معرفی و دانلود کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو

عکس جلد کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو
قیمت:
۸۵۰۰۰ ۷۶,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو

کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو حاصل سال‌ها تجربیات فربد شیرالی پور در زمینه‌ی بازاریابی خودرو است که به علاقه‌مندان این حوزه کمک می‌کند تا فعالیت خود را با کمترین خطر و بیشترین آمادگی آغاز کنند.

درباره‌ی کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو

بازار خودرو بازار پرنوسانی است که موفقیت در آن نیازمندِ شناخت دقیق و تحلیل واقع‌گرایانه است. فربد شیرالی‌پور در کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو تجربیات خود را در این زمینه در اختیار می‌گذارد تا دانشِ تحلیل بازار و استراتژی‌ها و همچنین بازاریابی و نحوه‌ی برخورد با مشتری را در این حوزه افزایش دهد.

کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو در وهله‌ی اول به اهمیت تحقیق درمورد بازار و انتخاب یک استراتژی مناسب می‌پردازد و تأکید می‌کند که این استراتژی باید نسبت به نوسانات بازار قابل‌تغییر باشد. فربد شیرالی‌پور گام اول را برای داشتن یک تحلیل خوب و بی‌نقص از بازار موردنظر، شناخت تاریخچه و گذشته‌ی آن می‌داند تا با استفاده از آن بتوان به دانش پیش‌بینی رفتار بازار در شرایط مختلف دست پیدا کرد. او سپس به بررسی تاریخچه‌ی بازار خودرو و اتفاقاتی که در چهل سال اخیر در این بازار رخ داده می‌پردازد. پس از بررسی تاریخچه‌، تحلیل و رفتارشناسی بازار خودرو مدنظر قرار می‌گیرد. برای داشتن یک تحلیل موفق باید نگاه واقع‌بینانه‌ای به شرایط داشت و به تمامی اخبار توجه کرد. نویسنده در آخرِ این بخش به انتخاب استراتژی متناسب با شرایط کمک زیادی می‌کند.

در فصلِ بازاریابی و برخورد با مشتری، به مواردی چون ارتباط با جامعه‌ی هدف، ارائه‌ی خدمات به جامعه‌ی هدف، شناخت و برقراری ارتباط با همکاران معتمد، جلب ارتباط با مشتریان، حفظ ارتباط با مشتری و... توجه می‌شود. برندسازی و دیجیتال مارکتینگ در این بازار نیز مثل هر حرفه‌ی دیگری مهم و تأثیرگذار است.

کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو در فصل‌های بعد نکات مفیدی در باب کارشناسی خودرو، نکات حقوقی، احداث و مدیریت نمایشگاه و دفتر فروش، مشخصات فنی و امکانات رفاهی ماشین ارائه می‌دهد. این کتاب با زبان ساده و لحن صمیمی و مثال‌های ملموس، شروع کار به‌عنوان یک بازاریاب خودرو را برای شما سهل و لذت‌بخش می‌سازد.

مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو را منتشر کرده است.

کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام کسانی که قصد شروع کار در بازار خرید و فروش خودرو را دارند پیشنهاد می‌شود.

با فربد شیرالی پور بیشتر آشنا شویم

فربد شیرالی‌پور متولد سال 1362 اهل خوزستان است. او کارشناس خودرو و مدیر مجموعه‌ی خانه‌ی اتومبیل فربد است. فربد شیرالی‌پور از زمانی‌که دانشجوی مهندسی عمران در دانشگاه اهواز بود، به کار فروش علاقه داشت؛ به‌ این‌ منظور با خرید و فروش بدلیجات به دوستان و آشنایان کار خود را در این زمینه شروع کرد و از همان زمان با نیاز مشتریان و نحوه‌ی بازاریابی آشنا شد. شیرالی‌پور برای چندین سال به شغل کارمندی مشغول بود، اما همیشه رؤیای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی را در سر داشت. او در سال 1390 اولین خودروی خود را خرید یک سال بعد آن را فروخت. این نقطه شروع کار او در زمینه‌ی خرید و فروش خودرو بود. فربد شیرالی‌پور در سال 1396 اولین دفتر فروش خودرو را افتتاح کرد و از آن پس کارشناسی و مشاوره‌ی خودرو را به‌صورت حرفه‌ای ادامه داده است.

او تجربیاتش را از سال‌های شروع فعالیتش تاکنون در کتاب «آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو» گردآوردی کرده است.

در بخشی از کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو می‌خوانیم

با اتمام احداث نمایشگاه در زمان و مکان مناسب و جذب نیروی موردنیاز، باید برای موفقیت مجموعه توانایی مدیریت نیروها و مجموعه را داشته باشید. عدم وجود مدیریت اصولی، مجموعه را با چالش‌ها و مشکلات بسیار روبه‌رو می‌کند که ممکن است جبران‌ناپذیر باشند و موجب فقدان اعتبار شوند.

در نمایشگاه نیازمند نیرویی هستید که تمام ورود و خروج خودروها به نمایشگاه، اطلاعات و اسناد دریافتی مرتبط خودروها و مسائل این‌چنینی را به‌طور کامل و بی‌نقص به ثبت برساند. علاوه‌براین از تمامی خودروهای ورودی نمایشگاه به‌ویژه خودروهای امانی باید عکس‌برداری شود و تمامی نواقص آن از جمله زدگی و یا خوردگی باید مورد بررسی قرار بگیرند. در زمان مراجعه‌ی مشتری نیز باید با خوش‌رویی تمام به مصاحبت و گفت‌وگو بپردازید. توجه داشته باشید که تمامی این موارد به تنهایی انجام‌پذیر نیستند؛ بنابراین، باید نیروهایی داشته باشید که با اشراف کامل، به انجام این موارد بپردازند. همچنین نیازمند نیرویی هستید که با تمامی مباحث مالی آشنا باشد تا تمامی امور مالی مختص هر خودرو، قیمت خریدوفروش هر خودرو، سود به‌دست‌آمده، هزینه‌های صرفی خودرو و حتی تمامی هزینه‌های نمایشگاه را به همراه تاریخشان به ثبت برساند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه و پیشگفتار
فصل دوم: تحلیل بازار و استراتژی‌ها
فصل سوم: بازاریابی و برخورد با مشتری
فصل چهارم: کارشناسی کامل خودرو
فصل پنجم: نکات حقوقی
فصل ششم: احداث و مدیریت نمایشگاه و دفتر فروش خودرو
فصل هفتم: معرفی مشخصات فنی
فصل هشتم: امکانات رفاهی (آپشن)
فصل نهم: معرفی انواع کلاس خودروها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات163
زبانفارسی
شابک978-622-218-495-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک
۸۵۰۰۰ ۷۶,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو

برای دریافت کتاب آموزش تخصصی خرید و فروش خودرو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.