معرفی و دانلود کتاب آموزش اسپرینگ بوت

عکس جلد کتاب آموزش اسپرینگ بوت
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۴۵,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش اسپرینگ بوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش اسپرینگ بوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش اسپرینگ بوت

با کتاب آموزش اسپرینگ بوت چالش‌های دنیای برنامه‌نویسی را کنار بزنید! الهام محمودآبادی و اسماعیل ملااحمدی در این راهنمای جامع و کاربردی با زبانی ساده مراحل راه‌اندازی اسپرینگ بوت را به‌صورت گام‌به‌گام به شما آموزش می‌دهند و خوانندگان خود را از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ی این چارچوب باخبر می‌گردانند. در انتها، شما با کمک نکات ارزنده‌ی این اثر قادر خواهید بود انواع برنامه‌های تحت وب را در جاوا طراحی کنید و به بهره‌وری برسانید.

درباره‌‌ی کتاب آموزش اسپرینگ بوت

برنامه‌نویسی و ساخت اپلیکیشن‌های تحت وب این‌ روز‌ها از جمله مهارت‌های پرطرفدار و البته پول‌ساز است. اهالی دنیای رایانه و نرم‌افزار درمیان ده‌ها ابزار ویژه و فریم‌ورک‌های موجود در بازار، نرم‌افزار اسپرینگ بوت را به خوبی می‌شناسند؛ نرم‌افزاری که با قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد خود امکان ساخت انواع برنامه‌ی تحت وب با زبان جاوا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و متخصصین دنیای کدنویسی را از ویژگی‌های استثنائی خود شگفت‌زده می‌کند. کتاب آموزش اسپرینگ بوت نوشته‌ی مهندس الهام محمودآبادی و اسماعیل ملااحمدی یکی از کامل‌ترین راهنماهای آموزشی به زبان‌فارسی‌ست که مخاطبان را در کار با این برنامه به مهارت و تبحر می‌رساند و تا به اجرا درآوردن پروژه‌های مدنظر شما، قدم‌به‌قدم همراهیتان می‌کند.

کتاب آموزش اسپرینگ بوت براساس آخرین تغییرات و اصلاحات انجام‌شده در محیط این نرم‌افزار تدوین شده و از بدیهی‌ترین امکانات و تا جزئی‌ترین نکات فنی فضای کار آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین نویسندگان این اثر تلاش داشته‌اند تا حتی مخاطبانی که تجربه‌ی کمی از کار در فضای اسپرینگ بوت دارند نیز بتوانند از نکات این راهنمای ارزنده بهره‌مند شوند. در قدم اول و پیش از هرچیز کتاب آموزش اسپرینگ بوت به شما کمک می‌کند تا بدون مشکل این برنامه‌ را راه‌اندازی کنید و با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و البته چالش‌های احتمالی در استفاده از آن باخبر شوید. در ادامه نویسندگان در طی 8 فصل مجزا مقدمات آشنایی با ایجاد پروژه، پیکربندی خودکار، وابستگی‌های آغازگر، رابط خط فرمان، Actuator و درنهایت استقرار برنامه در محیط عملیاتی را براش شما مهیا می‌کنند. همچنین تصاویر رنگی مراحل کار، در کنار توضیحات ساده و روان نویسندگان به یاری شما می‌آید تا هریک از دروس این کتاب را بدون مشکل فرابگیرید و درنهایت بتوانید پروژه‌های موردنظر خود را در کوتاه‌ترین زمان و بدون پیچیدگی و چالش‌های معمول به اجرا دربیاورید. این خودآموز موفق با یاری یکی از ناشرین برتر حوزه‌ی کتاب‌های فنی و تخصصی یعنی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست شما می‌رسد.

کتاب آموزش اسپرینگ بوت برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب پرفایده را به علاقه‌مندان به دنیای برنامه‌نویسی، به‌ویژه آشنایان با زبان کدنویسی جاوا پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش اسپرینگ بوت می‌خوانیم

زمانی که بعد از نوشتن برنامه، اقدام به نوشتن تست می‌کنید باید به این نکته مهم توجه کنید که تست‌های نوشته‌شده، هم دقت کد را بررسی کنند و هم اینکه اطمینان حاصل شود که برنامه فقط آن چیزی را انجام می‌دهد که شما از آن انتظار دارید. زمانی که تست واحد تهیه می‌کنید، عموما اسپرینگ زیاد درگیر نمی‌شود. وابستگی ضعیف و طراحی رابط محور که اسپرینگ برنامه‌نویسان را به استفاده از آن تشویق می‌کند، نوشتن تست واحد را خیلی ساده می‌کند. اما اساسا اسپرینگ بوت در نوشتن این تست‌ها درگیر نخواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: راه‌اندازی خودکار اسپرینگ
فصل دوم: اولین برنامه اسپرینگ بوت
فصل سوم: سفارشی‌سازی پیکربندی
فصل چهارم: تست در اسپرینگ بوت
فصل پنجم: آشنایی با Groovy و خط فرمان اسپرینگ بوت
فصل ششم: استفاده از Grails در اسپرینگ بوت
فصل هفتم: بررسی برنامه به کمک actuator
فصل هشتم: استقرار برنامه‌های اسپرینگ بوت در محیط عملیاتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش اسپرینگ بوت
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات157
زبانفارسی
شابک978-622-218-291-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۴۵,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش اسپرینگ بوت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش اسپرینگ بوت

برای دریافت کتاب آموزش اسپرینگ بوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.