معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS مقدماتی

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS مقدماتی

کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS مقدماتی، نوشته‌ی الهام محمودآبادی و اسماعیل ملااحمدی، یک منبع آموزشی استاندارد و جامع با هدف آشنایی عمیق شما با دنیای iOS است که با مثال‌های کاربردی و ساده شما را با این زبان برنامه‌نویسی آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS مقدماتی

مهارت برنامه‌نویسی مانند بسیاری دیگر از مهارت‌ها به تمرین و تکرار مداوم نیاز دارد. برنامه‌نویسی iOS نیز از این قاعده مستثنی نیست و به‌دلیل پیچیدگی‌های بسیار، یادگیری آن صبر و تلاش فردی شما را می‌طلبد. در کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS مقدماتی، با استفاده از مثال‌های ساده و متنوع، موثرترین و کارآمدترین روش‌های یادگیری این زبان برنامه‌نویسی را از سطوح ساده تا پیچیده می‌آموزید. فقط کافی است طبق درسنامه‌ها عمل کنید و هنگام یادگیری روی مطالب تمرکز کافی داشته باشید.

این اثر براساس رهیافت‌های کتاب «iOS Programming: The Big Nerd Ranch Guide» که ازجمله منابع مهم و بین‌المللی برنامه‌نویسی iOS محسوب می‌شود، تألیف و ترجمه شده و به‌علاوه حاصل تجربه‌ی چندین ساله‌ی الهام محمودآبادی و اسماعیل ملااحمدی است.

از ویژگی‌های این کتاب آموزش گام‌به‌گام است که با تصاویر آموزشی از محیط برنامه‌ها همراه شده و یادگیری شما را آسان‌تر می‌کند. در این اثر با مفاهیم اساسی معماری برنامه، پیکربندی شی‌های نما، ایجاد ارتباطات بین اشیا و بسیاری نکات جزئی در امر برنامه‌نویسی در قالب فصل‌هایی جامع آشنا خواهید شد.

برای یادگیری مباحث پیشرفته‌تر iOS می‌توانید جلد دوم این کتاب را تهیه کنید و به‌علاوه در صورت نیاز به کدهای برنامه‌هایی که در کتاب مطرح شده، به سایتی که در مقدمه داخل کتاب معرفی شده سر بزنید. کتاب حاضر از سوی نشر تخصصی دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS مقدماتی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کسانی که می‌خواهند مهارت برنامه‌نویسی را در حوزه‌ی iOS بیاموزند و به‌کار بگیرند، یک کتاب آموزشی مفید و کاربردی محسوب می‌شود. همچنین خواندن آن به دانشجویان رشته کامپیوتر و کلیه کسانی که به زبان‌های برنامه‌نویسی علاقمندند توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اولین برنامه کاربردی IOS
فصل 2: زبان سوئیفت
فصل 3: نما و سلسله‌مراتب نما
فصل 4: ورودی متنی
فصل 5: کنترل‌کننده نما
فصل 6: ساخت نما در کد
فصل 7: بومی‌سازی
فصل 8: انیمیشن
فصل 9: دیباگ کردن برنامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS مقدماتی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات175
زبانفارسی
شابک978-622-218-072-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
95000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS مقدماتی

برای دریافت کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.