prosper Redding) داستانی متفاوت و ترسناک را برای شما روایت می‌کند. پس اگر شجاعتش را دارید، به این دنیای مخوف قدم بگذارید...

ماجرا از این قرار است که جد بزرگ پراسپر چندین سال قبل، به دست آوردن ثروت را با بندگی ابدی به شیطان مبادله کرده و پیمان بسته بود تا آخر عمر در خدمت اهریمنان باشد. اما او خیانتکارانه این قرارداد را نقض کرد و حالا «الستور»، اهریمن چهارهزارساله‌ای که درون یکی از نوادگان نسل او گرفتار شده، می‌خواهد بیرون بیاید و تقاص این خیانت را بگیرد.

مشکل اصلی این‌جاست که دیگر هیچ بخششی در کار نیست و تنها چند روز تا آزاد شدن این موجود بدخواه و تاوان گرفتن او از این خانواده مانده است. هر شبی که می‌گذرد نیروی شیطانی الستور بیشتر و بیشتر می‌شود اما پراسپر از آن اطلاعی ندارد.

آلکساندرا برکن با مهارتی تمام، خواننده را مجذوب داستان اهریمن در آینه می‌کند. آمیختگی ذهن مخاطب با متن داستان‌های او به حدی است که شما خود را درون دنیای کتاب غرق می‌بینید و از خواندن آن لذت می‌برید.

این کتاب اولین جلد از مجموعه کتاب‌های آخرین نوادگان ردینگ است که طرفدران بالای 14 سال زیادی دارد. متن این داستان آنقدر جذاب است که بعد از خواندن جلد اول، مشتاقانه به سراغ جلد دوم آن خواهید رفت.

نکوداشت‌های کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه:

- آغازی برای مجموعه‌ای جذاب و تاریک! هوشمندانه، گاهی ترسناک و البته همیشه سرگرم‌کننده، این کار به شدت شما را اسیر خود می‌کند.(Booklist, starred review)

- شخصیت‌های براکن با جزئیات دوست داشتنی طراحی شده‌اند و طرح پرپیچ و خم او باعث می شود خوانندگان به سختی ماجراهای داستان را حدس بزنند. (Publishers Weekly, starred review)

خواندن کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

این کتاب را به نوجوانان شجاع و جسور که به داستان‌های پرهیجان و رعب‌آور علاقمندند، پیشنهاد می‌کنیم.

با آلکساندرا برکن بیشتر آشنا شویم:

آلکساندرا برکن (Alexandra Bracken) نویسندۀ موفق آمریکایی و پرفروش نیویورک تایمز است که در 1987 در آریزونا آمریکا متولد شد و دانش‌آموختۀ کالج ویلیام و مری در ویرجینیاست. او در آن زمان دختر دانشجویی بود که اولین رمانش را در 19 سالگی نوشت و از همان سال‌ها در حوزه داستان‌نویسی کودک، ویراستاری و بازاریابی اشتغال داشت. برکن را بیشتر به خاطر نوشتن داستان‌های دنباله‌دار و هیجان‌انگیزش می‌شناسند. اما او به خوبی ثابت کرد که در ژانرهای ادبی داستانی دیگری هم موفق است. تا جایی‌که توانست جایزه مقام سوم Goodreads در سال 2010 را به عنوان بهترین نویسندۀ اولین اثر ادبی کسب کند.

در بخشی از کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه می‌خوانیم:

وقتی بچه بودم، به این فکر می‌کردم که کلبه صدای مخفی مخصوص به خودش را دارد؛ از همان‌ها که وقتی چراغ‌ها خاموش می‌شود و فقط چراغ‌خواب باقی می‌ماند تا از آدم در برابر تاریکی محافظت کند، به سمت آدم می‌خزد. درباره‌ی آدم‌هایی زمزمه می‌کرد که توی اسکلتش زندگی کرده بودند و در تختخواب‌هایش مرده بودند؛ زیر بار قرن‌هایی ناله می‌کرد که شاهدش بود و با صدای هیس‌مانندی می‌گفت: بیا طبقه‌های پایین، بیا پایین، پایین، پایین‌تر، پایین‌تر… پایین‌تر از راهروهای مخفی خدمتکارها، پایین‌تر از آشپزخانه‌ی تاریک، پایین‌تر تا زیرزمین که در آن اشیایی جا می‌گرفتند که قرار بود فراموش شوند. پایین‌تر تا در سنگین آهنی‌ای که هر روز، هر ثانیه و همیشه قفل بود.

