معرفی و دانلود کتاب دخترانی با آینده‌های روشن

عکس جلد کتاب دخترانی با آینده‌های روشن
قیمت:
94000 تومان - 9.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دخترانی با آینده‌های روشن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دخترانی با آینده‌های روشن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دخترانی با آینده‌های روشن

روایتی جذاب از رقابتی شرورانه میان مادران... کتاب دخترانی با آینده‌های روشن نوشته‌ی تریسی دامبمایر و وندی کاتزمن رمانی جالب و خواندنی در مورد سه زن و کارهایی‌ست که آن‌ها برای تأمین آینده‌ی فرزندانشان انجام می‌دهند. این رمان جذاب افتخارات متعددی را از آن نویسنده‌ی خود کرده است.

دربار‌ه‌ی کتاب دخترانی با آینده‌های روشن

کتاب دخترانی با آینده‌های روشن (Girls with Bright Futures) اثر مشترک تریسی دامبمایر (Tracy Dobmeier) و وندی کاتزمن (Wendy Katzman) است و رمانی برای رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به حساب می‌آید. در این رمان سه زن که سه دختر دارند قسم می‌خورند فرزندانشان را به آن جایگاهی برسانند که لیاقتش را دارند. اما رقابت در پذیرش دانشگاه بیشتر از آن چیزی است که آن‌ها انتظار داشتند. همچنین این مادرها متوجه می‌شوند برخی افراد غالباً پولدار با اعمال نفوذ قصد دارند امتیاز پذیرش فرزندانشان را بالاتر ببرند. در همین حین یکی از دخترها دچار تصادف مرگباری می‌شود که به نظر اتفاقی نبوده است. این تصادف تنها چند روز مانده به پایان مهلت ارسال تقاضانامه‌ها رخ می‌دهد. اینجاست که اوضاع از کنترل خارج می‌شود و این سه زن حالا باید تصمیم بگیرند برای تضمین آینده‌ی دخترانشان از چه خط قرمزهایی عبور کنند.

داستان اصلی کتاب دخترانی با آینده‌های روشن بر رقابت در پذیرش در دانشگاه‌ معطوف است. همچنین به طور خاص اوضاع مادرانی را روایت می‌کند که به هر طریق قصد دارند فرزندشان به جایگاهی برسد و در رشته و دانشگاه خوبی پذیرفته شود. در اثر حاضر پیچ‌وخم‌های داستانی زیادی وجود دارد؛ نویسندگان کتاب داستان‌های متنوعی را از شخصیت‌های مختلف روایت می‌کنند و مخاطب از همان صفحه‌ی اول جذب رمان می‌شود. روی‌هم‌رفته این اثر چشم شما را به بسیاری از مسائل مرتبط با ورود به دانشگاه باز خواهد کرد. از طرف دیگر با نگاهی طنزآلود به سطح دغدغه‌های برخی افراد بسیار پولدار جامعه می‌پردازد.

نویسندگان کتاب دخترانی با آینده‌های روشن کوشیده‌اند در قالب روایت‌های این رمان خواندنی واقعیت تاریک رقابت والدین با یکدیگر را نشان دهند. خودِ نویسنده‌های کتاب چهار فرزند سیزده تا بیست‌وسه ساله دارند. آن‌ها در فرستادن فرزندانشان به مدارس مختلف و ثبت‌نام آن‌ها در فوق‌برنامه‌ها و کلاس‌های ورزشی مختلف تجربه‌ی زیادی دارند که از این تجارب در نوشتن رمان نامبرده بهره گرفته‌اند.

جوایز و افتخارات کتاب دخترانی با آینده‌های روشن

  • کتاب برتر سال 2021 به انتخاب نیوزویک
  • کسب عنوان بهترین کتاب فوریه در اپل بوک
  • کتاب تحسین‌شده در پابلیشرز ویکلی و لایبرری ژورنال
  • مورد انتظارترین کتاب سالِ 2021 به انتخاب Refinery29
  • مورد انتظارترین کتاب سالِ 2021 به انتخاب POPSUGAR
  • مورد انتظارترین کتاب سالِ 2021 به انتخاب مجله‌ی Parade
  • مورد انتظارترین کتاب سالِ 2021 به انتخاب مجله‌ی Brit + Co

و ...

نکوداشت‌های کتاب دخترانی با آینده‌های روشن

- یک کتاب تند و تیز و درعین حال شوخ‌طبعانه که مناسب بحث و گفتگو در باشگاه‌های کتابخوانی است. (نیویورک پست)

- یک کمدی زیرکانه... روایت هیجان‌انگیزی که سرعت می‌گیرد و به نتیجه‌ای رضایت‌بخش می‌رسد. این داستان اخلاقی غیرقابل انکار برای زمانه‌ی ماست. (پابلیشرز ویکلی)

- کتاب دخترانی با آینده‌های روشن به طور ماهرانه‌ای‌ از طریق طنز و لحن کمدی با جزئیاتی از شایسته‌سالاری مبارزه می‌کند و تجربه‌‌ی مطالعه‌ای عمیقاً تکان‌دهنده و لذت بخش را ایجاد می‌کند. (کلمبیا ریویو)

- خواندن این کتاب مساوی است با غرق شدن عمیق در داستانِ رسوایی در پذیرش دانشگاه و راه‌های وحشتناکی که والدین برای تأمین آینده فرزندان خود متحمل خواهند شد؛ اثری محرک و تکان‌دهنده. (رابین هاردینگ، نویسنده)

