معرفی و دانلود کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز

عکس جلد کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز
قیمت:
۴۳,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز

برندی براکس در کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز، طرحی گام‌به‌گام را در اختیار والدین قرار داده است تا در کمترین زمان ممکن استفاده از پوشک را برای کودک خود، کنار بگذارند. این کتاب راهنما شامل توصیه‌های تخصصی است که با مطالعه بر وضعیت بیش از صدها کودک جمع‌آوری شده و همه‌ی آنچه را که نیاز است بدانید، به‌شکلی خلاصه اما بسیار مفید در اختیارتان می‌گذارد. کودک شما به کمک توصیه‌ها و راهکارهای برندی براکس می‌آموزد که به راحتی استفاده از توالت را شروع کند.

درباره‌ی کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز

کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز (Potty Training in 3 Days) با هدف ساده‌سازی و عملی کردنِ آموزش یکی از مهارت‌های زندگی به کودکان تألیف شده است. برندی براکس (Brandi Brucks) که دارای مدرک کارشناسی ارشد در آموزش ابتدایی از کالج سیمونز در بوستون ماساچوست است و در زمینه‌ی فعالیت خود یک متخصص محسوب می‌شود، در این کتابِ راهنمای مفید، به آموزش یک برنامه‌ی اثبات‌شده پرداخته است. این برنامه‌ی 5 مرحله‌ای که شامل نکات و ترفندهای مفیدی برای موفقیت در هر مرحله از از این مسیر است، به شما کمک خواهد کرد که کودک خود را به‌سرعت آموزش دهید. شما با استفاده از راهنمایی‌های براکس، از آنچه در فکر فرزندتان می‌گذرد باخبر خواهید شد و زمانِ تشخیص این موضوع را که دقیقاً چه زمانی برای آموزش او مناسب است، می‌فهمید.

معرفی و دانلود کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز

کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز راه‌کارهایی برای حفظ خونسردی در اختیارتان می‌گذارد. به لطف رویکردی محبت‌آمیز و محاوره‌ای که مدّنظر نویسنده‌ی کتاب است استرس ناشی از خطاهای کوچک فرزندتان از بین خواهد رفت و شما قادر خواهید بود که در هر حالتی آرامش خود را حفظ کنید. کافی‌ست به پیشنهاد برندی عمل کنید و تنها 3 روز فضای خانه‌ی خود را به فرایندی که در کتاب راجع به آن توضیح داده شده، اختصاص دهید. فرزند دلبند شما طی این سه روز آموزش خواهد دید و بعد از آن شما حداقل میزانِ کثیف‌کاری را در خانه‌تان خواهید داشت! مطمئن باشید که اگر فرزند دیگری نیز داشته باشید، باز هم سراغ برنامه‌ی آموزشی برندی خواهید رفت. این کتاب به هر والدی که فرزند کوچک زیر سه سال دارد کمک خوبی خواهد کرد. پس اگر فرزند یا فرزندانی دارید، بهتر است یک نسخه از این اثر را در کتابخانه‌ی خود نگه دارید.

سه مورد از اصلی‌ترین واژگانی که که نویسنده در کتاب پیش رو به ما یادآوری می‌کند این است: استمرار، قاطعیت و رفتار کردن بر اساس یک ساختار ثابت. ویژگی بسیار مهم کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز این است که تنها به اصل موضوع می‌پردازد، به حاشیه نرفته است و شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن آن را بخوانید و از آموزه‌هایش استفاده کنید. به نقل از دکتر فردریک دوئِم پزشک آمریکایی متخصص کودکان، مشکل مشترک بیشتر کودکان این است که از لحاظ رفتاری نسبت به آموزش برای استفاده از توالت، مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند و البته این رفتارشان ریشه‌ در پیش‌زمینه‌ی ذهنی والدینشان دارد. لازم به ذکر است که این پزشک بر آموزش مهارتی صدها کودک تمرکز داشته است و نظریه‌ی وی قطعاً از میزان اعتبار بالایی برخوردار است.

برندی براکس اما به خوبی توانسته با اصول علمی و حساب‌شده، بر رفتارها و واکنش‌های کودکان تمرکز کند و پس از در نظر گرفتن پیش‌زمینه‌ها و انجام دیگر بررسی‌های لازم، آن‌ها را فقط طی سه روز آماده‌ی توالت رفتن به شکل نرمال کند. برندی می‌گوید: «هرگز تصور نمی‌کردم روزی برای امرارمعاش، به کودکان مردم توالت رفتن را آموزش دهم. مشتریان در خانه‌ی خود را به روی من باز می‌کنند و من عاشق وقت گذراندن با خانواده‌های مختلف به مدت چند روز هستم. تجربه‌ی بی‌نظیری بود. هر بار که یکی از بچه‌ها برای اولین‌بار در توالت خود دستشویی می‌کند، اشک می‌ریزم! بزرگ‌ترین لذت من در نوشتن کتاب پیش رو، دانستن این نکته است که قرار است به افراد زیادی که احساس می‌کنند مستأصل یا سردرگم هستند، کمک کنم تا نحوه‌ی توالت رفتن را به کودکانشان آموزش دهند. شما بدون شک می‌توانید اصول اولیه‌ی توالت رفتن را در عرض سه روز به فرزند خود آموزش دهید. در این کتاب این اطمینان را می‌دهم، از عهده‌ی مدیریت هر وضعیت ناجوری بربیایید».

