معرفی و دانلود کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019

سپیده ذاکری و مهدی کوهستانی در کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019 به‌صورت کاملاً کاربردی و عینی کار با این برنامه‌ی پرطرفدار را به شما آموزش می‌دهند. در این کتاب ضمن معرفی امکانات و ابزارهای گوناگون برنامه‌ی اکسل، مثال‌ها و تمرین‌های متنوعی برای یادگیری بهتر شما ارائه شده است.

درباره‌ی کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019

میان مجموعه برنامه‌های آفیس، اکسل کاربردهای متنوعی دارد و در زمینه‌هایی چون حسابداری، انبارداری، کارگزینی و ثبت و محاسبات به کاربران خود امکانات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019 براساس تجربیات سپیده ذاکری و مهدی کوهستانی در برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی با مخاطبان گوناگون به نگارش درآمده و برای آموزش هرچه موثرتر مخاطبان، انواع روش‌های کار با این برنامه‌ی پرقدرت به‌طور کامل و به همراه تصاویری از محیط اکسل برای شما توضیح داده‌ شده است.

این کتاب به همراه تمرین‌های طبقه‌بندی‌شده و مثال‌های متعدد درباره‌ی قابلیت‌های برنامه‌ی اکسل و نحوه‌ی انجام محاسبات گوناگون در آن اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد.

در فصل‌های گوناگون کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019، پیرامون انواع تابع‌ها، مرتب‌سازی و اعتبارسنجی داده‌ها، مدیریت کاربرگ‌ها و... خواهید خواند و در مجموع یادگیری این مباحث شما را در کسب موقعیت‌های شغلی‌ بهتر یاری می‌دهد.

کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019 را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و عموم علاقه‌مندان می‌توانند از این راهنمای آموزشی استفاده کنند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019 مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید در مشاغلی که با محاسبات گوناگون سروکار دارند فعالیت کنید یا بر این نرم‌افزار کاربردی آفیس مسلط شوید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019 می‌خوانیم

نرم‌افزار Excel دارای تعداد زیادی الگوی از پیش آماده است. این الگوها فایل‌های آماده‌ای برای ورود اطلاعات هستند. این فایل‌ها از قبل طراحی شده‌اند و هر جا که نیاز به محاسباتی باشد، فرمول‌ها نیز در سلول‌های مورد نظر وارد می‌شوند. بنابراین استفاده از الگو می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت شما شود. برای مشاهده‌ی الگوها، برنامه‌ی Excel را باز کنید. در صفحه‌ی آغازین برنامه، الگوهای مختلف مشاهده می‌شود.

نرم‌افزار اکسل یکی از برنامه‌های کاربردی و پرطرفدار شرکت مایکروسافت است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. این برنامه می‌تواند انواع مختلفی از داده‌ها را ذخیره کند و هر نوع محاسباتی را روی داده‌ها انجام دهد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
مقدمه‌ی مؤلف
استفاده از الگوهای آماده‌ی (Template)
ذخیره‌ی سند با فرمت‌های دیگر
مرتب‌سازی داده‌ها (Sort)
فیلتر  (Filter)
فریز
مدیریت کاربرگ‌ها
مخفی کردن اطلاعات unhide/Hide
تراز متن
تنظیمات Border
کپی و انتقال اطلاعات
ابزار Format Painter
پرکردن خودکار و ایجاد لیست سفارشی
محاسبات در اکسل
آدرس‌دهی نسبی و مطلق
تابع جمع (SUM)
تابع میانگین (Average)
تابع Min
تابع Max
تابع شمارش (Count)
شمارش شرطی (Countif)
تمرینات تابع IF
تابع Rank
تابع Sumif
تابع Sumifs
تابع Roundup و تابع Rounddown 
تابع Concatenate
تابع Hlookup
تابع Vlookup
توابع متداخل
نگاهی به ساختار تابع Mod
مدیریت خطاها
تنظیم سرصفحه و پاصفحه Header & Footer
رسم نمودار
نمودار نقشه‌ای
اعتبارسنجی داده‌هاِ  (Data Validation)
امنیت
قالب‌بندی مشروط  (Conditional Formatting)
ایجاد Comment
ویرایش Comment
نمایش/ مخفی کردنِ Comment
نحوه پرینت گرفتن Commentها
تغییر رنگ زمینه Comment
پیدا کردن سلول حاوی Comment
تنظیمات چاپ
آشنایی با راهنمای برنامه‌ی Tell me what do you want to do

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش گام به گام اکسل 2019
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-622-218-059-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019

نرگس دهقانی
۱۴۰۲/۱۱/۲
واقعا کتاب مفید و عالی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019

برای دریافت کتاب آموزش گام به گام اکسل 2019 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.