معرفی و دانلود رایگان کتاب آقای خیلی پیر با بال های خیلی بزرگ

عکس جلد کتاب آقای خیلی پیر با بال های خیلی بزرگ
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آقای خیلی پیر با بال های خیلی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آقای خیلی پیر با بال های خیلی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آقای خیلی پیر با بال های خیلی بزرگ

این کتاب مجموعه ایست از داستان های کوتاه منتشر شده از گابریل گارسیا مارکز

گابریل خوزه گارسیا مارکِز رمان‌نویس، نویسنده، روزنامه‌نگار، ناشر و فعال سیاسی کلمبیایی بود. او بین مردم کشورهای آمریکای لاتین با نام گابو یا گابیتو (برای تحبیب) مشهور بود و پس از درگیری با رییس دولت کلمبیا و تحت تعقیب قرار گرفتنش در مکزیک زندگی می‌کرد. مارکز برنده جایزه نوبل ادبیات در سال ۱۹۸۲ را بیش از سایر آثارش به خاطر رمان صد سال تنهایی چاپ ۱۹۶۷ می‌شناسند که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است.

از آثار مارکز به خاطر نثر غنی آن در منتقل کردن تخیلات سرشار نویسنده به خواننده ستایش شده است. اما برخی از منتقدان، آثار او را اغراقی آگاهانه و توسل به افسانه و مارواء طبیعت برای گریز از ناآرامی و خشونت‌های جاری در کلمبیای آن دوران می‌دانند.

ناآرامی و خشونت‌های سیاسی، خانواده به عنوان یک عنصر وحدت بخش، ترکیب آن با شور مذهبی و باور به فراطبیعت روی هم رفته سبک ادبی شاخص مارکز را به هم بافته‌اند.

فهرست مطالب کتاب

دگرگونی اوا به گربهاش
ظهر سه شنبه
چشم های سگیِ آبی
زنی که راس ساعت شش میآمد
نابو، پسرک سیاهی که منتظر فرشته ماند
یک روز بعد از شنبه
دریای دوران گم شده
مراسم خاکسپاری مامان بزرگ
عصرعالی بالتازار
بالاکامن نیک و فروشنده خارقالعاده
آقایی خیلی پیر با بالهایی خیلی بزرگ
پایداری در عشق تا پای مرگ
داستان غم انگیز و باور نکردنی ارندیرای ساده و مامان بزرگ
تو این آبادی دزدی نیست
قشنگترین مغروق دنیا
رهایی سوم
فطعه دیگری از مرگ
رنجهای سه خوابگرد
یکی گل های رز را به هم می ریزد
شب لک لکها
در یکی از این روزها
رزهای مصنوعی
آخرین سفر کشتی اشباح
گفتوگو با آینه
بیوه مونتییل
تک گویی ایزابل در باران ماکوندو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آقای خیلی پیر با بال های خیلی بزرگ
نویسنده
مترجمعلی اصغر راشدان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات230
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب آقای خیلی پیر با بال های خیلی بزرگ

