معرفی و دانلود کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود

عکس جلد کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود
قیمت:
66000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود

چه اتفاقی می‌افتد وقتی منفورترین ساکن دهکده مجبور می‌شود جان دیگران را نجات دهد؟ کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود از شارلوت سالتر یک داستان ترسناک درباره دختری شکارچی است که محبوبیتی بین اطرافیانش ندارد اما مجبور می‌شود خطرناک‌ترین موجود جنگل را شکار کند تا از بقیه محافظت کند...

درباره کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود:

جنگل هیچوقت جای امنی برای آدم‌ها نیست، مخصوصا اگر موجودی به اسم آدم برک در آن زندگی کند. کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود درباره دنیایی فانتزی است که در آن انسان‌ها توسط آدم برک شکار و خورده می‌شوند. افرادی که توسط حیوانات دیگر یا تصادف کشته می‌شوند، خوش شانس هستند، چون این موجود روش‌های وحشتناکی برای شکنجه دارد...

شارلوت سالتر یک اثر پر از وحشت، خطر و تاریکی را خلق کرده که هر خواننده نوجوانی تاب تحمل آن را ندارد، اما اگر موفق شوید این داستان را تا پایان بخوانید، قطعا آدم شجاعی هستید. این داستان درباره ترس‌های زندگی و روش مقابله با آن‌هاست. هر فرد در زندگی خود با چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کند اما افراد کمی در این مبارزه پیروز می‌شوند، و کتاب آن‌جا که جنگل تمام می‌شود (Where The Woods End) سرنوشت یکی از همین معدود قهرمانان دنیاست: کسترل.

کسترل دختری شکارچی است که از قضا در جنگلی بزرگ و خطرناک زندگی می‌کند و او و مادرش میان اهالی دهکده بسیار منفور هستند. در واقع این دختر نوجوان تنها شانس اهالی ده برای شکار آدم برک آنجاست، اما او هیچ محبتی از طرف دیگران دریافت نمی‌کند. کسترل به شدت تنها است و آرزو دارد آن‌جا را ترک کند، ولی مادرش یک شرط می‌گذارد: تنها زمانی می‌تواند از دهکده برود که آدم برک قاتل مادربزرگ را شکار کند. و ماجراجویی کسترل به این شکل شروع می‌شود...

نکوداشت‌های کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود:

- ترسناک اما لذتبخش! (بررسی‌های کراکوس)
- خوانندگان آثار نیل گیمن از این اثر لذت خواهند برد! (School Library Connection)
- یک داستان خارق العاده درباره غلبه بر ترس. (School Library Journal)
- این اثر را به دست افرادی برسانید که شیفته داستان‌های پر از توطئه، خطر و تاریکی هستند! (Booklist)

کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این اثر به نوجوانانی که طرفدار داستان‌های ترسناک و خیالی هستند پیشنهاد می‌شود. اما اگر از تاریکی، زوزه گرگ و گم شدن می‌ترسید هرگز کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود را شروع نکنید!

در بخشی از کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود می‌خوانیم:

غرش بم تپنده‌ای بین درختان ‌پیچید. کنترل ایستاد. بعد آرام قلاب‌سنگ را پایین آورد. می‌دانست آن صدا از کجاست.

کسترل گفت: «سلام گرگه.» دست‌هایش را بالا برد و دور خودش چرخید. «پسر خوب.»

تمام ویژگی‌های آن گرگ، در واقع، کاملاً برخلاف کلمه‌ی خوب بود. بزرگ و سیاه بود و خز زبر و دندان‌های درخشانی داشت و قیافه‌اش طوری بود انگار همین تازگی کندوی زنبورهای وحشی را بلعیده است. آن‌قدر نزدیک ایستاده بود که کسترل نفسش را روی صورتش حس می‌کرد. در واقع، از نظر فنی گرگ واقعی هم نبود. اما حداقل تا آن موقع برای کسی اهمیتی نداشت.

گرگ دوباره غرشی کرد. کسترل در دل آرزو کرد کاش بیشتر پیش درخت‌خز مانده بود. حداقل گاز نمی‌گرفت.

کسترل گفت: «مادرم می‌گه برگردم خونه. نه؟ الان می‌آم. قول می‌دم. فقط باید کارم رو تموم...»

گرگ به کسترل پرید. مثل گلوله‌ی توپ به سینه‌ی کسترل خورد و دادش را درآورد. کسترل زمین خورد و صدای اووه از گلویش پرید و نفسش بند آمد.

برگ‌های خشک به هوا رفتند و آرام پایین لغزیدند و روی صورت کسترل ریختند. کسترل پرسید: «چرا تو رو فرستاده؟» جرقه‌ای ناگهانی و کوچک در دلش روشن شد. «بابا برگشته؟»

گرگ دندان‌هایش را نشان داد که یعنی نه. بعد بند کفش‌های کسترل را به دندان گرفت و او را کشید. کسترل بین برگ‌ها روی زمین کشیده می‌شد. سعی کرد ریشه‌ی درختی را بگیرد، اما ریشه از دستش دررفت.

کسترل داد کشید: «باشه، خب همین الان باهام کار داره. خودم می‌آم!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود
نویسنده
مترجممهدی بنواری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات270
زبانفارسی
شابک978-600-462-404-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
66000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود

برای دریافت کتاب آنجا که جنگل تمام می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.