معرفی و دانلود کتاب صوتی تست مامان

عکس جلد کتاب صوتی تست مامان
قیمت:
47000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تست مامان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تست مامان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تست مامان

کتاب صوتی تست مامان، کتابی در زمینه مدیریت مشتری و فروش به قلم راب فیتز پاتریک است که به شما می‌آموزد چگونه با سوالات هوشمندانه و خردمندانه خود جلوی دروغ‌های احتمالی مشتریان را بگیرید و پیشرفت کنید.

کتاب صوتی تست مامان (The Mom Test) به صورت کاملاً عملی تدوین شده تا شما بتوانید بهترین صیاد پاسخ‌ها از سمت مشتریان خود باشید. علاوه بر این ما با شنیدن این کتاب متوجه می‌شویم که کجای کارمان را اشتباه رفته‌ایم و می‌توانیم این اشتباهات را تصحیح کنیم.

اگر قصد دارید مشتری‌های کسب و کار خودتان را افزایش دهید و یا قصد راه‌اندازی یک کسب و کار را دارید و نمی‌دانید که چگونه با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید. اگر مربی، سرمایه‌گذار یا اسپانسر استارت آپ‌ها (Startups) هستید و قصد دارید راه‌های برقراری ارتباط کارآمدتر با مشتری را به آن‌ها نشان دهید.

اگر عاشق عملی کردن رویاهایتان هستید و نمی‌خواهید بی‌گدار به آب بزنید و قصد دارید قبل از رها کردن شغل فعلی‌تان عملی بودن آن‌ها را آزمایش کنید. اگر به دنبال جذب سرمایه‌ی لازم برای کسب و کار خود می‌باشید و سرمایه‌گذارها از شما می‌خواهند به صورت مستند ثابت کنید که راه‌حل‌های شما به واقعیت نزدیک است.

اگر قصد شفاف‌سازی یک استارت‌آپ را دارید و می‌خواهید آن را ساده و قابل فهم کنید. و اگر همیشه علاقه داشتید که کسب و کار شخصی خودتان را راه‌اندازی کنید و می‌خواهید همین امروز دست به عمل بزنید، این کتاب حکم کلید دستیابی به گنج را برای شما دارد.

راب فیتز پاتریک (Rob Fitzpatrick) در کتاب تست مامان به شما آموزش می‌دهد که چگونه پاسخ‌های طلایی را از دهان مشتریان بیرون بکشید و براساس این پاسخ‌ها به ایده‌آل‌ترین نتایج برسید. ورشکستگی و شکست یک استارت‌آپ بدترین کابوس یک کارآفرین است که می‌خواهیم از وقوع آن جلوگیری کنیم.

روبه‌رو شدن با مشتری یک واقعیت غیرقابل اجتناب در هر کسب و کار است و خیلی از افراد با این واقعیت روبرو می‌شوند و با مشتری صحبت می‌کنند، از وی سئوال می‌کنند و پاسخ‌ها را دسته‌بندی کرده و به کار می‌برند. اما چرا اکثر کالاهایی که بر پایه این نظرسنجی‌ها تولید می‌گردند را کسی خردیداری نمی‌کند؟! مگر هدف سئوال کردن از مشتری‌ها و رفع نیاز مشتری‌ها و بالا بردن فروش نبوده، پس چرا این کالا به فروش نمی‌رسد؟ دلیل مهم این قبیل مشکلات آن است که سؤالات اشتباهی از مشتریان پرسیده می‌شود و تمرکز اصلی نویسنده در این کتاب بر روی روش‌های سؤال کردن از مشتری‌ها است.

راب موسس یک شرکت معتبر و تکنولوژیکی است که از سال 2007 تا کنون چندین شرکت کاملا موفق را ورشکست کرده است. او قبلا یک تکنسین خجالتی و برنده جایزه بدترین فروشندگان جهان بود. تا این­که چندین روش برای صحبت با مشتریان طراحی کرد. آموزه‌­های ایشان در این کتاب مطرح شده است. 

در کل این این کتاب در مورد گفت‌وگو و هنر ارتباط برقرار کردن است. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور یک گفت‌وگو را ایجاد کنید و از آن اطلاعات مورد نظر خود را بدون اینکه از هدف اصلی گفت‌وگو فاصله بگیرید، بیرون بکشید.

