معرفی و دانلود کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک: اهریمن در مغاک

عکس جلد کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک: اهریمن در مغاک
قیمت:
53200 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک: اهریمن در مغاک

طرفداران آثار جذاب آلکساندرا برکن در کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک منتظرند تا ببینند جدال پراسپر و اهریمن بدخوی درونش به کجا خواهد رسید؟ برکن در جلد دوم این مجموعه شما را با پسر نوجوان داستان همراه می‌کند تا به دنبال او وارد دنیایی عجیب و تاریک شوید و قدم به قدم هیجانی سرشار از لذت را تجربه کنید.

درباره کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک:

بعد از ماجراهای عجیبی که برای پراسپر جوان اتفاق افتاد، او به طور ناخواسته به‌خاطر بد عهدی یکی از اجدادش با اهریمن‌ها، در جدالی سیصدساله‌ بین شیطان و خاندانش گرفتار شد. الستور همان اهریمن بدخواهی که درون بدن پراسپر اسیر شده؛ شاهزاده‌ی قلمروی سوم است که به قصد انتقام‌جویی نیروی خود را تقویت می‌کند.

پراسپر بعد از افشای هویت واقعی دوست جدیدش نل، مجبور می‌شود قراردادی دوباره با الستور ببندد و از او کمک بگیرد تا وارد قلمروی اهریمنان شود و خواهرش را از دست خواهر شیطان‌صفت وی نجات دهد. اما مشکل اینجاست که این قلمرو دیگر برای الستور هم آشنا نیست.

آلکساندرا برکن در این جلد از کتاب آخرین نوادگان ردینگ (Prosper Redding The Last Life of Prince Alastor) با قلم جذاب خودش جنگ بین مرگ و زندگی، ماجراهای هیجان‌انگیز و اتفاقات عجیبی را که شخصیت‌های اصلی داستان از سر می‌گذرانند روایت می‌کند. اتفاقاتی که سرنوشت آن‌ها را برای همیشه تغییر می‌دهد...

در نکوداشت کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک:

- یک داستان پیچیده، تاریک و در قسمت‌هایی کمدی که پر از ماجراجویی و پیچیدگی‌های داستانی است. شخصیت‌ها به خوبی در داستان جا گرفته‌اند، ارتباط عمیقی با داستان دارند و خوانندگان را به راحتی وارد روایت می‌کنند... کسانی که جلد اول را خوانده‌اند، طرفداران کمدی ترسناک، معمایی، فانتزی و ماجرایی از این دنباله لذت خواهند برد. (School Library Journal)

- این ادامه جلد اول روایت زوج عجیب و غریبی‌ست که حتی پسر شیطان را در موقعیتی مخاطره آمیزتر می‌اندازند و دیوانگی‌هایی عرفانی و جنون‌آمیز به وجود می‌آید. (Booklist)

- ماجراجویی در میان دنیای هیولایی که قابل درک است. تجربه یک فراز و نشیب وحشیانه در دل جهنمی گداخته از عشق و جنون. در این سفر هرچه بیشتر کاوش می‌کنید، مهارت بیشتری می‌یابید اما در عین حال مسئولیت‌های سنگین و واقعی بر عهده‌تان قرار گرفته می‌شود. ارتباط با دوستی از دنیای اهریمنان در قالب داستانی کمدی و خطرناک، سرگرم‌کننده خواهد بود. (Kirkus-starred review)

خواندن کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

این کتاب را به نوجوانان شجاع و جسور که به داستان‌های پرهیجان و رعب‌آور علاقمندند، پیشنهاد می‌کنیم.

با آلکساندرا برکن بیشتر آشنا شویم:

نویسندۀ موفق آمریکایی و پرفروش نیویورک تایمز، متولد 1987 در آریزونا آمریکا، دانش‌آموختۀ کالج ویلیام و مری در ویرجینیاست. آلکساندرا برکن (Alexandra Bracken) در آن زمان دختر دانشجویی بود که اولین رمانش را در 19 سالگی نوشت. او از همان سال‌ها در حوزه داستان‌نویسی کودک، ویراستاری و بازاریابی اشتغال داشت. برکن را بیشتر به خاطر نوشتن داستان‌های دنباله‌دار و هیجان‌انگیزش می‌شناسند. اما او به خوبی ثابت کرد که در ژانرهای ادبی داستانی دیگری هم موفق است. تا جایی‌که توانست جایزه مقام سوم Goodreads در سال 2010 را به عنوان بهترین نویسندۀ اولین اثر ادبی کسب کند.

در بخشی از کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک می‌خوانیم:

قفل ارابه از جا کنده شد و مثل بدنی بیهوش روی زمین افتاد. آدم‌خوارها دستشان را از بین میله‌ها آوردند تا دستبندها و طوق‌ها را باز کنند.

دادوفریاد گوش‌خراشی صدای پچ‌پچ جماعت بی‌حوصله را شکافت. پراسپر تا چرخید، غول و نعره‌زن‌های جلگه‌ها را دید که دیگران را هل می‌دادند و راهشان را به میدان باز می‌کردند.

