معرفی و دانلود کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده

عکس جلد کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده

کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده نوشته‌ی ماریان سنتنر و فرانسیس ورکر منبعی جامع و کامل برای یادگیری ایلاستریتور CC و تصویرسازی است. نویسندگان در این کتاب از پایه‌ای‌ترین مباحث و معرفی نرم‌افزار شروع به ‌آموزش کرده‌اند و پله‌به‌پله وارد مطالب حرفه‌ای‌تر شده‌اند. از نکات قابل‌توجه این کتاب تصاویر آورده‌شده در خلال توضیحات است که سبب می‌شود خواننده تمامی نکات شرح‌داده‌شده را به صورت عملی ببیند و یادگیری مطالب برای او آسان شود.

درباره‌ی کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده

در لغت، ایلاستریتور به معنی تصویرگر و نام نرم‌افزاری تخصصی برای تصویرگری و ترسیمات گرافیکی است. این نرم‌افزار به سبب ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود تبدیل به ابزاری استاندارد و قدرتمند برای طراحان، تصویرگران و هنرمندان شده است. ایلاستریتور به کاربران امکان ایجاد و طراحی تصاویر، لگو، نماد و تایپوگرافی‌ می‌بخشد و آن‌ها را قادر می‌سازد تا به‌راحتی اشکالی نظیر خطوط و نقشه‌ها و منحنی‌ها را ترسیم کنند. کاربران در این نرم‌افزار می‌توانند تغییرات مختلفی در متن مانند تنظیم فاصله‌ی کاراکتر‌ها و اعمال جلوه‌های متنی را ایجاد کنند و به تایپوگرافی‌های زیبا و خیره‌کننده دست یابند.

با توجه به اهمیت تولیدمحتوای تصویری در دنیای امروز، ایلاستریتور بیش از پیش مورداستفاده‌ی کاربران قرار گرفته و آشنایی با آن ضرورت بیشتری پیدا کرده است. این نرم‌افزار که در سال 2021 به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش گرافیکی معرفی شده و موردبررسی قرار گرفته است، به عنوان یک ابزار اصلی در طراحی پوسترها و تبلیغات مورداستفاده قرار می‌گیرد و با طیف وسیعی از مشاغل ارتباط برقرار می‌کند.

حال که از اهمیت نرم‌افزار ایلاستریتور مطلع شدیم، چطور می‌توانیم کار کردن با آن را بیاموزیم؟ آیا می‌توان به صورت خودآموز کار با این نرم‌افزار را فراگرفت؟

کار با نرم‌افزار ایلاستریتور کمی پیچیده است و به سبب آپشن‌های مختلفش ممکن است در نگاه اول، کار با آن کمی گیج‌کننده به نظر برسد، اما ماریان سنتنر (Marianne Centner) و فرانسیس ورکر (Frances Verker) کوشیده‌اند تا در کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده (Fashion Designer's Handbook for Adobe Illustrator)، به آسان‌ترین شیوه‌ی ممکن روش استفاده و کار با این نرم‌افزار را شرح دهند و مخاطبان را برای خلق تصویرگری‌هایی حرفه‌‌ای آماده سازند.

یکی از نکات قابل‌توجه این کتاب رویکرد کاربرپسند آن در آموزش ابزارها و تکنیک‌های ایلاستریتور است. نویسندگان در این کتاب از نکات مقدماتی و پایه مانند رابط‌ها، ابزار و فضای کار در نرم‌افزار شروع به آموزش می‌کنند و گام‌به‌گام به سراغ مباحث حرفه‌ای‌تری از نظیر طراحی و ویرایش اشکال، استفاده از ابزار و کار با لایه‌ها می‌روند.

کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده به همت علیرضا نقی‌زاده به فارسی ترجمه و از انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده است.

کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که قصد یادگیری کار با نرم‌افزار ایلاستریتور را دارند یا می‌خواهند دانش و مهارت خود را در کار با این نرم‌افزار ارتقا دهند، مناسب و کاربردی خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اصول اولیه‌ٔ کار با نرم‌‌افزار ایلاستریتور
فصل 2: انجام چند پروژه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده
نویسنده،
مترجمعلیرضا نقی زاده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانفارسی
شابک978-0-7334-2609-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده

برای دریافت کتاب آموزش Illustrator CC به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.