معرفی و دانلود کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام

عکس جلد کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام

کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام تألیف علیرضا نقی‌زاده، شیوه‌ی نصب، تنظیم و استفاده از اپلیکیشن تلگرام را آموزش می‌دهد و ابزارهای ضروری و مهم آن مثل ربات‌های آنلاین را معرفی می‌کند. این کتاب راهنما، نحوه‌ی راه‌اندازی کانال در این نرم‌افزار را گام‌به‌گام یاد می‌دهد و کمکتان می‌کند این پیام‌رسان و شبکه‌ی اجتماعی را به بهترین شکل مدیریت کنید.

درباره‌ی کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام

پس از توسعه‌ی اینترنت و فراگیر شدن آن، دنیای فناوری دستخوش تحولات بزرگی شد. ازآن‌پس محصولات جدیدی ابداع شدند که به معنای واقعی زندگی را تغییر دادند. پیام‌رسان‌های فوری یا آنلاین یکی از همین محصولات مدرن بودند. این مسنجرها برخلاف مدل آفلاین و قدیمی، بر بستر اینترنت شکل می‌گرفتند و این امکان را به کاربر می‌دادند تا خیلی سریع با دیگر کاربران تماس بگیرد، به آن‌ها پیام بدهد و چت کند. این پیام‌رسان‌ها در ابتدا صرفاً ابزاری برای سرگرمی بودند. اما خیلی زود از این قالب فراتر رفتند و نقشی انکارناپذیر در زندگی انسان ایفا کردند. احتمالاً کسی تصور نمی‌کرد روزی این ابزارها روابط انسانی را چنین دگرگون کنند و معنای جدیدی به آن بدهند. گرچه پیام‌رسان‌های آنلاین در دهه‌ی 1990 ابداع شدند و از سال 2010 به بعد گسترش پیدا کردند، اما بعد از قرنطینه‌ی دوران کرونا بود که اهمیتشان بیشتر به چشم آمد؛ زمانی‌که ارتباط حضوری ممکن نبود، این نرم‌افزارها ارتباط مجازی را ممکن ساختند. تاکنون ده‌ها مسنجر آنلاین توسعه پیدا کرده و میلیاردها نفر در سرتاسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. یکی از معروف‌ترین مسنجرهایی که کاربران زیادی دارد و در ایران هم بسیار محبوب است، تلگرام است. این ابزار با قابلیت‌های زیادی که دارد ارتباط را بسیار تسهیل کرده. کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام تألیف علیرضا نقی‌زاده، پس از معرفی این پیام‌رسان شیوه‌ی نصب، تنظیم و استفاده از آن را آموزش می‌دهد. در ادامه نیز ابزارهای ضروری و مهم آن مثل ربات‌های آنلاین را معرفی می‌کند.

نسل‌های ابتدایی پیام‌رسان‌ها تا حد زیادی از شبکه‌های اجتماعی متمایز بودند. برای مثال مسنجرهای آنلاین عموماً برای ارتباط مستقیم دو یا چند کاربر طراحی شده بودند و می‌شد با آن‌ها تماس صوتی و یا تصویری هم گرفت. اما شبکه‌های اجتماعی بیشتر بر مبنای ارتباط غیرمستقیم بودند. یعنی هر کاربر صفحه‌ای برای خودش داشت که در آن می‌توانست مطالبش را به اشتراک بگذارد. هرکسی، حتی غریبه‌ها هم می‌توانستند او را دنبال کنند و این مطالب را بخوانند یا ببینند. اما کم‌کم این دو مفهوم در هم ادغام شدند و ویژگی‌های یکدیگر را به‌کار گرفتند. شبکه‌های امروزی امکان تماس مستقیم را می‌دهند و می‌توان با آن‌ها پیام ردوبدل کرد. از آن‌سو، در پیام‌رسان‌ها هم می‌توان کانال ساخت و مطالب خود را با دیگران به اشتراک گذاشت. این مسأله باعث شده تا هر دوی این اپلیکیشن‌ها، قابلیت‌های خیلی بیشتری پیدا کنند و کاربرانشان هم افزایش یابد. تلگرام نیز مطابق همین قاعده دائماً در حال به‌روزرسانی است و امکانات جدیدتری به خود اضافه می‌کند. علیرضا نقی‌زاده در کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام به معرفی همین امکانات پرداخته و کوشیده نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را آموزش دهد. او در این کتاب از راه‌اندازی کانال در تلگرام می‌گوید و شیوه‌ی مدیریت کردن آن را گام‌به‌گام یاد می‌دهد. همین‌طور نکاتی را گوشزد می‌کند که کمک می‌کنند بتوان به بهترین شیوه از این پیام‌رسان استفاده کرد.

کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام را انتشارات نبض دانش به چاپ رسانده است.

کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید در شبکه‌ی اجتماعی تلگرام فعالیت یا کانال‌های آن را مدیریت کنید، این کتاب می‌تواند کمکتان کند.

در بخشی از کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام می‌خوانیم

مدت‌زمانی است که تلگرام، ربات‌های در خط خود را معرفی کرده است؛ اما همچنان بسیاری از کاربران از توانمندی‌های این ربات‌های در خط بی‌خبر هستند. ربات‌های در خط با هدف تعامل آسان‌تر و هدفمندتر کاربر با ربات‌های تلگرام ساخته شده‌اند. برای استفاده از ربات‌های دیگر تلگرام نیاز است که در یک صفحه‌ی چت مجزا برای ربات پیام ارسال کنید و منتظر جواب بمانید؛ اما از ربات‌های در خط می‌توانید در صفحات چت شخصی، گروه‌ها و کانال‌ها استفاده کنید. همچنین نیازی به هیچ کار اضافه‌تری نظیر عضو کردن ربات در گروه‌ها وجود ندارد. از این ربات‌های در خط می‌توان برای ارسال یک تصویر متحرک (GIF) مرتبط با موضوع مکالمه، جستجو ارسال یک تصویر از وب یا یک ویدیو از یوتیوب، جستجو ارسال یک مقاله از ویکیپدیا و... استفاده کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-600-7703-88-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام

برای دریافت کتاب کلید مهارت آموزش تصویری تلگرام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.