معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته)

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته)

در کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته)، نوشته‌ی بیل فیلیپس، کریس استوارت، کریستین مارسیکانو و برایان هاردی با مباحث پیشرفته‌ی اندروید و تکنیک‌های برنامه‌نویسی آن آشنا خواهید شد و کار با مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه را به‌شکل جامع و ساده یاد خواهید گرفت.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته)

در این کتاب که به مباحث تخصصی‌تر برنامه‌نویسی اندروید می‌پردازد، با برنامه‌های کاربردی مختلف این حوزه آشنا خواهید شد. در برنامه‌ی «BeatBox» درباره‌ی فرگمنت‌ها اطلاعات خوبی به دست می‌آورید و نحوه‌ی معماری در اندروید، اتصال داده‌ها، تست برنامه و تم‌ها و بسیاری موارد دیگر را در محیط برنامه یاد می‌گیرید. همچنین درباره‌ی «PhotoGallery» که یک برنامه‌ی تصویری محسوب می‌شود، مفاهیمی چون دسترسی به وب‌سرویس و موارد دیگر را درک می‌کنید.

علاوه‌براین «RedappsLauncher» که یک برنامه‌ی راه‌انداز سفارشی است به‌شما کار با «Intent» و «Task»های سیستمی را یاد می‌دهد و درنهایت در برنامه‌های «DragAndDraw» و «Sunset» که به‌ترتیب دارای قابلیت‌ نقاشی و ساخت انیمیشن هستند، با مدیریت رخدادهای لمسی و نحوه‌ی ساخت انیمیشن آشنا می‌شوید. در آموزش همه‌ی این مطالب، ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین نکات به‌شکل تصویری و در قالب فصولی جامع و طبقه‌بندی‌شده در اختیار شما قرار دارد. برای یادگیری عمقی و منسجم نکات کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته) توصیه می‌شود پس از خواندن درسنامه‌ها، مطالب را به‌شکل عملی تمرین کنید تا آن‌ها را عمیق‌تر درک کنید و بیشتر در ذهنتان بمانند.

الهام محمودآبادی و اسماعیل ملااحمدی، در تدوین کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته)، از منبع انگلیسی «Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide» که از محبوب‌ترین منابع در حوزه‌ی برنامه‌نویسی اندروید است، استفاده کرده‌اند. در مقدمه‌ی این اثر می‌توانید لینک سایتی را که کدهای تمام برنامه‌های کتاب در آن موجود است، دریافت کنید. کتاب حاضر در دو جلد از سوی موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و جلد اول آن به مفاهیم پایه و مقدماتی برنامه‌نویسی اندروید اختصاص دارد.

کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته) مناسب چه کسانی است؟

برنامه‌نویسان و دانشجویان رشته‌های کامپیوتر و IT از جمله مخاطبان این کتاب‌اند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مولف
فصل اول: رابط دو پنجره ای (اصلی- جزئیات)
فصل دوم: بومی‌سازی
فصل سوم: دسترسی‌پذیری
فصل چهارم: اتصال داده و معماری MVVM
فصل پنجم: تست واحد و پخش صوت
فصل ششم: استایل و تم
فصل هفتم: شیءهای ترسیمی XML
فصل هشتم: جزئیات بیشتر در مورد INTENT و TASK
فصل نهم: HTTP و TASK‌های پس‌زمینه
فصل دهم: آشنایی با مفاهیم HANDLER،LOOPERS و HANDLERTHREAD
فصل یازدهم: جستجو
فصل دوازدهم: سرویس‌های پس‌زمینه
فصل سیزدهم: INTENTهای پخش همگانی
فصل چهاردهم: نمایش صفحات وب
فصل پانزدهم: نماهای سفارشی و رویدادهای لمسی
فصل شانزدهم: انیمیشن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته)
نویسنده، ، ،
مترجمالهام محمودآبادی، اسماعیل ملااحمدی
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات301
زبانفارسی
شابک978-622-218-010-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته)

برای دریافت کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید (پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.