- کتاب دخترانی با آینده‌های روشن داستانی از سه زن است که برای تضمین آینده دخترانشان در دنیایی رقابتی دست به هر کاری می‌زنند؛ ترکیبی جذاب از طنز و هیجان. (آندریا دانلوپ، نویسنده کتاب او از هیچ چیز پشیمان نیست)

- دخترانی با آینده‌های روشن، بسیار رندانه نوشته شده است و اتفاقات در آن بسیار هیجان‌انگیز چیده شده‌اند. این کتاب داستانی از رفتار ناخوشایند مادران در رقابتی شرورانه است... در جایگاه اولین کتاب این دو نویسنده، کتابی هوشمندانه و جذاب و یک تجربۀ بسیار سرگرم‌کننده به حساب می‌آید. (کریستینا مک‌دونالد، نویسنده کتاب پرفروش شبی که اولویا افتاد)

کتاب دخترانی با آینده‌های روشن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دخترانی با آینده‌های روشن برای تمامی علاقه‌مندان به رمان‌های معمایی و روانشناختی مناسب است. همچنین اگر شما هم در آستانه ورود به دانشگاه هستید یا در خانواده‌ی خود فرزند نوجوانی دارید که در این مرحله از زندگی قرار دارد، بد نیست این کتاب را بخوانید.

با تریسی دامبمایر و وندی کاتزمن بیشتر آشنا شویم

تریسی دامبمایر فارغ‌التحصیل مدرسه‌ی حقوق دانشگاه کالیفرنیا، برکلی است. او به همراه دوست بسیار نزدیکش، وندی کاتزمن (فارغ‌التحصیل رشته‌ی تاریخ از دانشگاه میشیگان) کتاب دخترانی با آینده‌های روشن را به رشته تحریر درآورد. این کتاب حاصل کار مشترک این دو نویسنده است که با استقبال مخاطبان بسیاری مواجه شد. آن‌ها پیش از این کتاب دیگری منتشر نکرده بودند.

در بخشی از کتاب دخترانی با آینده‌های روشن می‌خوانیم

وقتی کلی از پله‌ها بالا می‌رفت، از جلوی عکس‌های فارغ‌التحصیلی کالج، عروسی‌شان در کلیسای استنفورد، بازی‌های فوتبال استنفورد و سفرهایشان با هم اتاقی‌های کالج و خانواده‌هایشان رد شد و به یاد کلمات تفکیکی خانم بارستوو برای تمام والدین در پایان میتینگ سالانه افتاد: «درخواست برای کالج یک ورزش گروهی نیست. حس استقلال دانشجویان را نگیرید. این پروسه برای این نیست که روی سپرهای ماشین‌هایتان استیکر بزنید.» ولی اگر خانم بارستوو واقعاً به حرف‌هایش باور داشت، برای چه امروز بعدازظهر فقط کلی را خواسته بود تا اخبار بد استنفورد را به او برساند؟

عجب آدم‌های ریاکاری.

او قبل از وارد شدن به اتاق کریسی در زد و سرش را برد داخل، «عزیزم، اوضاع چطوره؟» این را گفت و روی تخت کاترین رو به روی دخترش نشست.

کریسی در حالی که رشته‌های موهای بلند قهوه‌ایش را کنار می‌زد و به صفحه لپ‌تاپش نگاه می‌کرد گفت، «داشتم دوباره مقاله‌هامو می‌خوندم» کلی گفت، «خانم بارستوو چندتا توصیه داشت ولی گفت اونا خوبن و آماده تأیید شدنن. انتظار نداشتم بگه خوبن، دوست داشتم بگه فوق‌العاده ان.»

از وقتی که کریسی کوچک بود، وقتی کتاب‌ها، عروسک‌ها یا کفش‌هایش کمی از چیدمان خودشان جابجا می‌شدند، عصبی می‌شد. او دوست داشت همه چیز بی‌نقص باشد. اگر نمره‌ای کمتر از A می‌گرفت، ضربه سختی می‌خورد و کلی باید او را سرپا می‌کرد. کلی گفت، «من اگر بخوای دوباره می‌تونم بخونمشون ولی آخرین باری که خوندم، فوق‌العاده بودن. امروز خانم بارستوو زنگ زد، خبرایی از دفتر پذیرش استنفورد شنیده بود..»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دخترانی با آینده‌های روشن
نویسنده،
مترجمسمیرا شرکت رضوی
ناشر چاپیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات417
زبانفارسی
شابک978-622-98783-3-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک
94000 ت - 9.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دخترانی با آینده‌های روشن

سمیه صفری
۱۴۰۱/۷/۱۴
در کل کتاب جذابیه.
من یه روزه خوندمش
شخصیت پردازی خوبی داره
حوادث و جزییاتش یه جاهایی بسیار خوب تشریح شده ولی در بعضی از قسمتها کمی ضعیفتره
بنظرم چون دو تا نویسنده کتاب رو نوشتن چنین تفاوتی مشاهده میشه.
در نهایت غیر قابل پیش بینی تموم شد.
از خوندنش لذت بردم.
ساناز بیگی
۱۴۰۱/۷/۲۴
کتاب جذابی بود ولی یادگیری چندانی برای من نداشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دخترانی با آینده‌های روشن

برای دریافت کتاب دخترانی با آینده‌های روشن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.