معرفی و دانلود کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی

عکس جلد کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی

گروهی از پزشکان و دانشجویان مرکز پژوهش‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی به گردآوری اطلاعت خود در باب ارائه‌ها و کنفرانس‌های علمی پرداخته‌اند.

درباره کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی

کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌ی علمی را دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف توسعه‌ی تفکر تألیف کرده‌اند. پنج فصل این کتاب با عناوینی همچون عناصر ارائه‌ی موفق، مهارت‌های ارتباطی مؤثر در یک ارائه‌ی موفق، اصول ساخت اسلاید و پوستر، آماده شدن برای کنگره و برقراری ارتباط در مجامع علمی از آغاز راه یک ارائه‌ی علمی تا پایان آن همراه شما خواهد بود.

چگونه در یک کنفررانس یا کنگره علمی با مخاطب خود ارتباط برقرار کنیم؟ چطور می‌توان توجه مخاطب را به مطالب ارائه‌شده جلب کنیم؟ اجرای هنرمندانه چیست و چگونه در انجام آن موفق باشیم؟ ظاهر و حرکات بدن ما تا چه میزان در کیفیت ارائه‌ی ما مؤثر است؟ پاسخ تمام این سؤالات را می‌توانید در کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌ی علمی بیابید؛ علاوه بر این‌ها در این کتاب به مسائلی همچون اصول اساسی ساخت اسلاید و پوستر، شیوه‌‌ی صحیح نگارش و همچنین نرم‌افزارهای مختلف ساخت اسلاید و پوستر نیز پرداخته می‌شود.

کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر را به تمام افراد علاقه‌مند به ارائه‌های علمی توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی می‌خوانیم

ارائه‌کننده‌ای که دارای حالات چهره‌ای بیش‌ازحد خسته، آشفته و یا بی‌تفاوت است، از قابلیت لازم برای انتقال حداکثری مطالب به مخاطبان خود برخوردار نخواهد بود. یک چهره‌ی شاداب، آراسته و در برخی اوقات همراه با یک لبخند می‌تواند جلب‌کننده‌ی توجه و سازنده‌ی اعتماد اولیه‌ای باشد که شما به‌عنوان ارائه‌کننده به آن نیاز دارید.

برخی از ارائه‌کنندگان ممکن است به‌علت اضطراب موجود در هنگام ارائه، حالت چهره‌ای ترسیده یا آشفته داشته باشند که البته امر نامعمولی نیست. در این موارد پیشنهاد می‌شود که فرد ارائه‌کننده پیش از انجام ارائه از تسلط لازم بر محتوا برخوردار شده و درصورت امکان نیز پیش از جلسه شرایط ارائه را شبیه‌سازی کند. تمرین مستمر همیشه می‌تواند بر کاهش اضطراب افراد تأثیرگذار باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: عناصر ارائه موفق
فصل 2: مهارت‌های ارتباطی مؤثر در یک ارائه
فصل 3: اصول ساخت اسلاید و پوستر
فصل 4: آماده‌شدن برای کنگره
فصل 5: برقراری ارتباط در مجامع علمی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-238-303-7
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب‌های علوم پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی

برای دریافت کتاب آشنایی با مهارت‌های یک ارائه‌‌ی علمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.