معرفی و دانلود کتاب آموزش JQuery برای موبایل: برنامه نویسی موبایل را با جی کوئری انجام دهید

برای دانلود قانونی کتاب آموزش JQuery برای موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش JQuery برای موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش JQuery برای موبایل: برنامه نویسی موبایل را با جی کوئری انجام دهید

کتاب آموزش JQuery برای موبایل، نوشته‌ی حمیدرضا قنبری، سجاد محمد زاده و پریناز مهرپرور، منبعی آموزشی و پروژه‌محور است که به شما کمک می‌کند کاربرد و قابلیت‌های این فریم ورک معروف را در ایجاد اپلیکیشن‌های وب موبایل یاد بگیرید.

درباره‌ی کتاب JQuery برای موبایل

جی‌کوئری موبایل یک فریم‌ورک ایجاد اپلیکیشن‌های وب است که روی تمام گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها کار می‌کند. فریم‌ورک‌ها در حقیقت نرم‌افزارهایی هستند که به مدد مجموعه‌ای دستور‌العمل یا یک زبان برنامه‌نویسی، ساختاری تازه ایجاد می‌کنند که استفاده از آن با سهولت بیشتری همراه است. هدف از فریم‌ورک‌ها این است که کمک کنند از یک نرم‌افزار به شکل راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر استفاده شود.

جی‌کوئری موبایل یک نوع تازه از کتابخانه‌های جاوا اسکریپت محسوب می‌شود که با قدرت به پیمایش اسناد HTML می‌پردازد و برای تغییر در شیوه‌ی اسکریپت‌نویسی جاوا اسکریپت طراحی شده است. در کتاب آموزش JQuery برای موبایل، کلیه‌ی درسنامه‌ها با مثال‌های کاربردی، توضیح کامل و نحوه‌ی کدگذاری و کار با این برنامه بیان شده که به شما کمک می‌کند با تمرین و تمرکز بر دروس، مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید.

در فصل‌های مختلف کتاب با کارکرد جی‌کوئری موبایل، نوار ابزارها، استایل‌دهی به جدول‌ها، شخصی‌سازی فیلتر، ساختار فرم‌ها و ده‌ها مبحث دیگر آشنا خواهید شد. کتاب آموزش JQuery برای موبایل، نوشته‌ی حمیدرضا قنبری، سجاد محمد زاده و پریناز مهرپرور است که از سوی موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده.

کتاب آموزش JQuery برای موبایل مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کسانی است که می‌خواهند در زمینه‌ی برنامه‌نویسی موبایل مهارت پیدا کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: جی کوئری موبایل چیست؟
فصل 2: لیست‌ها در جی کوئری موبایل
فصل 3: فرم‌ها در جی کوئری موبایل
فصل 4: تم‌ها در جی کوئری موبایل
فصل 5: رویدادها
فصل 6: مراجع
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش JQuery برای موبایل: برنامه نویسی موبایل را با جی کوئری انجام دهید
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات151
زبانفارسی
شابک978-600-124-927-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
150000 ت - 15.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش JQuery برای موبایل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش JQuery برای موبایل

برای دریافت کتاب آموزش JQuery برای موبایل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.