معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی برنامه‌ نویسی ++C

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی برنامه‌ نویسی ++C
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی برنامه‌ نویسی ++C و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی برنامه‌ نویسی ++C و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی برنامه‌ نویسی ++C

کتاب آموزش کاربردی برنامه‌ نویسی ++C که به تلاش مصطفی مهدوی و علیرضا نقی‌زاده نوشته شده روش‌های درک ساختار و کار کردن با پلتفرم برنامه‌نویسی ++C را آموزش می‌دهد. این کتاب بر آن است که به عنوان یک مجموعه‌ی آموزشی جامع و کامل به مخاطبان کتاب‌های آموزش برنامه‌نویسی در باب ++C آموزش‌های لازم را ارائه دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی برنامه‌نویسی ++C

++C چیست؟ در واقع ++C موفق‌ترین، محبوب‌ترین و قدرتمندترین زبان‌ برنامه‌نویسی دنیا است که همچنان در دانشگاه‌های سراسر دنیا به عنوان زبان اصلی برنامه‌نویسی آموزش داده می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه در تمام دوره‌های آموزشی معتبر جهان در زمینه‌ی برنامه‌نویسی و مهندسی کامپیوتر به عنوان اصلی‌ترین زبان استفاده می‌شود و توسط اساتید دانشگاهی به دانشجویان برنامه‌نویسی و مهندسی کامپیوتر آموزش داده می‌شود. در واقع باید گفت آگاهی از روش کار با این برنامه از پایه‌های اصلی برنامه‌نویسی در دنیا است.

احتمالاً یکی از دلایل اهمیت ++C در زمینه‌ی برنامه‌نویسی به این واقعیت بازمی‌گردد که ++C یک زبان چندپلتفرمی و چندرسانه‌ای است. به این معنا که از ++C تنها به عنوان زبان یک حوزه و گستره‌ی خاص استفاده نمی‌شود. منظور از چنین گزاره‌ای این است که با ++C ما قادر خواهیم بود تا انواع نرم‌‌افزارها را توسعه دهیم. از ++C برای پدید آوردن و توسعه‌ی نرم‌افزارهای سیستم‌عامل، دستگاه‌های بازی، خود بازی‌ها، نرم‌افزارهای بانکی و بسیاری دیگر از نرم‌افزارهای دیگر برای توسعه استفاده کرد و بهره برد. یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز ++C در واقع به این خصیصه‌ی آن بازمی‌گردد که از سرعت بسیار بالایی در پردازش و شناخت کدها برخوردار است که در امر اجرا برای هر برنامه‌نویسی می‌تواند مهم‌ترین ویژگی زبان یک برنامه‌ باشد. به طور کلی ++C به دلیل پشتیبانی برنامه‌نویسی شیء‌گرا از اهمیت بالایی برخوردار است. این برنامه‌ی در واقع مکانی است که تمام رخدادهای کدنویسی و برنامه‌نویسی سرچشمه می‌گیرد و اگر شخصی قصد داشته باشد در این حوزه فعالیت کند، باید کار با ++C را بلد باشد.

کتاب آموزش کاربردی برنامه‌نویسی ++C به تألیف مصطفی مهدوی و علیرضا نقی‌زاده سعی دارد تا به مخاطبان خود تمام آنچه باید در باب این پلتفرم چندمنظوره بدانند را ارائه دهد. این کتاب که آموزش‌های خود را به صورت گام به گام و با بهره بردن از زبان ساده عنوان کرده، به برنامه‌نویسان تازه‌کار و مهندسان کامپیوتر روش‌های نوین و کاربردی‌ای برای کار کردن با ++C را آموزش می‌دهد. این کتاب یک اثر آموزشی و کمک درسی برای دانشجویان این حوزه‌ محسوب می‌شود. این کتاب توسط انتشارات نبض دانش منتشر شده است.

کتاب آموزش کاربردی برنامه‌نویسی ++C برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به برنامه‌نویسان و مهندسان کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی برنامه‌ نویسی ++C می‌خوانیم

تکرار، اجرای پی‌در‌پی یک دستور یا بلوکی از دستورالعمل‌ها در یک برنامه است. با استفاده از تکرار می‌توانیم کنترل برنامه را مجبور کنیم تا به خطوط قبلی برگردد و آن‌ها را دوباره اجرا نماید.

++ C دارای سه دستور تکرار است: دستور، while دستور do_while و دستور for. دستورهای تکرار به‌علت طبیعت چرخه‌مانندشان، حلقه نیز نامیده می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

1. مقدمات برنامه‌نویسی با ++C
2. انواع اصلی
3. دستورات شرطی و انتخاب‌های تودرتو
4. تکرار
5. توابع
6. آرایه‌ها
7. رشته‌های کارکتری و فایل‌ها در ++C استاندارد
8. شی‌گرایی
9. سربارگذاری عملگرها
10. ترکیب و وراثت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی برنامه‌ نویسی ++C
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات219
زبانفارسی
شابک978-600-7703-50-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی برنامه‌ نویسی ++C

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی برنامه‌ نویسی ++C و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.