در بخشی از کتاب صوتی تست مامان می‌شنویم:

اگه گفت‌و‌گوی بی‌مقدمه با مردم به نظرتون عجیب میاد، صرفا به این دلیله که به جای یه مکالمه‌ی عادی بهش به چشمِ یه مصاحبه نگاه می‌کنین. بعد از خودشون، بیشترین چیزی که آدما دوس دارن در موردش صحبت کنن مشکلاتِ زندگی شونه. کافیه در این مورد حرف بزنین و به نظرشون جزو معدود آدمایی باشین که هم صحبت شدن باهاشون دل چسبه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
9 دقیقه
مقدمه
34 دقیقه
فصل 1: تست مامان
32 دقیقه
فصل 2: اجتناب از اطلاعات بد
30 دقیقه
فصل 3: پرسیدن سوال‌های مهم
14 دقیقه
فصل 4: ساده کردن موضوعات
19 دقیقه
فصل 5: تعهد و پیشرفت
28 دقیقه
فصل 6: پیدا کردن مشتری
16 دقیقه
فصل 7: چگونگی انتخاب مشتری‌ها
19 دقیقه
فصل 8: پیشبرد و برنامه‌ریزی کار
6 دقیقه
فصل 9: جمع‌بندی و راهنمایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تست مامان
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
راویبسام قیدی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
47000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تست مامان

