معرفی و دانلود کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید: و از نیروی خرد و عواطف خود کمک بگیرید

عکس جلد کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید: و از نیروی خرد و عواطف خود کمک بگیرید
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید: و از نیروی خرد و عواطف خود کمک بگیرید

اگر عادت کرده‌اید که در گیرودار زندگی روزمره، احساسات و تمایلات درونی خود را نادیده بگیرید، باید بگوییم که لازم است حداقل یکبار خواندن کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید را تجربه کنید. رونالد فردریک در اثر حاضر به شما می‌آموزد که به ندای درونی و نیازهای خود توجه کنید تا طعم خوشبختی واقعی را بچشید.

درباره‌ی کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید

خیلی وقت‌ها، یا به خاطر ترس از قضاوت شدن، یا به دلیل اینکه احساسات خود را بی‌ارزش می‌پنداریم، بارها‌و‌بارها آن‌ها را نادیده گرفته‌ایم و می‌گیریم. اگر بدانیم خوشبختی با لذت‌های کوچک و اعتنا به خواسته‌های قلبی ما به دست می‌آید، آیا بازهم به سرکوب خود ادامه می‌دهیم؟ بسیاری از ما حتی از عواطفمان بی‌خبریم. کار یا مشغله‌های خانوادگی را دست‌آویزی قرار می‌دهیم تا از صدای قلبمان فرار کنیم. غاقل از اینکه ذهن، رفتارها و زندگی ما از احساسات ما تغذیه می‌کنند. با این اوصاف دیگر وقت آن رسیده که آگاهانه، عواطفمان را موشکافی کنیم تا مسیر اصلی زندگی را بیابیم. مسیری مخصوص خودمان که سرشار از احساس شادی و رضایت باشد. کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید (Living like you mean it)، نوشته‌ی رونالد فردریک (Ronald J. Frederick) در این مسیر راهنمای شما خواهد بود.

اگرچه ترس‌ها و نگرانی‌ها داشته‌های باارزشی نیستند اما احساس کردن آن‌ها به زنگ خطری می‌ماند که ما را از وقوع یک اتفاق بد باخبر می‌کند. انکار اضطراب‌ها، عامل نگرانی را از بین نمی‌برد. تنها به‌طور موقت ذهن ما را از توجه به آن‌ها بازمی‌دارد. برای پیروزی بر ترس‌ها در گام اول باید با آن‌ها روبه‌رو شویم. زیرا تنها درصورتی می‌توانیم مشکل خود را حل کنیم که اصلاً بدانیم مشکلمان چیست. رویارویی با ترس‌ها به همان اندازه که ضروری است، دشوار هم هست؛ اما نگران نباشید! رونالد فردریک نکته‌های مفیدی را برای این رویارویی به شما ارائه کرده است.

البته توجه داشته باشید که جامعه و باورهای اجتماعی هم در سرکوب عواطف ما مؤثر هستند. برای مثال بارها این جمله را شنیده‌ایم : «مرد که گریه نمی‌کند!». کلیشه‌ای که اگر به پیامد آن دقت کنیم می‌بینیم عاملی‌ست آسیب‌زننده به مردان است که زندگی حال و آینده‌ی آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر یاد بگیریم احساساتمان را همان‌طور که هستند بپذیریم و گاهی زمان خود را صرف توجه به آن‌ها کنیم، هم زندگی خودمان شیرین‌تر خواهد بود و هم برای اطرافیانمان به همراه دلچسب‌تری تبدیل می‌شویم. اگر از زندگی امروزتان راضی نیستید اما راهی برای بهبود آن هم سراغ ندارید، پیشنهاد ما به شما مطالعه‌ی این کتاب است.

مهدی شریفیان اثر حاضر را به فارسی برگردانده و انتشارات فیروزه نیز آن را به مرحله‌ی چاپ و انتشار رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید

  • کتابی تکان‌دهنده و الهام‌بخش برای هر کسی که در دوران چالش‌برانگیزی به سر می‌برد؛ دورانی که همه‌ی ما در زندگی تجربه کرده‌ایم. (ملودی ال. بیتی، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

  • چه لذت‌بخش است خواندن این کتاب! اثر حاضر فوق‌العاده، آگاهانه، قابل‌درک، جذاب و پر از استراتژی‌های قدرتمندی است که روح شما را زنده می‌کند. روابط شما را غنی کرده و به زندگیتان معنا می‌دهد. با اشتیاق خواندن آن را به شما توصیه می‌کنم. (جان برادشاو، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

  • این کتاب از طریق پیشنهادهای عملی، داستان‌های متقاعدکننده و بینشی قدرتمند، به‌آسانی ما را راهنمای می‌کند تا از زندان ترس خود نسبت به احساسات رها شویم. رونالد فردریک یک راهنمای رهایی‌بخش است. (دانیل جی سیگل، نویسنده)

  • کتابی درخشان برای هر کسی است که می‌خواهد زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشد. (مارسی شیموف، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • رونالد فردریک یک درمانگر چیره‌دست و یک معلم بااستعداد است. او با انرژی و اشتیاق، خواننده را به دنیای پر‌جنب‌و‌جوش احساسات درونی راهنمایی می‌کند. ابزارها و آموزه‌هایی که او ارائه می‌دهد می‌توانند به پیشگیری از افسردگی و اضطراب کمک کنند. حتی مهمتر از آن، راهی به‌سوی یک زندگی متفاوت نشان می‌دهند. (هنری امونز، نویسنده)

کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی با محوریت خودسازی و خودیاری علاقه‌مند هستید، خبر خوبی برایتان داریم! کتاب حاضر یکی از بهترین نمونه‌های آثار روانشناختی است که می‌توانید با مطالعه‌ی آن آرامش و شادی را به خود هدیه بدهید.

