معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش

عکس جلد کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش
قیمت:
۷۰۲۰۰ 49140 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش

بسیاری از کسب‌وکارها محصولات یا خدمات عالی و قابل‌ارائه‌ای برای مشتریان خود دارند. اما راه بهینه‌ی عرضه‌ و فروش آن را نمی‌دانند. زیگ زیگلار در کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش راهکار‌های مناسب برای یک فروش سودآور را به شما می‌آموزد و به 700 سؤال مهم و اساسی دراین‌باره پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش

فروش و معامله تنها در فروشگاه‌ها و بنگاه‌های ملکی اتفاق نمی‌افتد. همه‌ی کسانی که خدمات مشخصی را به دیگران عرضه می‌کنند، به‌نوعی در حال ایجاد یک فرایند خرید و فروش هستند. چه یک فروشنده‌ی کهنه‌کار باشید و چه به تازگی در مقام فروشندگی قرار گرفته‌ باشید، کتاب رازهای قطعی کردن فروش (Secrets of closing the sale) توصیه‌های عملی و تکنیک‌های مؤثر را برای تبدیل کردن مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل به شما ارائه می‌دهد.

زیگ زیگلار (Zig Ziglar) در این کتاب بیش از 100 بسته‌ی موفقیت برای متقاعدسازی در انواع مختلف ارائه می‌دهد و پاسخ‌های راهگشایی برای 700 سؤال در این زمینه مطرح می‌کند؛ پرسش‌هایی که چشمان شما را به روی احتمالات جدیدی که ممکن است تا کنون نادیده گرفته باشید باز خواهد کرد. این کتاب شامل هفت بخش است و هر بخش چندین فصل را در بر می‌گیرد. زیگلار در بخش اول کتاب به جنبه‌ی روانشناسی پروسه‌ی فروش می‌پردازد و مفهوم اعتبار نزد مشتری را در فصلی جداگانه بررسی می‌کند. در بخش دوم با عنوان «قلب حرفه‌ی فروش» به سراغ نگرش‌های ذهنی مختلف درباره‌ی خرید و فروش می‌رود. او در این قسمت نگرش شما نسبت به خودتان، نسبت به دیگران و نسبت به حرفه‌ی فروش را واکاوی می‌کند. زیگلار بخش سوم کتاب خود را به ویژگی‌های یک فروشنده‌ی حرفه‌ای و موفق اختصاص داده است و راهکارهای اساسی و کاربردی را برای تبدیل شدن به آن به شما می‌آموزد. «تصور و تصاویر کلمه» عنوان بخش چهارم است که نویسنده در آن به سراغ نقش تصور و خیال در فرایند فروش می‌رود. بخش پنجم با نام «فنون فروش» همان‌گونه که از نامش پیداست درباره‌ی راهکارهای عملی یک فروش عالی و بی‌نقص است. ششمین بخش کتاب کلیدهایی برای قطعی کردن فروش در اختیار شما می‌گذارد و هفتمین و آخرین بخش نیز درباره‌ی کارکرد تکنولوژی در فروش نوشته شده است. با این کتاب یاد می‌گیرید چطور از خود یک فروشنده‌ی حرفه‌ای بسازید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش

- من این کتاب را به هر کسی که نیاز به یادگیری متقاعد کردن دیگران دارد توصیه می‌کنم. (رابرت اچ. شولر)

- نام زیگلار بدون شک به‌عنوان متواضع‌ترین فروشنده‌ی زمان ما در تاریخ ثبت خواهد شد. (مری کی اش، بنیانگذار و رئیس شرکت آرایشی و بهداشتی مری کی)

- کتاب رازهای قطعی کردن فروش نه فقط عملکرد فروشندگان، بلکه عملکرد کسانی را که فروشنده نیستند نیز در سراسر جهان ارتقاء خواهد داد. (اگ ماندینو، نویسنده‌ی کتاب بزرگ‌ترین فروشنده‌ی جهان)

- در 36 سال گذشته من بیش از 100 کتاب خودیاری درباره‌ی این موضوع خوانده‌ام. کتاب زیگ مرا هیجان‌زده می‌کند زیرا تمامی ایده‌هایی که در این کتاب ارائه شده‌اند، توسط خود زیگ یا فروشنده‌ی ماهر دیگری آزمایش شده‌اند. فروشنده‌ای که این کتاب را نخواند خود را از چیز مهمی محروم کرده است. (جان هاموند، انجمن انگیزشی آمریکا)

کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر فروشنده‌ی محصول یا ارائه‌دهنده‌ی خدمات هستید و می‌خواهید توانایی‌های خود را در زمینه‌ی عرضه و فروش و متقاعدسازی مشتری بالا ببرید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با زیگ زیگلار بیشتر آشنا شویم

زیگ زیگلار، نویسنده و سخنران بین‌المللی متولد آمریکاست. دوره‌های آموزش متکی بر متد او در بیش از 3000 مدرسه تدریس می‌شود و صدها شرکت و کسب‌وکار از کتاب‌ها و ویدیوهای او برای آموزش دادن کارکنان خود استفاده می‌کنند. او در طول زندگی حرفه‌ای‌اش، آموزه‌های خود را در زمینه‌ی بهبود عملکرد به سازمان‌های فروش محصول، مدارس و مشاغل ارائه داد. آموزه‌هایی که بسیاری از آن‌ها مبتنی بر کتاب مقدس هستند و به ما می‌آموزند چگونه فرد مؤثرتری باشیم و به یک متقاعد‌کننده‌ی حرفه‌ای تبدیل شویم. «پله پله تا اوج»، «شما برای برنده شدن به دنیا آمده‌اید»، «ده قانون موفقیت» و «بهتر از خوب» عناوین برخی از آثار زیگلار هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش می‌شنویم

دندانپزشک یک فروشنده‌ی حرفه‌ای است. یکی از فروشندگان به‌راستی حرفه‌ای، دوستم دکتر تام مکتوکال است. تام یک دنداپزشک است؛ آن هم یک دندانپزشک عالی و بی‌کم‌وکاست. او در سطح کشور برای سایر دندانپزشکان سخنرانی می‌کند تا آن‌ها بتوانند در کارشان موفق شوند. مانند همه‌ی حرفه‌ای‌های واقعی، تام به آنچه می‌گوید عمل می‌کند.

