معرفی و دانلود کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی

عکس جلد کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی
قیمت:
37600 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی

شاهکاری خواندنی از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، ایمی کافمن. در کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی با سرگذشت غریبِ خواهر و برادری کم‌سن‌وسال همراه خواهید شد که طی فرایندی عجیب و جادویی، وارد جهانی اساطیری می‌شوند... لازم به ذکر است که اثر پیش رو، نخستین مجلد از سه‌گانه‌ای مشهور با عنوان نبرد «آتش و یخ» به شمار می‌رود. اگرچه کتاب حاضر را می‌توان به طور مستقل و بی‌توجه به سایر عناوینِ مجموعه‌ی نامبرده نیز، مطالعه کرد.

درباره کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی

آندرس و رینا، دو قهرمان کوچک کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی (Elementals: Ice Wolves)، با یکدیگر خواهر و برادرند. این دو از ابتدای زندگی جز همدیگر کسی را نداشته‌اند. دنیای آندرس و رینا دنیایی کوچک و آکنده از خشونت است. با این حال، عشقی که ایشان نسبت به هم دارند، کمکشان می‌کند تا بتوانند در این جهان بدکردار و بی‌رحم دوام بیاورند. ماجراهای نفسگیرِ زندگی این دو خواهر و برادر دوست‌داشتنی، هنگامی آغاز می‌شود که طی حادثه‌ای غریب، پی به قدرت‌هایی جادویی در خود می‌برند. حادثه‌ای که یکی از ایشان، یعنی آندرس، را به گرگی درنده بدل می‌سازد، و دیگری را، اسیر دست اژدهایانی مهیب می‌کند...

از اینجا به بعد نسبت خونیِ میان آندرس و رینا به دست فراموشی سپرده می‌شود. در سرزمین جادویی‌ای که این دو به آن انتقال یافته‌اند (سرزمینی اساطیری که نامِ «والن» را بر خود دارد) هیچ دوستی و نسبتی میان گرگ‌ها و دیگر موجودات وجود ندارد. به واقع برعکس، هرآنچه میان گرگ‌ها و دیگران، از جمله آدمیان و اژدهایان دیده می‌شود، تنها دشمنی است و بس. با این حال، آندرس، حتی در کسوت یک گرگ جوان، نمی‌تواند به رینا به چشم یک دشمن نگاه کند. او در وجود رینا محبتی مرموز را احساس می‌کند که شبیهش را نه فقط در هیچ انسان یا اژدها یا هر موجود دیگری، بلکه حتی در همنوعان خود، یعنی گرگ‌ها نیز، نمی‌یابد. بنابراین، اصلاً عجیب نیست که بعد از به دردسر افتادن رینا، آندرس با خود عهد می‌بندد که او را از مهلکه نجات دهد. برای این کار اما لازم است که ابتدا به سختی آموزش دیده و ورزیده شود. پس این‌گونه است که وارد مدرسه‌ی «الفار» که مخصوص تربیت گرگ‌های جوان است می‌شود...

رمان نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی نخستین مجلد از سه‌گانه‌ی نبرد آتش و یخ است. اثر مذکور نخستین بار در سال 2018 روانه‌ی بازار کتاب شد و به سرعت نام نویسنده‌ی خود، ایمی کافمن، را بر سر زبان‌ها انداخت.

روایت پرکشش، شخصیت‌پردازی درخشان و پرداختن به مسائل فلسفی‌ای از قبیل چیستی هویت، از جمله عواملی‌اند که سبب محبوبیت کتاب آتش و یخ: گرگ‌های یخی نزد مخاطبین خاص و عام شده‌اند.

کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی به قلم علی مصلح حیدرزاده به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات پرتقال در دسترس کتاب‌خوانانِ نوجوانِ ایرانی قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی

- در کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی به ماجراجویی‌ای نفسگیر و هیجان‌انگیز خواهید رفت که در آن با شخصیت‌هایی جذاب و دنیایی غنی و پرماجرا آشنا می‌شوید. (Shannon Messenger, New York Times bestselling author)

- کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی، نوشته‌ی ایمی کافمن، داستانی با موجوداتی اساطیری و قهرمانانی دوست‌داشتنی و جذاب است؛ اثری خواندنی که به محض آغاز مطالعه‌اش، وسوسه می‌شوید که تا انتها ماجراهای روایت‌شده در آن را دنبال کنید. (Marie Lu)

- اژدهایان! گرگ‌ها! نبردهای بزرگ و حماسی!... نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی کتابی مملو از ماجراهای نفسگیر است. (Margaret Peterson Haddix)

- بی‌نظیر و سحرانگیز! به سیاحتی هیجان‌انگیز و دلربا و خارق‌العاده شبیه است. (Gregory Funaro)

- ایمی کافمن با نثر زیبا و فضاسازی بی‌عیب و نقص خود در کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی، یک جهان فانتزی بی‌بدیل و منحصر به فرد را خلق نموده است. این اثر، در یک کلام، داستانی به شدت جذاب و پرجنب‌وجوش است. (Claire Legrand, acclaimed author of Foxheart)

کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی مناسب چه کسانی است؟

رمان نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی، نوشته‌ی ایمی کافمن، بیش از همه مورد پسند مخاطبینِ نوجوانِ دوست‌دارِ جهان‌های فانتزی قرار خواهد گرفت.

با ایمی کافمن بیشتر آشنا شویم

ایمی کافمن (Amie Kaufman) خالقِ مشهور و نام‌آشنای داستان‌های علمی و تخیلی و از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است. آثار او، خصوصاً سه‌گانه‌ی «آتش و یخ» از سوی اغلب منتقدان به عنوان نمونه‌هایی درخشان از ژانر فانتزی ستوده شده‌اند.

از میان کتاب‌های ایمی کافمن می‌توان از عناوینی چون «آتش و یخ: گرگ‌های یخی»، «آروارا برمی‌خیزد» و «آروارا می‌سوزاند» یاد نمود.

از میان افتخارات وی نیز، می‌توان به توفیقش در کسب جایزه‌ی Audie for Multi-voiced Performance و نامزدی‌اش در بخش جایزه‌ی «بهترین کتاب فانتزی و علمی - تخیلی گودریدز» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی می‌خوانیم

دم اژدها تاب برداشت و به سمت او آمد، به دنده‌هایش برخورد کرد و او را به عقب پرتاب کرد. درد در بدنش موج برداشت و نمی‌دانست گرما که قطعاً از اژدها می‌آمد داشت او را می‌سوزاند یا فقط به او ضربه زده بود. فقط می‌دانست که یک اژدها درست بالای سرش بود و با صدای بلند نعره می‌زد و خود صدا شبیه یک موجود زنده بود.

او با درماندگی چهاردست‌و‌پا از سکو پایین رفت و به پشت زمین خورد و در همان لحظه دم دراز اژدها که شبیه مار بود، پایه‌های سکو را خرد کرد و آن را به تلی از چوب شکسته تبدیل کرد.

آندرس تخته‌ای را که روی بدنش افتاده بود، گرفت و سعی کرد آن را از روی خود کنار بزند. درحالی‌که نفس‌نفس می‌زد، نشست و درد در طول دنده‌هایش دوید. سیگرید، فیرستالف، گیج کنار او افتاده بود و از زخم روی پیشانی‌اش خون می‌آمد.

دم اژدها دوباره در هوا پیچید و او جاخالی داد و روی دست و پاهایش چرخید. این دیگر از کجا آمده بود؟ چه بلایی سر رینا آمده؟

این خودِ رینا بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی
نویسنده
مترجمعلی مصلح حیدرزاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-600-462-671-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
37600 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی

برای دریافت کتاب نبرد آتش و یخ: گرگ‌های یخی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.