معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی

با فضای کسب‌و‌کارهای اینترنتی و اصول آن تا چه حد آشنایی دارید؟ اگر در این حوزه تازه‌کارید، اصلاً نگران نباشید، زیرا با وجود کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی، دیگر هیچ نکته‌ای در مورد تجارت الکترونیکی برایتان مبهم نخواهد بود. حمیدرضا قنبری، عرفانه صحرائی و سجاد محمدزاده در این اثر به شما می‌آموزند که چطور کسب‌و‌کار مورد نظر خود را از طریق ابزارهای اینترنت راه‌اندازی کرده و با تبلیغات اینترنتی، فروشگاه مجازی خود را گسترش دهید.

درباره‌ی کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی

فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های امروزی علاوه‌ بر این‌که تحولات غیرقابل‌انکاری را در زندگی شخصی انسان‌ها رقم زده‌اند، زندگی کاری بشر را نیز دستخوش تغییرات بنیادین نموده‌اند. تا همین پنجاه یا حتی سی سال پیش، کسی حتی تصورش را هم نمی‌کرد که با بهره‌گیری از شبکه‌ی عظیم روابط مجازی در بستری آنلاین، بتوان کسب درآمد کرد و ثروت قابل‌توجهی را گردآوری نمود. فناوری‌های عصر کنونی به‌تدریج، با فراهم کردن زمینه‌ای مناسب برای تجارت الکترونیکی و بازاریابی اینترنتی، روش‌های سنتی خریدوفروش کالاها را به حاشیه رانده‌اند و بعید نیست تا صد سال آینده، دیگری خبری از فروشگاه‌ها و مغازه‌های امروزی نباشد و همگی جایشان را به وب‌سایت‌ها و پیج‌های تجاری داده باشند. چنانچه شما هم قصد دارید با اثرگذاری تکنولوژی بر جهان تجارت بیشتر آشنا شوید و راه و چاه کسب ثروت از طریق اینترنت را بیاموزید، می‌توانید همین حالا کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی را تهیه کرده و تا انتها با نکته‌ها و آموزه‌های نویسندگان آن همراه باشید. این کتاب خواندنی را حمیدرضا قنبری، عرفانه صحرائی و سجاد محمدزاده به نگارش درآورده‌اند.

کتابی که در مقابلتان قرار گرفته، هشت فصل را شامل می‌شود. در فصل اول، مفهوم تجارت الکترونیک برای مخاطبان شرح داده شده و نقش موتورهای جست‌وجو در این زمینه برای خوانندگان روشن گردیده است. ایمیل‌ها و اثرگذاری آن‌ها بر کسب‌و‌کارهای اینترنتی، انواع مدل‌های فروش، بازاریابی مجازی، تبلیغات اینترنتی و فوایدی که به دنبال دارند، محدودیت‌هایی که پیش روی تبلیغات اینترنتی وجود دارد و نحوه‌ی فروش محصولات در بستر اینترنت، برخی از موضوعات مطرح‌شده در این فصل به شمار می‌آیند.

در فصل دوم، برندسازی مورد توجه بوده و طرح کسب‌و‌کار اینترنتی نیز برای مخاطبان تشریح شده. مخاطبان به کمک آموزه‌های این فصل به مزایای داشتن طرح کسب‌و‌کار اینترنتی پی می‌برند و با نحوه‌ی مدیریت برند آشنا می‌شوند. نویسندگان در این فصل، روش‌های مختلف برندینگ را به مخاطبان آموزش می‌دهند. فصل سوم کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی، فرصتی خواهد بود تا خوانندگان انواع وب‌سایت‌های مناسب برای کسب‌و‌کار اینترنتی را تشخیص بدهند. حمیدرضا قنبری، عرفانه صحرایی و سجاد محمدزاده در فصل حاضر به بررسی وبلاگ‌‌ها و وب‌سایت‌های مناسب برای راه‌اندازی و گسترش کسب‌و‌کارهای اینترنتی پرداخته‌اند. مؤلفان در فصل چهارم، به مخاطبان نشان می‌دهند که چگونه می‌توان سایت خود را به دیگران معرفی نمود. اهمیت موتورهای جست‌وجو در این مورد، بهینه‌سازی موتورهای جست‌و‌جو، مهم‌ترین اصطلاحات مربوط به موتورهای جست‌وجو، شیوه‌ی آنالیز وب‌سایت‌ها و الگوریتم‌های مرتبط با موتورهای جست‌و‌جو در همین فصل موشکافی شده‌اند.