تا خود سیاه‌چال.

مثلاً قرار بود شوخی باشد، اما اگر فقط انباری بود، چرا درش همیشه باید قفل می‌ماند؟ مادربزرگ آن‌جا چه گذاشته بود که نمی‌خواست بقیه‌ی ما ببینیم؟ کنجکاو بودم بدانم در طول زندگی خیلی خیلی خیلی طولانی کلبه چند نفر واقعاً آن پایین رفته‌اند و چند نفر کلید آهنی سنگینش را ‌در دست گرفته‌اند.

ریبورن، نسبت به آن درِ قفل‌شده حس ششم عجیب‌و‌غریبی داشت. هر وقت کسی نزدیکش می‌شد، این عادت ترسناک را تکرار می‌کرد: ناگهان از سایه‌ها بیرون می‌پرید و مچش را می‌گرفت. حتی اگر او آن‌جا نبود، روی در، چهار قفل فولادی به چهار دقت کنید بود که کلیدهایشان با هم فرق می‌کرد. دیوید علاقه‌ی خاصی داشت برای من از ابزارهای شکنجه‌ی آن پایین حرف بزند که مادربزرگ در انتظار فرصتی بود مرا با آن‌ها شکنجه دهد.

فهرست مطالب کتاب

دسامبر 1690 - شهر ساوت‌پورت - مهاجرنشین پلیموث
1: توافق اهریمنی
2: زیستگاه اهریمن‌ها
3: قلمروی برج‌های سیاه
4: خون‌آشام روی تل هیزم
5: خطر غریبه
6: مشقت و دردسر
7: بدریخت و فرومایه
8: بازار بی‌حزن
9: وزغک و خیانت
10: حکیم
11: رفیق یا اهریمن
12: مکانی فراموش‌شده
13: استخوان آوازخوان
14: دختر ماه
15: گریمهولد
16: همان زاکاریا لیوینگستون که زنده نیست
17: لقمه‌های ریز
18: ضیافت اهریمنان
19: حضور ملوکانه
20: در کام تاریکی
21: صحنه‌ی تقدیر
22: همه‌ی حقیقت
23: سلکی‌های فاضلاب
24: برج بی‌بازگشت
25: تجدید دیدار ازدست‌رفته
26: خاطرات گمشده در زمان
27: طلسم‌های شکسته
28: اهریمن‌های ردهود
29: بازگشت به خانه
30: از مادربزرگ‌ها و شیاطین
31: هوس‌های خطرناک و کنجکاوی سهل‌انگارانه
32: پر کلاغ
33: درون جنگل
34: شرف خاندان ردینگ
35: نام حقیقی
36: نه اینجا، نه آنجا
37: برادرها و خواهرها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه
نویسنده
مترجمعلی مصلح حیدرزاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات326
زبانفارسی
شابک978-600-462-474-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
74000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه

محمدعلی احمدپور
۱۴۰۲/۶/۳۱
باورم نمی‌شد این داستان انقدر جذاب و گیرا باشه!!!
اما هرچی پیشتر رفتم جذابیت داستان چنان منو گرفت که نتونستم کتاب رو زمین بذارم و مجبور شدم تا آخر کتاب رو بخونم و الان دارم میرم سراغ قسمت دوم از کتاب تا ببینم بقیه داستان رو هم همچنان جذاب و زیبا نوشته یا نه...
Setayesh
۱۴۰۲/۶/۱۳
خیییلییی کتاب خوب و عالی ایی بود خیلی غیرقابل پیش بینی و خفن بود کلا خیلیی کتاب خوبی بود ارزش وقت گذاشتن رو داره و حتما جلد دومش رو هم بخونین
فقط میتونم بگم خیلی عالی و جذاب:))
مهدی شرفی
۱۴۰۱/۳/۳
تا الان عالیه ولی اولش تو تصویر سازی برای خواننده مشکل داشت
اعظم پورمقدسی
۱۴۰۰/۱۱/۴
کتاب جالبی بود فکرش رو نمیکردم دختره بد باشه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه

برای دریافت کتاب آخرین نوادگان ردینگ 1: اهریمن در آینه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.