معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته

عکس جلد کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته
قیمت:
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته

این کتاب یک راهنمای مناسب برای آشنایی شما با تخصصی‌ترین اطلاعات پیرامون سیستم‌عامل لینوکس است. سید حسین رجاء در کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته مباحث تکمیلی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های روز دنیا را به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته

لینوکس برنامه‌ای قابل انعطاف و رایگان است که کاربران آن در شکل‌گیری و به‌روز شدن مداومش نقش عمده‌ای دارند. استفاده از این سیستم‌عامل محدود به گروه خاصی نیست و در حقیقت یک دستاورد جمعی است که همواره در حال پیشرفت و ارتقاست. امروزه لینوکس، به‌خاطر امکانات گسترده‌اش از محبوبیت بالایی برخوردار است و توانسته با سیستم‌عاملی چون مایکروسافت رقابت کند. در کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته که در ادامه‌ی جلد اول آموزش جامع این سیستم عامل نوشته شده است، سید حسین رجاء اطلاعات تخصصی و تکمیلی لازم را درباره‌ی لینوکس و کار با آن در اختیارتان می‌گذارد.

در این کتاب مطالب جامع و مفیدی پیرامون سرویس‌های شبکه‌ای کوچک، مدیریت پیشرفته سیستم نگهداری فایل، امنیت لینوکس و... خواهید خواند. در مجموع وقتی به دنیای لینوکس پا می‌گذارید باید هرچه را تاکنون درباره‌ی سیستم‌عامل‌ها خوانده‌اید کنار بگذارید؛ چراکه جهانی با فرهنگی کاملاً متفاوت پیش‌رویتان قرار خواهد گرفت که قابلیت‌های آن می‌تواند برای شما شگفتی‌آور باشد.

مباحث این کتاب می‌تواند برای متقاضیان و شرکت‌کنندگان در آزمون‌های موسسه LPI در سطوح مختلف مفید واقع شود. کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته از سوی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به مطالعه در حوزه‌ی کامپیوتر قرار گرفته است.

با سید حسین رجاء بیشتر آشنا شویم

سید حسین رجاء کارشناس ارشد فناوری اطلاعات (IT) است که حدوداً 18 سال در زمینه‌های مختلف IT، از جمله تدریس، برنامه‌نویسی، شبکه، امنیت شبکه، پایگاه داده، مجازی‌سازی، سیسکو، لینوکس، ویندوز و ایمیل سرور تجربه فعالیت کرده است. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب‌های «آموزش جامع لینوکس (سطح پیشرفته)»، «راهنمای کاربردی مدرک بین‌المللی لینوکس RHCE» و «NoSQL, BigData آموزش کاربردی و عملی پایگاه داده Apache Cassandra» اشاره کرد.

کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان اصلی این کتاب، متخصصان لینوکس، مدیران شبکه و برنامه‌نویسان هستند. همچنین دانشجویان رشته‌ی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، کارشناسان امنیت و تمامی افراد علاقه‌مند به حوزه‌ی لینوکس می‌توانند از مطالب جامع این کتاب در سطح پیشرفته استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل چهاردهم: سرویس‌های شبکه‌ای کوچک
فصل پانزدهم: سرویس‌های DHCP و DNS
فصل شانزدهم: سرویس‌های Web و Proxy و Cache  (Squid و Apache)
فصل هفدهم: سرویس‌های اشتراک فایل (Samba و NFS)
فصل هجدهم: امنیت در لینوکس
فصل نوزدهم: راه‌اندازی، پیکربندی و مدیریت LVM و Raid
مراجع و منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات709
زبانفارسی
شابک978-600-124-677-7
موضوع کتابکتاب‌های سیستم عامل
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته

یاسر جمالی
۱۴۰۳/۲/۱
این کتاب بر خلاف یکسری کتاب که ترجمه شده تالیف هست و جناب رجا واقعا در این حوزه کاملا مسلط هستند امیدوارم کتابهای دیگه‌ای رو از ایشون در اینجا شاهد باشیم
محسن کاظمی فر
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتاب جامع لینوکس سطح پیشرفته خیلی عالیه به شدت این کتابو بهتون پیشنهاد میکنم مرسی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته

برای دریافت کتاب آموزش جامع لینوکس: سطح پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.