غول یک‌راست به سراغ اولین آدم‌خوار رفت و مستقیم به پسر اشاره کرد. بدن پراسپر از وحشت قفل شد. نعره‌زن‌ها که حضور آدم‌خوارها فقط تاحدی جلویشان را می‌گرفت، دندان‌های خود را به هم زدند و قطرات بزاق زهرآلودشان را به اطراف پاشیدند.

آدم‌خوار گفت: «نه، سین‌استار. او زالوست...»

یکی از آدم‌خوارها پسر را گرفت و به‌سمت تل هیزم برد. پراسپر زیر فشار مشت او تقلا می‌کرد و می‌خواست ببیند غول چه می‌کند. قلبش درون قفسه‌ی سینه‌اش از قبل هم تندتر می‌زد.

در تمام این مدت، الستور داشت از خشم می‌ترکید. از دست خواهرش، از دست این آدم‌خوارها، از دست همه‌ی اهریمن‌هایی که دور آن‌ها را گرفته بودند. چشم‌گندیده را اول روی تل هیزم بردند. او نفس‌نفس می‌زد و شیون می‌کرد و ذهن پسر را طوفانی از ترس و نقشه‌های نیمه‌کاره فرا گرفت. اهریمن‌هایی که برای تماشا آمده بودند در برابر این منظره ساکت بودند.

حتی یک هم‌نوایی پرهیجان از تماشاگران برنمی‌خاست؟ حتی زمزمه‌ای از سر لذت بردن از دیدن این منظره در کار نبود؟ نمی‌شد تحمل کرد!

پسر دهانش را باز کرد: «معذرت می...» اما الستور دیگر صبرش به ‌سر آمد. صدایش از گلوی پسر مانند صدای انفجار بلند شد: «هان، ‌ای رعایای ناسپاس موش‌خوار فروغلتیده در بلاهت!»

وقتی میدان نیمه‌شب کاملاً در سکوت فرو رفت، رضایت او را در بر گرفت. آدم‌خوارها، غول، نعره‌زن‌ها همه به‌سمت پسر چرخیدند.

فهرست مطالب کتاب

دسامبر 1690 - شهر ساوت‌پورت - مهاجرنشین پلیموث
1: توافق اهریمنی
2: زیستگاه اهریمن‌ها
3: قلمروی برج‌های سیاه
4: خون‌آشام روی تل هیزم
5: خطر غریبه
6: مشقت و دردسر
7: بدریخت و فرومایه
8: بازار بی‌حزن
9: وزغک و خیانت
10: حکیم
11: رفیق یا اهریمن
12: مکانی فراموش‌شده
13: استخوان آوازخوان
14: دختر ماه
15: گریمهولد
16: همان زاکاریا لیوینگستون که زنده نیست
17: لقمه‌های ریز
18: ضیافت اهریمنان
19: حضور ملوکانه
20: در کام تاریکی
21: صحنه‌ی تقدیر
22: همه‌ی حقیقت
23: سلکی‌های فاضلاب
24: برج بی‌بازگشت
25: تجدید دیدار ازدست‌رفته
26: خاطرات گمشده در زمان
27: طلسم‌های شکسته
28: اهریمن‌های ردهود
29: بازگشت به خانه
30: از مادربزرگ‌ها و شیاطین
31: هوس‌های خطرناک و کنجکاوی سهل‌انگارانه
32: پر کلاغ
33: درون جنگل
34: شرف خاندان ردینگ
35: نام حقیقی
36: نه اینجا، نه آنجا
37: برادرها و خواهرها
38: آینه، آین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک: اهریمن در مغاک
نویسنده
مترجمعلی مصلح حیدرزاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-622-274055-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
53200 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک

اعظم پورمقدسی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عالی
این کتاب واقعا جالب بود منکه خوشم اومد☺☺
این کتاب درباره‌ی دنیای زیرین جالب بود.
من اونجا بهتم برد که اینا از انسان‌ها درست شدند جالب بود من پیشنهاد میکنم بخونینی 👍
من پیشنهاد میکنم برین کتاب ترسان رو ببینید
بدرود
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۲/۷/۲۰
مطمئناً که مثل قسمت قبل این داستان این کتاب هم بسیار بسیار هیجان انگیز و جذاب بود بود چنانکه من خودم رو توی بطن داستان می‌دیدم
و مطمئنم اگر داستان دیگر از این نویسنده ببینم حتماً خواهم خواند با تشکر
zeinab ghanbaryian
۱۴۰۲/۹/۱۰
واای باورم نمیشه چه داستان قشنگی بود. نشون میده با ترسها باید مبارزه کرد.
آروین امینی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
بهترین بهترین هاست نخرید قول میدم پشیمون میشید و حسرتشو می‌خورید
ESLAPY
۱۴۰۱/۸/۶
خوب و عالی بود.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک

برای دریافت کتاب آخرین نوادگان ردینگ 2: اهریمن در مغاک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.