در اولین حضور من در کلینیک او رفتار مسئول پذیرش در میز جلوی سالن بسیار دوستانه بود و شور و اشتیاق فراوان داشت. یکی از همکاران در کلینیک، فرم‌های جدید مخصوص بیماران جدید را به من داد و بعد مرا تشویق کرد که روی یکی از صندلی‌های اتاق پذیرش بنشینم. تقریباً بلافاصله بعد از تکمیل کردن فرم‌ها، دستیار دیگری آمد و مرا به اتاق معاینات اولیه‌ی بیماران تازه‌وارد برد. از وقت سلام تا خداحافظی، همه‌ی کسانی که با من سروکار داشتند در کارشان حرفه‌ای بودند. دکتر مکتوگال البته به بخشی از درمان و معالجه می‌رسید که تنها یک دندانپزشک می‌تواند به آن بپردازد. اما کارکنان کلینیک، هرکدام کارشان را به‌طور حرفه‌ای انجام می‌دادند. نه یکی نه دوتا بلکه سه نفر از کارکنان به من اهمیت استفاده از نخ دندان را یادآور شدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
102 دقیقه
قسمت اول
90 دقیقه
قسمت دوم
78 دقیقه
قسمت سوم
100 دقیقه
قسمت چهارم
79 دقیقه
قسمت پنجم
77 دقیقه
قسمت ششم
61 دقیقه
قسمت هفتم
77 دقیقه
قسمت هشتم
84 دقیقه
قسمت نهم
94 دقیقه
قسمت دهم
73 دقیقه
قسمت یازدهم
54 دقیقه
قسمت دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویگشتاسب امجدی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ 49140 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش

رضا محمدی
۱۴۰۲/۳/۲
سال هاست افتخار کار فروش و مدیر فروش مجموعه‌ها مختلف رو به عهده دارم
خیلی کتاب خوندم و همایش رفتم
اگه یه نسخه قدرتمند بخوام معرفی کنم که شما رو از همه اساتید فیک تو حوزه راحت کنه مطالعه حداقل ۳ بار این کتاب هست
احسان نوروززاده
۱۴۰۱/۷/۲۹
یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه‌ی فروش.. با تمام قدیمی بودن ولی همچنان کاربردی و عالی ست... سپاس از کتابراه و راوی و مترجم خوب آن
محمد حسین سلطانی سروستانی
۱۴۰۲/۹/۷
دوست عزیز فروشنده محترم در هر مرتبه‌ای که هستید وقت بگذارید و این کتاب را گوش بدهید مطالب این کتاب اثر بخش است صدای گوینده خوشایند است باید چند بار گوش کنید
معصومه گشتیل
۱۴۰۲/۳/۲۹
بسیار عالی و کاربردی. با ترجمه شیوا و گویندگی اثرگذار و عالی. اینقدر جملاتش مهم بود که رفتم کتاب متنیش رو هم خریدم و همزمان از هر دو استفاده میکنم
ایمان قادری
۱۴۰۲/۹/۹
اسن بینظیر‌ترین کتابی بود که هر فردی می‌تونه توی عمرش بخونه و از آن استفاده کنن پس با تشکر از شما که این کتاب را ارائه دادید
rayhaneh golrokhy
۱۴۰۲/۶/۲۳
نکات بسیار مفیدی تو کتاب هست به افرادی که تو کار فروش هستند توصیه میکنم حتما استفاده کنند، صدای گوینده هم بسیار عالی است
Hadi
۱۴۰۱/۸/۲۶
تمرکز تکرار و تمرین
مرحله اول اقدام که همین گوش دادن و مرحله دوم عمل می‌باشد یعنی به شنیده‌ها عمل کنید
Hamid Reza Sadeghi
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
درود بر شما خوبان روزگار
یکی از بهترین کتاب‌های یادگیری رموز تاثیر گذار در فروش قطعی هر شغل، حتما خرید نمائید
N.kh
۱۴۰۲/۹/۲۴
کتابی بسیار مفید وکاربردی هست وبه شدت پیشنهاد میشه نکات گفته شده واقعی وملوس وقابل استفاده هست ممنون
مرجان حسینی
۱۴۰۲/۱۱/۶
کتاب بسیار خوب و کاربردی در زمینه برقراری ارتباط و تکنیک در کار فروش هست سپاس از شما
فهیمه صولتی
۱۴۰۳/۱/۳۱
کتاب خوبیه اما من زیاد صوتی برام جذاب نبود
نکته‌های ارزشمندی داره 🙏🌱
خاطره قیاسی
۱۴۰۲/۵/۲۷
این کتاب عالی هست، باید چندین بار به صورت روتین گوش داده شود.
میلاد د
۱۴۰۲/۴/۲۸
خیلی عالی هست، تجربیات شخصی نویسنده به واقعیت‌ها نزدیکتر هست
جواد فتحعلی لو
۱۴۰۲/۴/۲۴
چنان کتاب مفیدی نیست. به درد موفقیت نمی‌خورد. کلی گویی بی مفهوم هست
علی باقری
۱۴۰۲/۲/۲۳
کتابی بسیار کاربردی و موثر هست. فقط باید با دقت خواند وبه آن عمل کرد.
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش

برای دریافت کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.