معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی

عکس جلد کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی

نویسندگان کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی کوشیده‌اند در این کتاب به شرح کامل و گزینش‌شده‌ای از باید و نبایدهای اجتماعی و آداب معاشرت بپردازند. این کتاب، با نکات روان و گزیده‌ای که درباره‌ی مسائل مختلف می‌گوید، راهنمای خوبی است برای آن که رفتار بهتر و شایسته‌تری در مکان‌های عمومی داشته باشیم.

درباره‌ی کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی

تا به حال برایتان پیش آمده که ندانید در یک موقعیت خاص باید چه کار کنید؟ یا وقتی با فروشنده صحبت می‌کنید، چطور باید از او درخواست کنید؟ گاهی فراموش می‌کنیم که در هرجا و یا با هرکس چطور باید رفتار کنیم. گاهی نمی‌دانیم چطور منظورمان را برسانیم و سردرگم می‌شویم. گاهی نیت‌مان خوب است اما به اشتباه دچار درگیری و مشکلات می‌شویم. کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی (Emily Post's Etiquette) راهنمایی کلی برای بیرون‌رفت از این شرایط و پیدا کردن ارتباطات درست است.

چهار نویسنده‌ی این اثر، پگی پست (Peggy Post)، لیزی پست (Lizzie Post)، آنا پست (Anna Post)،و دانیل پست سنینگ (Daniel Post Senning)، با ارائه‌ی نکات کوتاهی از هر مکان یا فرد، اطلاعات گزیده و جامعی برای برخورد صحیح و به دور از تعارض پیشنهاد می‌دهد تا اولاً تنش‌ها و سوتفاهم‌های ناخواسته به حداقل برسند و ثانیاً خواسته اصلی طرفین بدون درگیری و فوت وقت انجام شود. این کتاب توسط انتشارات آسمان نیلگون و ترجمه‌ی روان و ساده‌ی مریم تقدیسی به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت

هدف کلی مجموعه‌کتاب‌های آداب معاشرت، بهبود روابط اجتماعی و آداب معاشرت است که در هر جلد به‌ تفضیل و بادقت درباره‌ی مسائل گوناگونی مانند آداب برخورد با افراد دارای معلولیت، آداب رفتار در مکان‌های عمومی، آداب مهمانی دادن و حتی راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها سخن گفته است.

کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کسانی که علاقه دارند ارتباطات‌شان را با فروشندگان بهبود دهند و افرادی که مایلند آداب اجتماعی را در مکان‌های عمومی رعایت کنند، پیشنهاد می‌شود.

با پگی پست بیشتر آشنا شویم

پگی پست نویسنده آمریکایی و مشاور آداب معاشرت است. در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا لیسانس علوم آموزشی گرفته و بعد از آن به ترتیب در سمت‌های مهماندار هواپیمای بین‌المللی، معلم زبان انگلیسی و تاریخ و سپس مدیریت، مشاوره و فروش مشغول شد. تجربه او در چندین سمت و فعالیت در بخش‌های گوناگون باعث شد به نوشتن کتاب‌هایی برای بهبود روابط اجتماعی ترغیب شود. امروزه بیش از دوازده جلد کتاب تحریر کرده که بعضی از آن‌‍‌ها گاهی تا هفده‌بار ویرایش شدند.

او به عنوان یکی از نویسندگان این مجموعه، در آخرین ویرایش کتابش، راهنمایی‌هایی دقیق و جزئی از آداب لباس پوشیدن و رفتارهای اجتماعی مثل ایمیل زدن و ارتباط سالم با شریک عاطفی اضافه کرده است. پگی پست در مصاحبه‌ای توضیح داده است که بحث درباره آدم‌های بی‌ادب یا باادب او را به نگارش این مجموعه واداشته است.

در بخشی از کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی می‌خوانیم

اگر از مدل یا رنگ مویتان راضی نیستید فوراً آرایشگر یا سالن را باخبر کنید، شاید بتواند روز بعد آن را درست کند (برای ترمیم نباید پولی پرداخت کنید). مشکل بزرگ‌تر زمانی ایجاد می‌شود که شما تصمیم می‌گیرید آرایشگرتان را یا در همان سالن یا در سالن دیگری عوض کنید (به خصوص آرایشگری را که مدت‌هاست به او مراجعه می‌کنید). ابتدا هشداری منصفانه به او بدهید: مدل یا رنگی را که به دنبال آن هستید به او بگویید و فرصت بدهید تا کارش را انجام دهد. در صورت امکان، عکسی از مدل مورد علاقه‌ی خود به او بدهید تا بتوانید نتیجه را با آن مقایسه کنید. اگر این کار هم مؤثر واقع نشد وقت آن رسیده که آرایشگرتان را عوض کنید.

می‌توانید دیگر به آن آرایشگاه نروید، ولی اکثر آرایشگرها دوست دارند بدانند چرا مشتری دیگر به آن‌ها مراجعه نمی‌کند. شاید برای شما سخت باشد ولی دانستن دلیل برای آن‌ها ارزشمند است، چون وقتی نمی‌دانند مشکل کجاست نمی‌توانند آن را حل کنند. رمز کار این است که مؤدب و روراست باشید: «امیدوار بودم بتوانیم با هم روی این مدل جدید کار کنیم، ولی راستش را بخواهید فکر می‌کنم به آرایشگر جدیدی نیاز دارم.» گاهی این شرایط شماست که تغییر کرده و شرط انصاف این است که او را هم در جریان قرار دهید: «دلم می‌خواست باز هم شما موی مرا کوتاه کنید ولی بودجه‌ی من کاهش یافته است.» به خاطر خدماتی که در گذشته برایتان انجام داده از او تشکر کنید و در صورتی که واقعاً مسئله‌ی بودجه در میان است، دوستان دیگرتان را به او ارجاع بدهید.

فهرست مطالب کتاب

رفتار در محیط‌های عمومی
خریدِ هوشمندانه
مشکلاتی که در رابطه با فروشندگان ایجاد می‌شود
فروشگاه‌های لباس
داروخانه
آرایشگاه‌
چشمه‌های آب گرم
قطع رابطه با آرایشگر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-7575-44-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی

برای دریافت کتاب آداب معاشرت: آداب کلی برخورد با فروشنده‌ها و صندوقدارها و رفتار در محیط‌های عمومی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.