معرفی و دانلود کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی

عکس جلد کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی
قیمت:
164500 تومان - 17.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی

لی براندون در کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی تلاش کرده تا با نگاهی دقیق و موشکافانه راهکارهای درمانی و توصیه‌های تمرینی مختلفی ارائه دهد تا از بروز آسیب‌های ورزشی پیشگیری شود و روند بهبودی ورزشکاران سرعت یابد.

درباره‌ی کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی:

این کتاب آسیب‌های معمول ورزشی و بازتوانی آن‌ها به وسیله‌ تمرینات را، به شکل نوشتاری و تصویری تجزیه و تحلیل کرده است. لی براندون (Leigh Brandon) کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی (Anatomy of Sports Injuries for Fitness and Rehabilitation) را در سه بخش مجزا تالیف کرده و در هر یک مفاهیمی اساسی را تشریح کرده است.

بدن افراد بالغ 100 عضله و 206 استخوان دارد، در این کتاب بر روی 92 عضله که حرکت‌دهنده و ثبات‌دهنده هستند، تاکید شده است. بیشتر عضلات کوچک، عمقی هستند و به عضلات کوچک ستون فقرات و دست و پا کمتر توجه شده است. کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی برای کمک به شناخت بهتر آسیب‌های ورزشی و چگونگی غلبه بر آن‌ها و بازگشت به عملکرد بهینه فرد بدون نگرانی از آسیب‌های بیشتر، طراحی شده است. قبل از شروع برنامه بازتوانی به شما توصیه می‌شود که دقیقا بدانید که در چه مرحله‌ای از بازگشت به حالت اولیه هستید زیرا در درمان صحیح موثر است. به طور مثال اگر کشش‌ها و تمرینات در مرحله حاد مورد استفاده قرار گیرند، ممکن است باعث صدمه بیشتر شود. بنابراین توصیه می‌شود که طبق دستورالعمل‌های این کتاب عمل کنید.

کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای افزایش دانش مربیان، ورزشکاران و دانشجویان توصیه می‌شود. همچنین کتاب حاضر برای علاقه‌‌مندان مطالعات ورزشی نیز کاربردی و سودمند است.

در بخشی از کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی می‌خوانیم:

اتصال عضله به استخوان از طریق تاندون‌ها صورت می‌گیرد که این نقاط اتصال، منشا و مبدا و محل قرار گیری عضلات می‌باشند. مبدا عضلات نقطه‌ای است که در ناحیه پروگزیمال بر روی خط میانی یا در مرکز استخوان قرار دارد. این نقاط معمولا نقاط کم تحرک (ثابت) هستند که به عنوان لنگر در انقباض عضلات عمل می‌کنند. محل دیگر اتصال عضله نقطه‌ای در ناحیه دیستال (محلی روی عضو دورتر از اتصال عضو به تنه) یا دورتر از خط میانی و مرکز بدن می‌باشد. این نقاط تحرک بیشتری دارند و می‌توانند به سمت نقطه مبدا کشیده شوند.

با شناخت نقاط ابتدایی و انتهایی عضلات (سر ثابت و متحرک است که می‌توان حرکات و عناصر کلیدی در هر تمرین و ورزش را تجزیه و تحلیل کرد. ویژگی‌های خاصی در استخوان‌ها وجود دارد که آن‌ها به عنوان نقاط اتصال مناسب برای عضلات عمل می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: مروری بر آناتومی و آسیب‌ها
بخش دوم: آسیب‌های ورزشی شایع
بخش سوم: بازتوانی 
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی
نویسنده
مترجممحمدحسین علیزاده، سپیده لطیفی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات237
زبانفارسی
شابک978-600-6904-89-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، تخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک
164500 ت - 17.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی

امیررضا آزادمنش
۱۴۰۱/۲/۱۶
بهترین کتاب، بهترین ترجمه، اصلا یه چیز فوق العاده و کامل
محمد سجاد شریفی
۱۴۰۳/۱/۲۷
حتما پیشنهاد میکنم بخونید
بهنام جلیل
۱۴۰۰/۳/۲۳
بهترین کتاب تو عمرم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی

برای دریافت کتاب آناتومی آسیب‌های ورزشی برای بازتوانی و آمادگی جسمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.