معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2)

عکس جلد کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2)
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2)

کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2) نوشته‌ی پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ، مجموعه‌ای از مهم‌ترین نکات در خصوص خوردن انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را ارائه و به شما در جهت داشتن رفتار بهتر و شایسته‌تر کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2)

در حال حاضر، بسیاری از قرارهای دوستانه یا رسمی، به صرف نهار یا شام برگزار می‌شوند. بنابراین برای آن‌که بتوانیم در یک مراسم، بهترین نسخه‌ی خود را ارائه کنیم، لازم است با آداب خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها آشنا شویم.

کتاب «آداب دنیای جدید»، نسخه‌ی به‌روزشده‌ی مجموعه‌ی آداب اجتماعی امیلی پست (Emily Post’s etiquette) است که راهنمایی جامع برای یادگیری آداب و رسوم شمرده می‌شود. هر بخش از این کتاب به طور خاص به یکی از موضوعات آداب معاشرت می‌پردازد. آداب حضور در محل کار، گفتگوهای سیاسی، تفریح و ورزش، نمونه‌هایی از این موضوعات هستند. کتاب حاضر، پیرامون آداب خوردن و آشامیدن در مجالس گردآوری شده‌ است و در کمترین زمان ممکن مفیدترین اطلاعات را در اختیار شما می‌گذارند. کتابی که پیش روی شماست نیز از کتاب آداب دنیای جدید انتخاب شده و مهم‌ترین نکات درباره‌ی صرف خوراکی و نوشیدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2) با آداب خوردن انواع خوراک‌ها مانند مرغ، گوشت و ماهی، اسپاگتی، ساندویچ و سوپ آشنا می‌شویم. نحوه‌ی صرف چای نیز از دیگر عناوینی است که در این کتاب به آن پرداخته شده‌ است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت

هدف کلی مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت، بهبود روابط اجتماعی و آداب معاشرت است. در این مجموعه می‌توانید موضوعات مختلفی از آداب اجتماعی را به تفصیل مورد مطالعه قرار دهید. آثار این مجموعه شامل مواردی مانند: آداب برخورد با افراد دارای معلولیت، آداب رفتار در مکان‌های عمومی، آداب مهمانی دادن و حتی راهنمای خوردن غذاها، نوشیدنی‌ها و... می‌شوند.

کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2) مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید با آداب خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها در مجالس و مهمانی‌ها آشنا شوید، مطالعه‌ی این کتاب به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2) می‌خوانیم

سوپ پیاز فرانسوی: خوردن این سوپ کمی دشوار است و باید نکاتی را در مورد آن رعایت کنید. علت دشوار بودن آن این است که روی آن نان و پنیر آب‌شده قرار می‌گیرد (که شاید پنیر از کاسه به سمت دهان کشیده شود). برای اینکه به سوپ دسترسی پیدا کنید کمی از پنیر را با قاشق بردارید و بچرخانید تا توده‌ی کوچکی تشکیل شود. سپس توده را به کمک لبه‌ی قاشق به سمت لبه‌ی کاسه هل بدهید و رشته‌ی پنیر را ببُرید؛ یا می‌توانید برای بریدن آن از کارد استفاده کنید. با استفاده از قاشق و در صورت لزوم کارد، نان را (که کروتون نام دارد) ببُرید و بخورید. ابتدا نان و پنیر را بخورید و سپس از سوپ لذت ببرید. اگر رشته‌ی پنیر از دهانتان بیرون ماند آن را گاز بزنید تا از قاشق در کاسه بیفتد.

چای دم‌کرده: یا میزبان چای را در فنجان‌ها می‌ریزد و به مهمانان می‌دهد یا قوری دست به دست می‌گردد و مهمانان برای خودشان چای می‌ریزند. چای غلیظ را با آب جوشی که از قوری دیگری می‌ریزند رقیق می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

ماهی
میوه
اردوور
لیمو
گوشت
روغن‌زیتون
زیتون
اسپاگتی و سایر غذاهای رشته‌ای بلند
مرغ و خروس
سالاد
ساندویچ، غذاهای پیچیده در نان
شیش کباب
سوپ
چای

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2)
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-622-6463-17-1
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2)

برای دریافت کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (2) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.