اثر پیش رو به همت انتشارات نوژین و با ترجمه‌ی فهیمه‌ی فیروزی منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز

  • روش‌های موجود در این کتاب به طرز شگفت‌انگیزی کارساز هستند! یک کتاب کوتاه برای والدین پرمشغله که وقت ندارند یک راهنمای طولانی را بخوانند؛‌ من و فرزندم اولین روز را پشت سر گذاشتیم و مشکل خاصی هم نداشتیم! من بسیار خوشحالم. این کتاب، بهترین گزینه برای آموزش کودک شماست. (مخاطب آمازون)
  • من از آموزش‌های بیهوده وحشت داشتم. این کتاب را به سرعت خواندم و خودم را برای یک کمپ طولانی‌مدت در آخر هفته آماده کردم! اما متوجه شدم که پسرم در 3 ساعت اول این سیستم معجزه‌آسا بسیار موفق عمل کرد! (جی. تیلور)

کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم فرزند خردسالی دارید که برای آموزش این مهارت مهم به او، دنبال راهکار می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب برندی براکس را مطالعه کنید و خیلی زود شاهد نتیجه‌ی دلخواهتان باشید.

در بخشی از کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز می‌خوانیم

  • پسرم در ظاهر به سرویس بهداشتی علاقه نشان می‌دهد، اما وقتی او را در توالت مخصوصش می‌گذارم هیچ کاری نمی‌کند.
  • وقتی می‌خواهم دخترم را روی توالت بنشانم، داد و فریاد می‌کند.
  • دخترم را با لباس زیر (بدون پوشک) گذاشتم و او همه جای خانه دستشویی کرد و یک بار هم به توالت نرفت. کجای کارم اشتباه است؟
  • سه بار سعی کردم به بچه‌ام توالت رفتن را یاد دهم اما موفق نشدم، اگه از پس این کار برنیایم چی؟

اگه تو هم یکی از این آدم‌ها هستی یه نفس عمیق بکش و استرس رو از خودت دور کن. من اینجام که به شما کمک کنم تا بتونید توالت رفتن رو راحت‌تر به دلبندتون یاد بدید و تو در عجب خواهی بود که من در تمام این مدت زندگی تو کجا بودم. البته نه خب، شاید تمام زندگی‌ات نباشد، ولی حداقل این چند وقت اخیر که با پوشک و جیش و پی‌پی درگیر بودی.

چه زمانی شروع کنید؟ خب شما بچه‌ای دارید که هنوز از پوشک استفاده می‌کند و دیگر نمی‌خواهید از پوشک استفاده کند. عالی است! هر دوی شما آماده‌اید تا دنیای دیوانه‌کننده‌ی دوران کودکی نوپا بودن را کنار بگذارید، به این معنی که دیگر دلبندتون بچه نیست.

اما باب کوچولو همیشه برای من مثل یک بچه کوچک خواهد بود.

بله می‌دانم، اما تا آنجا که به آموزش توالت رفتن مربوط است، اکنون باب کوچولو لازم است «پسر بزرگی» باشد. البته هر کودکی متفاوت است، و تقریباً چند علامت وجود دارد که نشان می‌دهد آیا کودک شما برای آموزش استفاده از توالت آماده است یا نه، پس خیلی مهم است ابتدا مطمئن شوید که کودک از لحاظ رشدی آماده است. طبق تجربه‌ی من، اگر کودکتان بیش از دو و نیم سال سن دارد، فرصت خوبی است که برای آموزش استفاده از توالت آماده شود. اگر سه سال داشته باشد، قطعاً آماده است. در این سن بچه‌ها کنترل بهتری بر مثانه و بدن خود دارند و از نظر شناختی هم قادر به درک فرآیند هستند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
قبل از سه روز
مرحله 1: زمان‌بندی مهم است
مرحله 2: همیشه منطقی باشید.
مرحله 3: یاد بگیرید در توالت شوخی کنید.
مرحله 4: توالت را معرفی کنید
مرحله 5: برای سه روز آماده شوید
طی سه روز
مرحله 1: پوشک‌ها را دور بیندازید.
مرحله 2: قاطعانه شروع کنید.
مرحله 3: نوشیدنی، نوشیدنی، نوشیدنی
مرحله 4: همیشه آماده توالت بردن باشید
مرحله 5: تکرار کنید
بعد از سه روز
مرحله1: همیشه جشن بگیرید.
مرحله 2: اعضای خانواده و سایر مراقبان کودک
مرحله 3: به وقت خواب نیمروز و شب هنگام
مرحله 4: خرابکاری‌ها
پاسخ سریع به سؤالات رایج
مرحله 5: آموزش را ادامه دهید
درباره‌ی نویسنده
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز
نویسنده
مترجمفهیمه فیروزی، سمیرا شرکت رضوی
ناشر چاپیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات94
زبانفارسی
شابک978-622-98643-6-4
موضوع کتابکتاب‌های مادر و بارداری، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز

برای دریافت کتاب آموزش توالت رفتن به کودکان در سه روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.