معرفی و دانلود کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ

محمدمهدی ذوالفقاری با همکاری حمیدرضا قنبری، محمد شیدایی، محمدابراهیم معتمدی و ابراهیم شاه حسینی اقدام به تألیف کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ نموده است. این کتاب آموزشی، منبع راهنمای خوبی برای کسانی است که در پی تأسیس یک استارت آپ هستند.

درباره کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ

منظور از استارت آپ (Startup) کارآفرینی به‌شیوه‌ای نو و جدید است. استارت آپ‌ها کسب‌وکارها یا شرکت‌هایی هستند که به‌تازگی ایجاد شده‌اند و هدف از آن‌ها تولید و ایجاد راهکاری نوآورانه و مداوم برای رفع یک نیاز در بازار است. استارت آپ‌ها در اکثر مواقع منحصربه‌فرد هستند؛ به این معنی که کمتر کسی می‌تواند از آن‌ها کپی کند. همین موضوع علت پیشرفت سریع آن‌ها و بی‌رقیب بودنشان است. پس هر کسب‌وکار جدیدی را نمی‌توان استارت آپ دانست.

کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ نوشته‌ی محمدمهدی ذوالفقاری، حمیدرضا قنبری، محمد شیدایی، محمدابراهیم معتمدی و ابراهیم شاه حسینی، هرآنچه را که شما برای راه‌اندازی یک استارت آپ موفق نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد.

کتاب حاضر در هشت فصل و با این عناوین نوشته شده است: استارت آپ چیست، چگونه استارت آپ راه‌اندازی کنیم، گام‌های اساسی در راه‌اندازی یک استارت آپ، انتخاب یک نام و چگونگی ثبت آن در قالب شرکت و علائم تجاری و رنگ مناسب سازمانی برای راه‌اندازی یک استارت آپ، اشتباهات رایج در راه‌اندازی استارت آپ، طرح کسب‌وکار برای راه‌اندازی یک استارت آپ و نقش برندینگ در گسترش یک استارت آپ، مدیریت و ارائه خدمات مناسب به مشتریان در استارت آپ‌ها، مدیریت مشتریان و موفقیت یک استارت آپ.

مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است.

کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید کسب‌وکار یا استارت‌آپ خود را راه بیندازید و در این زمینه اطلاعات و دانش کافی ندارید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ می‌خوانیم

مدیران محصول در برابر نیمه‌عمر یا همان چرخه زندگی محصولات تولیدی یک کسب‌وار هم مسئول هستند. جالب است بدانید که این مسئولیت حتی شامل سود و زیان ناشی از فروش نیز می‌شود. مدیر محصول باید قادر به تضمین کالای تولیدی از نظر کیفیت مورد انتظار برای رقابت با محصولات مشابه باشد. هماهنگ‌سازی تلاش‌های تیم بازاریابی با اهداف کسب‌وکار یکی دیگر از وظایف مهم مدیر محصول خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: استارت آپ چیست؟
فصل اول: چگونه استارت آپ راه‌اندازی کنیم؟
فصل دوم: گام‌های اساسی در راه‌ندازی یک استارت آپ
فصل سوم: انتخاب یک نام و چگونگی ثبت آن در قالب شرکت و علائم تجاری و رنگ مناسب سازمانی برای راه‌اندازی یک استارت آپ
فصل چهارم: اشتباهات رایج در راه‌اندازی استارت آپ
فصل پنجم: طرح کسب‌وکار برای راه‌اندازی یک استارت آپ و نقش برندینگ در گسترش یک استارت آپ
فصل ششم: مدیریت و ارائه خدمات مناسب به مشتریان در استارت آپ
فصل هفتم: مدیریت مشتریان و موفقیت یک استارت آپ
فصل هشتم: مطالعه آزاد
منابع لاتین
منابع فارسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات171
زبانفارسی
شابک978-622-218-048-5
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۴۰۰۰ ۳۹,۶۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ

برای دریافت کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.