محمد نوری
۱۴۰۱/۲/۷
«تست مامان» کتاب راهنمای عملی و سریع برای کسب‌وکارها و کارآفرینان است که به آن‌ها می‌آموزد چطور با مشتریانشان صحبت کنند و درباره‌ی تعریف و تمجیدهایی که دیگران از ایده‌هایشان می‌کنند، هیجان‌زده نشوند. راب فیتزپاتریک در کتاب «تست مامان» می‌گوید نباید از مادرتان بپرسید ایده‌تان خوب یا بد است؛ زیرا او به‌دروغ خواهد گفت این ایده عالی و بی‌نقص است؛ چون شما را دوست دارد. این سؤال اشتباه به‌خودی‌خود افراد دیگر را هم به دروغ‌گفتن، حتی اندک وامی‌دارد. نتیجه این است که هیچ‌گاه دنبال بازنگری ایده‌تان و رفع عیب‌هایش نخواهید رفت. با کمک این کتاب، می‌آموزید سؤالات درستی از افراد کنید و به شیوه‌ی صحیحی با مخاطبانتان سخن بگویید.
برای آموختن روش صحبت با مشتری و اینکه چطور با وجود دروغ‌گویی‌های آن‌ها خوب یا بد بودن ایده‌تان را کشف کنید، کتاب «تست مامان» مثال‌های فراوانی آورده است. در تمام این مثال‌ها، نویسنده شرح می‌دهد کدام روش درست و کدام روش غلط است و سپس درباره‌ی چرایی درست و غلط بودن آن توضیح می‌دهد. این مثال‌ها می‌تواند درس‌های عملی برای کارآفرینان و تمام کسانی باشد که به‌نوعی با مخاطبان و مشتریان سروکار دارند.
نسرین منیری منش
۱۴۰۱/۹/۲۵
کتاب بسیار کاربردی در رابطه با سوالات هوشمندانه از مشتری بود. اشتباهاتی رو که خیلی از ما در مباحثمون به کار می‌بریم. به نظرم نه تنها در حوزه فروش و بازاریابی بلکه در مکالمات روزمره نیز می‌شه با به کار بردن یکسری از نکات این کتاب، حرفه‌ای کنترل مباحثه رو به دست گرفت.
اسم کتاب هم بسیار عالی و جالب
هست و باعث می‌شه مباحثش تو ذهن بمونه. این کتاب ارزش چند بار شنیدن رو داره.
فقط یک موردی که جای خالیش بسیار احساس می‌شد صحبت بیشتر در مورد اولین مکالمات تلفنی بود. چون در مکالمات تلفنی مشتریان تمایل آنچنانی به شنیدن ندارن و به خاطر عدم هماهنگی قبلی و آمادگی نداشتن برای شنیدن صحبت‌های ما، مایل به قطع مکالمات تلفنی را دارند.
Mahdi Akhavan
۱۴۰۰/۱۲/۱
اول بک نکته درباره کتاب میگم و بعد میرم سراغ نقطه ضعف و قوت
نکته: حتما کتاب رو نسخه صوتی گوش کنید چون دیالوگ‌های زیادی داره و صوتی جذاب ترش میکنه.
نقطه قوت: به زیبایی توضیح میده که ایده‌های خودمون رو چطور با پرسش سوال از مشتری ارزیابی کنیم و ذهنیت جدیدی میده
نقطه ضعف: در حدی که در اکوسیستم کارآفرینی ازش تعریف میشد خوب نبود ولی در حد یک بار گوش دادن خوبه
محمد مریخی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
کتاب بسیار خوبی هست بخصوص اگر با کتاب شیوه گرگ و کتاب از صفر به یک با هم خونده بشه.
از سمت دیگه کتاب شنیدنی را بر کتاب نوشتاریش بیشتر توصیه میکنم، چون واقعا گوینده‌ها و بخصوص صدا گذاری و ادای کلمات کتاب بسیار عالی هست.
ممنون از کتابراه
مریم موحد
۱۴۰۰/۱۲/۳
سلام، کتابی عالی درمورد نحوه درست برخورد با مشتری و آنالیز کردن کردن رفتار مشتری. کتابی است که بشدت توصیه میکنم اگر در حال راه اندازی کسب و کارتون رو دارید و نمیدانید از کجا باید شروع کنید کتابی خیلی مفید می‌تواند باشد. موفق و سلامت باشید.
Reza Azami
۱۳۹۸/۱/۴
این کتاب واقعن فوق العاده است. به نظر من هر کسی که میخواد استارت آپی رو شروع کنه، باید این کتاب رو بخونه.
گویندگان کتاب هم خیلی خوب بودند.
من واقعن از خرید این کتاب راضی بودم.
امین فرهودی
۱۴۰۲/۷/۲۱
کتاب واقعا خوبی برای کسانی که وارد بازار کار و تولید محصول میخوان بشوند و در ارتباط با مشتری مشکل دارند و یا دنبال شروع کاری هستند.
البته نحوه ارتباط با دیگران رو خیلی خوب یاد میده و میتونه جدا بحث کاری هم بهتون کمک کنه
a a
۱۴۰۰/۱/۴
کسانی که قصد راه اندازی کسب و کاری دارن حتما بخونن
همه ما نیاز داریم بازخورد درستی از جامعه بگیریم
پس باید هم بتونیم درست بپرسیم و هم بازخوردهای درست تشخیص بدیم
در این مورد این کتاب عالی است
محمد قوامی
۱۳۹۸/۸/۳۰
من نمیدونم دیگه چی کم داریم واسه پیشرفت و پولدار شدن، فوق العاده بود فووووق العاده. مرررسی از شما که اینقدر خوبید و این فعالیت مفید رو دارید. سپاس کتابراه🌹🙏
Erfan Tahmasebi
۱۴۰۳/۱/۱
این کتاب به تمام کسانی که قصد ورود به دنیای تجارت و فروش و همچنین صاحبان ایده و شرکت‌های فناور و دانش بنیان پیشنهاد میشود. همچنین قابل ذکر است که یکی از کتاب‌های اصلی دوره‌های شتابدهی همین کتاب است
مجتبی جعفری
۱۴۰۲/۳/۲۶
خیلی کتاب خوبیه، قبل راه اندازی استارتاپ کمک میکنه بتونید ایده خودتون رو به روش درست اعتبارسنجی بکنید، به نظرم هرکی تو این مسیر باشه و نخونه بعدا پشیمون میشه، چون جلوی اشتباهات زیادی رو میگیره.
Sh Khamooshi
۱۳۹۹/۱۰/۸
کتاب خوبی بود. چگونگی پرسش درست از مشتری برای بهبود کسب و کار را مطرح کرده بود و همچنین به نکات واضح ولی ظریفی برای پیشرفت سریعتر پرداخته بود. خوانش و صداگذاری مناسب و دلنشینی هم داشت.
پوریا برهانی
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
سلام از نظر من این کتاب یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در بازاریابی هست و پیشنهاد میکنم به همراه این کتاب زبان بدن نیز مطالعه شود که نتیجه چیز فوق العاده‌ای میشه👌
احمد شریفی
۱۴۰۱/۲/۵
با اینکه اولین تجربه کتاب صوتی بود برام، راحت باهاش ارتباط برقرار کردم، محتوای کتاب هم نکات جالبی داشت اما بنظرم توضیحات زیادی هم کم نداشت و میتونست مختصرتر باشه
حسن محمودی
۱۴۰۰/۷/۱۳
کیفیت صدا
استفاده از صداهای مختلف
محتوای قوی کتاب
همه عالی بودن
کلا دیدگاه شما رو در مورد تهیه نوع MVP و پرسشنامه‌ها عوض میکنه و میبینید که راه گذشته رو اشتباه رفتید
مشاهده همه نظرات 80

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تست مامان

برای دریافت کتاب صوتی تست مامان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.