با رونالد فردریک بیشتر آشنا شویم

رونالد جی. فردریک، روانشناس بالینی و نویسنده‌ای است که تغییر زندگی انسان‌ها را به سمت آرامش، هدف خود قرار داده. آثاری که تاکنون نگاشته، همواره جزء پرفروش‌ترین‌ها بوده و جوایزی را برای او به همراه آورده‌اند. برگزاری سمینارها و سخنرانی‌های انگیزشی، تأسیس مرکز «زندگی شجاعانه» در بورلی هیلز کالیفرنیا و همچنین تهیه‌ی مجموعه‌های ویدیویی برای آموزش به بیماران روانی انجمن روانشناسی آمریکا از دیگر فعالیت‌های رونالد فردریک به شمار می‌روند.

جملات برگزیده کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید

  • نگرانی از غصه‌دار ماندن با احساس کردن آن یکی نیست.
  • عواطف، بخشی از طبیعت ما هستند.
  • هرچه تجربه‌ی مثبت بیشتری با دیگران داشته باشیم، بهتر می‌توانیم عواطف خود را تنظیم کنیم.
  • اگر سعی کنید عواطف خود را با علاقه بپذیرید، ذهن خود را به‌درستی تنظیم می‌کنید و بدون ترس با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید.
  • تصاویر و عواطف مثبت ذهنی مثل پادزهر، برای درمان ترس و نگرانی ما عمل می‌کنند.

در بخشی از کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید می‌خوانیم

ممکن است شخصی مدام در حال التهاب و درگیر عواطف شدید باشد و نتواند در آرامش به‌ سر برد. در این کتاب بیشتر به گروه اول توجه می‌شود تا بتوانند با عواطف خود کنار بیایند. در مورد دوم و عواطف شدید، شاید استفاده از روش‌های این کتاب بتواند مفید و مؤثر باشد، اما گاهی استفاده از داروهای مناسب هم لازم می‌شود. باید دانست با وجود این تفاوت‌ها، وقتی ما بر احساسی سرپوش می‌گذاریم، احساسات دیگر هم از آن متأثر می‌شوند؛ احساس خشم و غضب در پذیرش شادی و احساس غم و افسردگی در ابراز عشق و علاقه اثر می‌گذارند.

اولین بار که لیسا به ملاقات من آمد، خودش را شخصی سرخوش و سرحال معرفی کرد. مشکلش را در رابطه با دوست‌پسرش، گرگ، که اصلاً متوجه احساسات او و درک آن‌ها نبود، پیش کشید. به‌نظر می‌آمد لیسا به‌جز بی‌اعتنایی گرگ، در برخورد با این دلتنگی و آزردگی و در ابراز رنجش خود نیز مشکل دارد. نادیده گرفتن این احساسات تأثیری منفی در روابط، علاقه و عشق‌شان، به‌وجود آورده بود. بعد از مدتی تجزیه و تحلیل و صحبت، لیسا توانست به آگاهی بهتری نسبت به احساسات خود برسد و از رنجش خود، آگاه شود (مرحله‌ی اول آگاهی) و بعد نسبت به عکس‌العمل‌های خویش در خودداری و نادیده‌ گرفتن احساس خشم و رنجش خود آگاهی یابد. (مرحله‌ی دوم)

در مرحله‌ی سوم توانست به کنترل ترس و هراس خود از احساس خشم برسد و با تمرین و راهنمایی، احساس درونی خود را کاملاً حس کند و سپس (مرحله‌ی چهارم) بتواند به‌راحتی احساس خود را با گرگ در میان بگذارد (تفاهم متقابل).

لیسا با دوستش، گرگ، برای چند روز تفریح و گردش و استفاده از هوای خوب و محیط زیبای طبیعت به بیرون شهر رفتند. وقت خوبی را با هم می‌گذراندند تا این‌که لیسا متوجه شد گرگ دورتر، در حال قدم زدن و با تلفنش مشغول صحبت است. به‌نظر لیسا تلفن می‌بایست مربوط به کارش باشد. اما رنجیده‌خاطر می‌شود چون قرار نبود در این مسافرت کوتاه به انجام کار دیگری بپردازند.

فهرست مطالب کتاب

سپاس و قدردانی
پیش‌گفتار مترجم
مقدمه‌ی نویسنده
بخش اول: آماده شدن
فصل اول: احساس کردن یا احساس نکردن
فصل دوم: چگونه به این حال و روز افتادم
بخش دوم: روش‌های عملی
فصل سوم: اولین قدم و مرحله، آشنا شدن با احساسات
فصل چهارم: آگاهی از حالت‌های دفاعی
فصل پنجم: مرحله‌ی دوم، تخفیف ترس
فصل ششم: مرحله‌ی سوم، آگاهی احساسی
فصل هفتم: مرحله‌ی چهارم، گشایش و ابراز
فصل هشتم: نتیجه
انتخاب و گزینش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید: و از نیروی خرد و عواطف خود کمک بگیرید
نویسنده
مترجممهدی شریفیان
ناشر چاپیانتشارات فیروزه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-964-6542-73-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید

sajad sarvari
۱۴۰۲/۳/۱
به نظرم موضوع کتاب با مطالب درون کتاب هیچ گونه سنخیتی نداره، بیشتر حول و محور تجربه‌های شخصی خود نویسنده توصیف شده، یکم درک مطالب سخته این شاید به خاطر ترجمه‌ی کتاب باشه. در کل پیشنهاد نمیکنم.
rahman minooi
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
بسیار کاربردی ومفید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید

برای دریافت کتاب آنطور که دوست دارید زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.