رامین رحمانپور
۱۳۹۴/۱۰/۲
باید با ذره بین بخونیم'؟؟؟؟؟!!! چرا با این فونت بسیار ریز؟؟عشق سالهای وبا چند اشتباه تایپی داشت اما تایپ و گرافیکش, خیلی عالی و زیبا بود.
کتابراه: کاربر گرامی لطفا از قابلیت بزرگنمایی در سیستم‌های اندرویدی استفاده نمایید.
Mohammad Bagheri
۱۴۰۲/۱۱/۸
عادت ندارم از کار ترجمه ایراد بگیرم چون معتقدم یک ترجمه درست هنره و از عهده هرکسی که زبانی رو بلده ساخته نیست، اما در این مورد خاص متاسفانه ترجمه اثر و ویراستاری ان به حدی بد بود که به هیچ عنوان در حد و اندازه آثار مارکز نبود، مطالعه کتاب رو هم به دلیل نویسنده ان نیمه کاره رها نکردم.
زهره شکیب
۱۴۰۲/۶/۲۱
اثرات پر معنا و جذاب گارسیا برکسی پوشیده نیست. داستان‌های زیبا و جذاب گارسیا انسان را به خود میخ کوب می‌کند و تا تمام نشده اون را ترک نمیکنی، ولی متاسفانه اندازه فونت خیلی ریز هست و این باعث خستگی چشم می‌شود. ممنون از اینکه این کتاب جذاب را در کتابراه گذاشتید و ممنون از راه اندازی این اپلیکیشن
نجمه کریمی
۱۴۰۲/۴/۲۷
کتابی بود که منو شگفت زده کرد بخاطر ارایه‌های رنگارنگی که استفاده کرده بود و تشبیه‌هایی که بکار برده بود برای انشا نوشتن مناسبه چون با خوندنش ذهن باز میشه و ادم میتونه تشبیه‌هایی زیبایی بسازه به دانش اموزای متوسطه‌های دوم توصیه میکنم مطالعش کنن و این که درسته گاهی پیچیده میشه ولی میشه درک کرد مطلبو
شراره تاجمیرریاحی
۱۴۰۰/۵/۶
گابریل گارسیا مارکز استاد سبک رئالیسم جادویی ست. آثار این نویسنده به یقین تکرار نشدنی ست. مارکز در آثارش با آفرینش دنیایی جادویی به شیوه‌ی نمادین از اوضاع سیاسی اجتماعی جهان خود سخن می‌گوید. خواندن این کتاب را به همه پیشنهاد می‌کنم
Abbas Yazdi Nezhad
۱۳۹۸/۸/۷
سلام من اولین داستانشو دارم میخونم اما احساس میکنم ترجمه گنگ، دارای غلط و جمله بندی نادرسته و با اینکه مارکز قلم قوی‌ای داره اما نتونستم ارتباط برقرار کنم.. لطفا ترجمه رو بررسی کنید
امیرحسین نجفی
۱۴۰۱/۱۲/۴
کتاب جالبی بود ولی فقط مشکلش این بود که ریز نوشته شده بود ولی در کل خوب بود، گابریل گارسیا مارکز یک نویسنده بسیار خوبی است و آثار زیادی هم دارد همچون عشق در سال‌های وبا صدسال تنهایی
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۶/۱۹
کتاب خوبی است و هنوز در حال مطالعه آن هستم به نظرم گاها غلط‌های املایی و جمله بندی نامناسبی دارد که قابل چشم پوشی نیس و برای کسانی که به داستان‌های تخیلی و کوتاه علاقه دارند مناسب میباشد
hooman nozhat
۱۴۰۱/۶/۶
البته وقتی نام گابریل گارسیا مارکز، بعنوان نویسنده یک رمان بر روی جلد یک کتاب می‌درخشد، ناخودآگاه انتظارات و توقع مخاطب را بناگاه بالا میبرد. توقعی که در این رمان چندان برآورده نمی‌شود.
مهری رازقی
۱۳۹۵/۵/۱
فقط خواهش میکنم کتابهایی که فونتش ریزه نذارید با گوشی واقعا سخته خوندنش
ناهید
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
خیلی به سبک رئالیسم جادویی علاقه دارم
و تقریبا همه آثار مارکز رو خوندم
داستانهای این مجموعه عالین و من داستان غم انگیز ارندیرای ساده و مامان بزرگ رو خیلی دوست داشتم😓😢
asad f
۱۳۹۵/۱۱/۲۶
این کتاب مجموعه‌ای است از داستان‌های کوتاه و نیمه کوتاهی از گابریل گارسیا مارکز. بخوانید ضرر نمیکنید.
یونس دارا
۱۴۰۲/۱۱/۲
مگه میشه مارکز رو دوست نداشت. درسته که شهرتش برای رمان‌های بلند هست اما در داستان کوتاه و مجموعه هم قویه و اگر با سبک نوشتارش آشنا باشید لذت می‌برید.
سپیده ش
۱۳۹۹/۶/۱
متن خیلی بد ترجمه شده و غلط تایپی فراوان داره، در حدی که بیش از یک صفحه رو آدم دلش نمیخواد که بخونه
نیوشا بدرخانی
۱۳۹۷/۳/۳۱
داستان قشنگ نخوندید که به اینا میگید عالی... واقعا هیچ معنا و مفهومی نداشت داستان‌اش.... رمان فرانکنشتاین رو بخونید تا ببینید داستان واقعی یعنی چی..
مشاهده همه نظرات 107

راهنمای مطالعه کتاب آقای خیلی پیر با بال های خیلی بزرگ

برای دریافت کتاب آقای خیلی پیر با بال های خیلی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.