معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS پیشرفته

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS پیشرفته

کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS پیشرفته، نوشته‌ی الهام محمودآبادی و اسماعیل ملااحمدی، جلد دوم این اثر آموزشی است که شما را به‌شکل حرفه‌ای و جامع با دنیای iOS آشنا می‌کند. مطالب این کتاب با نظر به درسنامه‌های معتبر بین‌المللی تدوین شده و کمک می‌کند مباحث پیشرفته برنامه‌نویسی iOS را به‌شکل گام‌به‌گام و آسان یاد بگیرید.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS پیشرفته

در جلد نخست آموزش جامع برنامه نویسی iOS، با مجموعه‌ای از مباحث مهم و پایه‌ای زبان iOS آشنا شدید. این کتاب نیز در راستای تکمیل مطالب جلد نخست تدوین شده و مطالب آن برای کسانی که قبلاً با این زبان به‌شکل مقدماتی آشنا شده‌اند، مفید خواهد بود. در فصل اول کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS پیشرفته، با بزرگ‌ترین برنامه‌ی iOS تحت عنوان «Homepwner» آشنا می‌شوید و در طی فصول بعدی دانسته‌هایتان درباره‌ آن کامل خواهد شد. کاربرد برنامه‌ی «Homepwne» ‌نگهداری برخی آیتم‌ها در نمای جدول است.

در فصل یک تا سه درباره‌ی نمای جدول‌ها، کنترل‌کنندگانشان و منابع می‌خوانید و نمایش داده‌ها در جدول و فعال‌سازی قابلیت ویرایش برای کاربر را یاد می‌گیرید. در فصل چهارم و پنجم کتاب درباره‌ی نماهای پشته اطلاعات کسب می‌کنید، طراحی رابط‌های کاربری پیچیده را می‌آموزید و نحوه‌ی ساختن نوار هدایتگر برای برنامه‌ی «Homepwne» به شما آموزش داده می‌شود.

در فصل ششم و هفتم کتاب، راه‌های ارتقای این برنامه و ذخیره داده‌های آن را خواهید آموخت و درنهایت در فصل هشتم، نهم و دهم درباره‌ی معرفی کلاس‌های اندازه و ایجاد برنامه‌ی تازه‌ای به نام «TouchTracker» خواهید خواند و با رخدادهای لمسی ترسیم خطوط با لمس صفحه‌ی نمایش آشنایی لازم را پیدا می‌کنید.

این اثر براساس رهیافت‌های کتاب «iOS Programming: The Big Nerd Ranch Guide» که ازجمله منابع مهم و بین‌المللی برنامه‌نویسی iOS محسوب می‌شود، تألیف و ترجمه شده و به‌علاوه حاصل تجربه‌ی چندین ساله‌ی الهام محمودآبادی و اسماعیل ملااحمدی است.

برای یادگیری مباحث ساده‌تر iOS می‌توانید جلد اول این کتاب را تهیه کنید و به‌علاوه در صورت نیاز به کدهای برنامه‌هایی که در کتاب مطرح شده، به سایتی که در مقدمه داخل کتاب معرفی شده سر بزنید. کتاب حاضر از سوی نشر تخصصی دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS پیشرفته مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای کسانی که می‌خواهند برنامه‌نویسی iOS را به‌شکل پیشرفته بیاموزند و به‌کار بگیرند، یک کتاب آموزشی مفید و کاربردی محسوب می‌شود. همچنین خواندن آن به دانشجویان رشته کامپیوتر و کلیه کسانی که به زبان‌های برنامه‌نویسی علاقمندند توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مولف
فصل 1: نمای جدول در رابط کاربری
فصل 2: ویرایش نمای جدول
فصل 3: سفارشی‌سازی سلول‌های جدید
فصل 4: نمای پشته
فصل 5: کنترل کننده هدایتگر
فصل 6: استفاده از دوربین در برنامه کاربردی
فصل 7: ذخیره و بارگیری داده‌های برنامه
فصل 8: کلاس‌های اندازه
فصل 9: رخدادهای الماسی
فصل 10: توابع تشخیص و کنترل‌کننده منو در رابط کاربری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS پیشرفته
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-622-218-097-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS پیشرفته

برای دریافت کتاب آموزش جامع برنامه نویسی iOS پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.