معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2

عکس جلد کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2

کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2 یکی از کتاب‌های مجموعه آداب اجتماعی امیلی پست است که پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ آن را تألیف کرده‌اند. خانواده‌ی پُست در دومین جلد از این اثر دو جلدی شما را با آداب مراسم‌ها و سالگردهای مهم آشنا می‌کنند و تلاش می‌کنند تا خاطره‌ای ماندگار از یک جشن در ذهن شرکت‌کنندگان ثبت شود.

درباره‌ی کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2

سالگردها، جشن‌ها و مناسبت‌های مختلف هر کدام شایسته برگزاری یک مهمانی بزرگ یا کوچک هستند. اما این مراسم‌های مهم، آدابی دارند که رعایت آن‌ها به شکوه و زیبایی آن مراسم می‌افزاید.

پگی پست (Peggy Post) با همراهی آنا پست (Anna Post)، دانیل پست سنینگ (Daniel Post Senning) و لیزی پست (Lizzie Post) با نوشتن جلد دوم کتاب انواع مهمانی و آداب آن، در این تشریفات کنار شما خواهند بود تا همه چیز به بهترین شکل برگزار شود و خاطره‌ی خوبی از یک مهمانی در ذهن شرکت‌کنندگان باقی بماند.

کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2 از مجموعه کتاب‌های برگرفته شده از کتاب آداب اجتماعی امیلی پست (Emily Post’s etiquette)، نوشته نویسنده معروف آمریکایی است. فرزندان و نوادگان امیلی پست، اصول مراودات اجتماعی گذشتگان را به زبان امروزی تبدیل کرده‌اند تا در زندگی مدرن راهگشا و سودمند واقع شوند. این کتاب‌ها با عنوان آداب دنیای جدید، مورد استقبال خوانندگان قرار گرفتند.

کتاب حاضر ترجمه‌ی بخشی از کتاب آداب اجتماعی امیلی پست است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با آداب ضروری برای یک جشن مهم آشنا شوید و با رعایت اصول برگزاری جشن و پایکوبی و پذیرایی مناسب، فضایی را فراهم کنید که مهمانان تا پایان مراسم احساس خوشایندی داشته باشند.

خواندن کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر برای برپایی یک مهمانی به دنبال تشریفاتی اصولی و به‌ قاعده هستید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد.

در بخشی از کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2 می‌خوانیم

جشن‌های بازنشستگی که شرکت‌ها برگزار می‌کنند می‌توانند از ناهار خوردن گروهی کوچک در یک رستوران خوب تا یک مهمانی مفصل به همراه نطق نمایش متفاوت باشند. ماهیت مهمانی به مقام فرد بازنشسته و نوع شرکت بستگی دارد. در هر صورت، همیشه بهتر است همسر و فرزندان فرد بازنشسته هم دعوت شوند.

علاوه بر مهمانی شرکت، دوستان و خانواده‌ی فرد هم می‌توانند به مناسبت بازنشستگی او مهمانی بدهند. در این موارد، معمولاً دوستان بازنشسته‌ی او را هم دعوت می‌کنند. و از آن جا که عمری تجربه‌ی کاری را در کنار هم پشت سر گذاشته‌اند، دوستان می‌توانند به افتخار او نطق کنند.

در مورد کسی که در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف کار کرده است می‌توانید مهمانی بزرگ‌تری با شرکت همکاران نزدیک و سابق او برگزار کنید. برنامه‌ی چنین مهمانی‌هایی می‌تواند تا جایی که می‌خواهید بزرگ و باشکوه باشد. در نوع متداول آن، معمولاً گروهی از همکاران بازنشسته فهرست مهمانان را تنظیم می‌کنند، محل مهمانی را انتخاب می‌کنند و در صورت لزوم کارهای مهمانی را به شرکت‌های تدارکات می‌سپارند.

مهمانان در طول مهمانی به افتخار فرد بازنشسته نطق می‌کنند و در مهمانی‌ای که شرکت مسئول برگزاری آن است معمولاً رئیس به فرد مورد نظر هدیه می‌دهد. در این مهمانی‌ها، به ندرت هدیه می‌آورند ولی مهمانان با هم یا به تنهایی کارت‌هایی را به فرد مورد نظر می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

جشن تولد برای بزرگ‌سالان
نوع دعوت
جشن شانزده‌سالگی
دوازده سنگ تولد
نوع دعوت
جشن تولد پانزده‌سالگی
هدایایی برای مناسبت‌های خاص
مهمانی به مناسبت اتمام تحصیلات دبیرستان
فارغ‌التحصیلی
دعوت‌نامه و اعلامیه
مهمانی‌های فارغ‌التحصیلی
مهمانی‌های شب فارغ‌التحصیلی
مهمانی‌های سالگرد
ارکان سنتی
نوع دعوت
هدایای سالگرد
جدید پیمان زناشویی
جشن بازنشستگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-600-7575-79-6
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2

نسترن
۱۴۰۱/۶/۳۱
کتاب با فرهنگ ما کمی سازگار نیست اما در عین حال ظرافت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که به دید ما کمک می‌کند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2

برای دریافت کتاب آداب معاشرت: انواع مهمانی و آداب آن 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.