درگاه‌های آنلاین و مزایا و معایب آن‌ها، موضوعات اصلی فصل پنجم به شمار می‌آیند. فصل ششم کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی بر نقش شبکه‌های اجتماعی در ایجاد و توسعه‌ی کسب‌و‌کارهای اینترنتی متمرکز شده. مخاطبان پس از مطالعه‌ی این فصل، ارتباط شبکه‌های اجتماعی با بازاریابی الکترونیکی را بهتر درک خواهند کرد. نویسندگان در فصل هفتم، نحوه‌ی راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را با استفاده از وردپرس شرح داده‌اند و به موضوعات دیگری مانند نرم‌افزار‌های ارتباطی و ابزارک‌های وردپرس اشاره داشته‌اند. در نهایت، فصل هشتم روش بهینه‌سازی فروشگاه‌های اینترنتی را به‌طور دقیق به مخاطبان آموزش داده است.

اگر کارآفرین هستید و می‌خواهید به‌زودی کسب‌و‌کار مجازی خود را در فضای اینترنت ایجاد کنید یا مدت‌هاست کسب‌و‌کار اینترنتی خود را پدید آورده‌اند اما به دنبال آموزش‌هایی برای رشد و توسعه‌ی آن هستید، در هر دو حالت، پیشنهاد ما به شما خواندن اثر حاضر خواهد بود. مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران چاپ و نشر این اثر حوزه‌ی اقتصاد و تجارت را به عهده داشته.

کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم قصد دارید به‌زودی کسب‌و‌کار اینترنتی خود را راه‌اندازی نمایید و با ورود به دنیای تجارت الکترونیکی، ثروت هنگفتی را از آن خود کنید، این شما و این هم یک راهنمای ساده و عملی!

در بخشی از کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی می‌خوانیم

اگر بازاریابی مجازی را به‌عنوان ابزاری برای رسیدن به رؤیاهایتان انتخاب کرده‌اید، این یک انتخاب عالی است و سفر پرماجرایی در مسیر آینده‌ای که تصور کرده‌اید، خواهید داشت. بی‌شک در راه رسیدن به جایی که می‌خواهید بروید و البته شایستگی‌اش را دارید، با موانعی مواجه خواهید شد. هرچه باشد، اینجا سیاره واقعیت‌هاست. دانستن چرایی یا دلیل کاری که انجام می‌دهید بسیار مهم‌تر از چگونگی انجام آن است. وقتی بدانید برای چه از این روش استفاده می‌کنید، هرچه در طول مسیر پیش بیاید، شور و اشتیاقتان، شما را به پیش خواهد راند.

بازاریابی مجازی یک روش بسیار مؤثر برای بازاریابی محصولات شرکت است. برای موفقیت در این موضوع لازم است برای آن زمینه‌ای ایجاد شود که مشتریان بتوانند از آن طریق نظرات خود را به ما منتقل کنند. یک روش برای ایجاد ارتباط، استفاده از وبلاگ، ایستگاه انتقال پیام و تالارهای گفت‌وگو است. بنابراین حائز اهمیت است که به جنبه‌های مختلف بازاریابی اینترنتی از جمله فرصت‌های موجود در بازاریابی مجازی اینترنتی، مزایای بازاریابی مجازی اینترنتی و چالش‌ها و محدودیت‌های آن و همچنین دلایل عدم موفقیت پروژه‌های بازاریابی در شرکت‌ها و سازمان‌ها و تأثیر اینترنت برآمیخته بازاریابی و کیفیت خدمات پرداخته شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با کسب‌وکار اینترنتی و روش‌های پیاده‌سازی آن
فصل دوم: طرح کسب‌وکار و برندسازی
فصل سوم: مشخصات وبسایت‌های مناسب برای کسب‌وکار اینترنتی
فصل چهارم: چگونه سایت خود را به دیگران معرفی کنید؟
فصل پنجم: آشنایی با درگاه‌های آنلاین
فصل ششم: کسب‌وکار اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی
فصل هفتم: مراحل اولیه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس
فصل هشتم: بهینه‌سازی فروشگاه اینترنتی وردپرس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات445
زبانفارسی
شابک978-600-124-964-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ ۵۸,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی

برای دریافت کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.